Siis onko tuo vuosaaren 11 vuotia jengi johtaja suomalainen vai ulkomaalainen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b326aebd-a994-46e6-a2a2-4263b2c9d7e8…
Miten voi olla ettei saada 11 vuotiasta kuriin. Saunan taa ja keppiä sormille je sen jälkeen vankilaan.
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli somaliporukka tänään vastaan ja läht juosten toiselle puolelle tietä kun mul oli koira mukana.
Haukahti ystävällisesti niin kauhea huuto ka juoksu karkuun 😂
Koira on vielä pieni ja kiltti kun mikä 😅
Eli kannattaa hankkia koiria
Huom mustia koiria. Musut pelkää niitä eniten!
Vielä vuonna 2026 muslimit ovat niin alkeellisella tasolla että luulevat mustan koiran olevan merkki siitä että saatanana tai pahat henget ovat muuttaneet itsensä kyseiseksi koiraksi. Tällaisella henkisellä 600 -luvun "pääomalla" nykyistä Suomeakin asutetaan
Vierailija kirjoitti:
Yliksellä kuva pääpirun isästä ja itse pirusta. Kuvassa pentu ekalle luokalle kouluun menossa.
Kieltämättä sairasta huumoria siinä, että kuvan ottohetkestä vain parin vuoden kuluttua tuo lapsi on Helsingin pelätyin rikollinen.
Kävin katsomassa satunnaiselta ja saman näköinen tyttö joka viime vuonna uhitteli minulle ja pojalleni Kontulassa. Ei ollut paljoa muuttunut kolmessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihaan somaleita
Somaleissa on enemmän asiallisia. Ihan totta. Olen tehnyt työtä vähemmistöjen parissa. Toivomisen varaa toki heissäkin.
Onneksi sä itse olet täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihaan somaleita
Somaleissa on enemmän asiallisia. Ihan totta. Olen tehnyt työtä vähemmistöjen parissa. Toivomisen varaa toki heissäkin.
Onneksi sä itse olet täydellinen.
En täydellinen, tavallinen työssäkäyvä perheenäiti.
Oliko muuta kommentoitavaa aiheesta? Vaikutti melko köyhältä keskustelin yritykseltä.
Suomi on rikollisten paratiisi, teini Ullanlinnasta, joka pyöritti huumerinkiä, on paennut Suomesta tuomiotaan, ajatelkaa tällainen on mahdollista. Kyllä se on rikos mikä kannattaa. Tämän teinin vanhemmat piilottelivat makuuhuoneessaan 70 000 eur huumerahaa. Ovat auttaneet tietenkin lapsensa ulkomaille vankilaa pakoon, siitä on kuulemma tehty nyt etsintäkuulutus maailmalle, tuskin löytyy. Kyllä on kiva olla rikollinen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Näille kun ei kerran viranomaiset mitään voi eikä itsekään saa tehdä mitään ilman, että joutuu ongelmiin, niin toivon todella, että menevät vielä ärsyttämään jotain väärää ihmistä. Sitten on turha itkeä.
Tönäisepä lasta niin saat huudot ja viranomaiset perään. Mulle kerran kävi niin että hameet laitto lapsen mun perään pankkiautomaatille kattomaan tunnuslukua. Ei saanut kun huomasin ja tyrkkäsin pois mut pentu nosti metelin ja herätin huomiota. Lastako se nyt kiusaa?
Vartijat tuli ja onneks älysivät mistä on kyse ja poistivat perheen. Hirveen huudon kanssa.
Eikö tuommosta yhtä penikkaa saa piestyä että lähtee luulot pois. Sama tuli mieleen että eikö siellä Kuusamossa ole ketään edes mieheen viittaavaa että olisivat käyneet antamassa kunnolla turpaan tälle joka on jättänyt lapsensa pakkaseen yöksi. Tuosta Kuusamo tapauksesta tulee mieleen se Pahat pojat elokuva. Tässä tapauksessa vaan on äiti vielä yhtä mielisairas. Eikö näille sukurutsaisille lestoille löydy mitään lakia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliksellä kuva pääpirun isästä ja itse pirusta. Kuvassa pentu ekalle luokalle kouluun menossa.
Kieltämättä sairasta huumoria siinä, että kuvan ottohetkestä vain parin vuoden kuluttua tuo lapsi on Helsingin pelätyin rikollinen.
Kävin katsomassa satunnaiselta ja saman näköinen tyttö joka viime vuonna uhitteli minulle ja pojalleni Kontulassa. Ei ollut paljoa muuttunut kolmessa vuodessa.
Mä varmaan purskahtaisin nauruun, jos tällainen pikkutytteli tulisi uhittelemaan. Sanoisin, että mene nyt kotiisi. Siis mitä tuollainen muka tekee, osaa ehkä kiroilla, mutta mitään fyysistä vastusta ei kyllä aikuiselle ole? Kun muistelen itseäni ja kavereitani tuon ikäisinä, niin ihan pikkulapsia oltiin, vaikka muuta olisi yritetty joskus esittää.
Ikävää toki, että muut lapset ja vanhuksetkin joutuvat tämän häiriköinnistä kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan purskahtaisin nauruun, jos tällainen pikkutytteli tulisi uhittelemaan. Sanoisin, että mene nyt kotiisi. Siis mitä tuollainen muka tekee, osaa ehkä kiroilla, mutta mitään fyysistä vastusta ei kyllä aikuiselle ole? Kun muistelen itseäni ja kavereitani tuon ikäisinä, niin ihan pikkulapsia oltiin, vaikka muuta olisi yritetty joskus esittää.
Ikävää toki, että muut lapset ja vanhuksetkin joutuvat tämän häiriköinnistä kärsimään.
Sama, nauraisin ja heittäisin niska-perse -otteella ojaan. Sinne tuollainen roskaläjä kuuluu muutenkin.
Tulevia naisvankilan asukkeja varmasti kaikki.
Huopatukat& jäkäläpäät+ s mugut samaa roska väkeä,töitä ei tehdä ja rikollinen elämäntapa veressä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos näitä haukut ja näiden tekoja, saat kuulla olevasi ra sis ti.
Olet rasisti jos haukut kaikkia romaneita, yhden tai muutaman romanin tekemän rikoksen perusteella tai jos käytät romaneista haukkumanimiä. Ei ole vaikeaa...
"muutaman romanin". Jokainen suomalainen tietää, että tuo on täysin paskapuhetta. Romaneilla on maine ja se on ihan itse hankittu.
Koita nyt ymmärtää, että romanit ovat yksilöitä kuten sinä ja minäkin. Mutta tuskin rasisti järkeä ymmärtää...
Ehdottomasti mutta mun tapaamani romanit ovat järjestään olleet laiskoja ja epäkunnioittavia ns. valkoisia kohtaan. Varsinkin vanhempia ihmisiä jota en käsitä. Eikö heidän kulttuuriinsa kuulu vanhempien ihmisten kunnioitus?
Hoitaja jolla oli sekä romanityökaveri ja potilaina myös romaneja. Ja lauma sukulaisia jotka viis piittasivat muiden potilaiden yksityisyydestä. Kävelivät huoneisiin kuin omiinsa. Röyhkeää sanon minä.
Jos on tuollainen kriminaali jo 11-vuotiaana, minkähänlainen mahtaa olla 15-vuotiaana. 18-vuotiaanahan voi olla toki jo elinkautisvankikin.
Samaa mieltä jonkun kanssa, että lastensuojelun pitäisi koskea ihan kaikkia Suomessa asuvia lapsia. Tässäkin on kyseessä vielä lapsi, joka hakee huonolla käytöksellään huomiota.
Lasu ja jengin hajotus. Lapsukaiset uudelleen sijoitukseen pois kodeistaan, jokainen sijoitetetaan eri puolille Suomea, pois Helsingistä.
Tähän tämä ymmärtämisen, sallimisen ja hyysäämisen kulttuuri Suomessa johtaa. Ei saa käyttää lapsiin auktoriteettia, ettei vain tule paha mieli. Erityisen herkillä ollaan, kun kyseessä on roma ni. Saat ra sistin leiman otsaasi, jos yrität vaikka sossuna puuttua tuohon touhuun.
Piltsiä.