Miten kukaan pystyy katsomaan Erikoisjoukkoja…
…ja vielä jollain tavalla nauttimaan siitä?
Kysyn ihan uteliaisuudesta niiltä, jotka katsovat Erikoisjoukkoja.
Olen nähnyt jotain klippejä ja ne alkoivat jo itsessään ahdistamaan niin paljon, etten pystyisi katsomaan ikinä kokonaista jaksoa. Tai pystyisin varmaan katsomaan, mutta en todellakaan nauttisi siitä tai haluaisi katsoa toista kaksoa.
Henkinen ja fyysinen kuormitus, nöyryytys…mikä siinä viehättää, mikä tekee Erikoisjoukoista niin suositun ohjelman?
Kommentit (74)
Joskus takavuosina kauan ennen meikäläisten "erikoisjoukkoja" katsoin jotain brittiläisversiota, jossa "kokelaat" suorittivat samanlaisia yliraskaita ja kuormittavia tehtäviä. Siellä kouluttajat kouluttivat vakavin kasvoin, mutta kehuivat onnistumisista. Ei nälvitty, ei vähätelty, ei ivailtu. Huutamista oli vain kun testattiin henkistä kestävyyttä vankeustilanteessa. Se oli kilpailu, ja kokelaat tippuivat yksi kerrallaan, jos eivät suoriutuneet tehtävästä aikarajan puitteissa. Ei heille veetuiltu siinä tilanteessa, vaan kaikkihan toki tajusivat ilmankin ettei oma panos riittänyt. Mieleeni jäi että sen voitti 50 kiloinen naislääkäri ja äiti, joka päihitti kaikki urheilulliset nuoret miehetkin. Oli vaikuttavaa, kun hän siroudestaan huolimatta jaksoi juosta yli oman painoisensa taakan kanssa voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Petäistön koira oli kouluttamaton ja kohelsi turhaan ihmisten joukossa. - Tulee mieleen, aistiko koira omistajansa vihamielisyyden ja kenties halukkuudenkin kiusata ihmisiä. Miksi hieman tapahtumien jälkeen leiriläisellä oli siteitä sormissa? - Tällaiselta matiakselta pitää ottaa pysyvästi koiranpito-oikeus pois. Mies on väkivaltainen ja valmis toteuttamaan fantasioitaan.
Totta joka sana! Toivottavasti tuo järjen jättiläinen iskee rakilleen kuonokopan, jos taluttelee sitä ihmisten ilmoilla.
En lakkaa ihmettelemässä tällaisten roskaohjelmien suosiota.
Mulla meni maku koko ohjelmasta kun se yks kouluttaja pullisteli ilman paitaa. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Petäistö on ollu mun mielestä hot, mutta se kakaramainen virnistely koirapelkoiselle meni mun ihon alle. Tosimies ei ole sellainen. Ei jatkoon!
No hot ei ainakaan ole! Vastenmielinen kiusaaja. Ottaa vielä koiran kiusaamisen välineeksi, sairas tyyppi.
Mä katon sitä ihan muuten vaan. Ei ole mitään varsinaista syytä sille miksi katson.
Vierailija kirjoitti:
Aspenille kuononoppa jos ei osaa olla näykkimättä!!!
Ja puolen metrin kahle kiinni seinään! Voi vaan kuvitella, millaisella kohtelulla hurtta on saatu tuollaiseksi. Joillekin ei vaan pitäisi antaa koiraa.
Idiootit katsoo tuollaista paskaa, tämä pätee kaikkiin kotimaisiin " viihdeohjelmiin".
Aivan järkyttävä myötähäpeä niitä "rajuja' kouluttajia kohtaan. Jäbät larppaavat operaattoreita. =D
Penisilliinikuurille, niin paranee alapään taudit
Tai ylipäätään mitään reality sarjoja/kilpailuja.
Onneksi kanavan voi kääntää, eikä tarvitse tällaista katsella.
Varmaan ihanaa pelotella ihmisiä koirillaan, SAIRASTA.
Petäistön koira oli kouluttamaton ja kohelsi turhaan ihmisten joukossa. - Tulee mieleen, aistiko koira omistajansa vihamielisyyden ja kenties halukkuudenkin kiusata ihmisiä. Miksi hieman tapahtumien jälkeen leiriläisellä oli siteitä sormissa? - Tällaiselta matiakselta pitää ottaa pysyvästi koiranpito-oikeus pois. Mies on väkivaltainen ja valmis toteuttamaan fantasioitaan.