Onko lähihoitajien työ muuta kuin siivousta ja pyykkihuoltoa?
Lähihoitajathan tekevät tärkeää työtä, mutta miksi ns kodinhoidollisia asioita on niin paljon?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Joo se varsinainen työ tehdään siivouksen, keittiötyön ja pyykkihuollon lomassa. Ja jollet ehdi, niin vika on omassa työn organisoinnissa. Kirjaukset tehdään ylityönä, josta ei makseta. Jos kitiset, niin olet person non grata.
Sitä varten tarvitaan puolikielisiä hoitajia, joilla ei ole kielitaidon puutteessa ja oleskeluluvan takia varaa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se varsinainen työ tehdään siivouksen, keittiötyön ja pyykkihuollon lomassa. Ja jollet ehdi, niin vika on omassa työn organisoinnissa. Kirjaukset tehdään ylityönä, josta ei makseta. Jos kitiset, niin olet person non grata.
Varmaan kamala työpaikka. Onko tuo jokin yksityinen riistofirma?
Attendo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Attendo.
Yllätys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Attendo.
Mä olen Attendolla töissä ja meillä hoitoapulaiset pesee pyykit, siivoaa ja pesee suurimman osan tiskeistä. Keittäjät tekee ruoat. Yököt keittää puuron ja kahvin sekä tekee leivät aamupalalle, ei ole kova homma.
Ei ole, mä aidostitykkään työstäni, tosin olen erikoissairaanhoidossa enkä hoivalla. Tämä on mun ensimmäinen ammattini ja konkarilla on tiettyjä etuja. Yleisetuna se, että mikään ei kulkeudu kotiin ulosleimaulsen jälkeen, vapaa-aika on oikessti vapaata. Tähän on ammattitutkinto ja toiselle alalle maisterintutkinto, se vaan ei työllistä. Amk on multa jäänyt väliin.