Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppiset naiset on tosi kuumia!

Vierailija
22.04.2026 |

Välillä näkee yli viisikymppisiä naisia jotka on tosi seksikkäitä. Rypyt ja pienet roikkumiset ei haittaa yhtään. Esim. näyttelijä Lena Endre joka on Wallandereissa. Ne pyörii taas telkkarissa uusintoina. Lena on niissä varmaan joku 55 vuotta. Uhhuh!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht kokemattomana ja 30 vuiden suhteesta eronneena 50+ miehenä on kyllä ollut mukavat viimeiset pari vuotta. Eronneiden, oman seksuaalisuutesa löytäneiden ja miehenkipeiden naisten kanssa ei tarvitse vongata kun on parit treffit takana, "Laita noi kortsut pois, ei me niitä tarvita", nainen ottaa ja minä annan jne. 

Ja kun ei ole miehenä samanlainen läski kusipää kuin naisten ecät, vaan nuorekas ja hyvä.tyyppi, niin ei jää miksikään kertapanoiksi vaan nykyisen kanssa on oltu jo 9 kk kimpassa ja edellinen suhdekin kesti vuoden päivät. Olisi kestänyt varmaan pitempäänkin, mutta minä mokasin kun aloin puhumaan suhteen virallistamisesta ja mahdollisesta yhteen muutosta. My bad.

Vierailija
22/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on! Tunnen olevani nyt seksikkäämpi kuin koskaan ja tekisi joka päivä mieli. Vain mies puuttuu!

N50

Etsitkö aktiivisesti seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin allekirjoittaa tämän väitteen. Olen kerran päässyt naimaan noin 50 v isorintaista mutta muuten pienikokoista naista ja kyllä tuntui hyvältä kun ratsasti kalullani ja sen jälkeen painoin vielä takaapäin ja lopuksi laukesin lähärissä naisen hieroessa samalla klittaansa saaden myös orgasmin.

Tuollainen olisi kiva. Voisi laueta naisen isoille rinnoille naisen orkun jälkeen jos antaa luvan.

Vierailija
24/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin olla pelkkä kulli kypsälle naiselle kik uhkean

Vierailija
25/33 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sellaisessa eronneiden ryhmässä taannoin, ja 8/10 naisesta siellä oli kuumia 5-kymppisiä. Valitettavasti keskiverto otos 5-kymppisistä on jotain ihan muuta, kuin pantavia.  Ja ihan yhtä lailla miehillä.

Vierailija
26/33 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita ovat!

M50

Vierailija
27/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 53 vuotias vaimo on kyllä hyvän näköinen muttei se seksistä piittaa pätkääkään. Kännykkä on miestä tärkeämpi😢 m 55 

Vierailija
28/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 53 vuotias vaimo on kyllä hyvän näköinen muttei se seksistä piittaa pätkääkään. Kännykkä on miestä tärkeämpi😢 m 55 

Jos nuorempi uros pumppaisi häneen vähän elämäniloa ja seksuaalista energiaa - sopisiko se sinulle? 

Vierailija
29/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI  vittupillu ! ! !

Vierailija
30/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuorempi uros pumppaisi häneen vähän elämäniloa ja seksuaalista energiaa - sopisiko se sinulle? 

Kyllä, mun puolesta joku nuori urho saisi pumpata mun kuumaa milfiä, ( tiedän että vaimoni on monen märkä uni) jos se sytyttäminen kipinän seksin harrastamiseen🙂m55

Vierailija
31/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mun puolesta joku nuori urho saisi pumpata mun kuumaa milfiä, ( tiedän että vaimoni on monen märkä uni) jos se sytyttäminen kipinän seksin harrastamiseen🙂m55

Suosittelen tätä oman kokemuksen perusteella. 

N47

Vierailija
32/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on! Tunnen olevani nyt seksikkäämpi kuin koskaan ja tekisi joka päivä mieli. Vain mies puuttuu!

N50

Miten sinut löytää. m68hml@proton.me

Vierailija
33/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Miten sinut löytää. m68hml@proton.me

m68hml oletko siis 68v? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi