Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä suunnilleen tajusit ettå miestä kiinnostaa naisessa pääasiasssa paneminen?

Vierailija
22.04.2026 |

Niin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

55

Vierailija
2/26 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti nuorena. Ja koska mua ei kiinnostanut yhden illan jutut tai muka seurustelut jotka ois päättynyt siihen ku mies saa seksiä nii otin vain vakituisen panon kunnes löysin vakituisen suhteen jonka kanssa menin myöhemmin naimisiin. Vakipano sai si jäädä. Nyt 20v myöhemmin olen löytänyt seksin ilon muidenkin kanssa ja on hyvä että miehet tykkää panna ku mäkin tykkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla viisivuotias kun stondiksen sattuessa tajusin asian. 

Vierailija
4/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin pääasiassa?

Vierailija
5/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 vuotias enkä ole vielä tuollaista havainnut.

Vierailija
6/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi osaa miehistä kiinnostaa vain paneminen. Mutta osaa kiinnostaa pääasiassa ihan muut asiat. Ainakin minulla pääasiassa kiinnostus on ammatillinen. Ihmisillä on erilaisia taitoja ja töissä eri projekteissa tarvitaan erilaisia taitoja ja ilman muuta kiinnostaa niin naiset kuin miehetkin joiden kanssa voi toteuttaa projekteja menestyksellisesti. On sitten oma vaimokin, mutta kyllä hänenkin osalta minua kiinnostaa pääasiassa ihan muut asiat. On meillä 5 lasta, joten panemistakin on tehty, mutta kyllä se kiinnostus on ihan jossain muualla häntä kohtaan.

Jos et ole tavannut muita kun panemisesta kiinnostuneita miehiä, ehkä kannattaa alkaa etsiä heitä boksin ulkopuolelta? Heitä kyllä on pilvin pimein.

Vierailija
7/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että jos naista ei parisuhteessa kiinnosta paneminen niin itseä ei kiinnosta enää siinä vaiheessa mikään muukaan.

Frendzonetus parisuhteessa on miehelle nöyryytys. Etenkin kun eivät naiset nykyään mitään siveyden sipuleita ole.

Vierailija
8/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että jos naista ei parisuhteessa kiinnosta paneminen niin itseä ei kiinnosta enää siinä vaiheessa mikään muukaan.

Frendzonetus parisuhteessa on miehelle nöyryytys. Etenkin kun eivät naiset nykyään mitään siveyden sipuleita ole.

Joo. Jos seksi loppuu tai sitä ei ole riittävästi, ei kyllä kiinnosta se arjen pyörittäminenkään eikä jatkuvana tukena oleminen, halailu ja kuunteleminen. Menettää kaikki merkityksensä, kun suhde on kaverillinen. Seksi, hyvä, monipuolinen ja riittävä on suhtein tärkein yksittäinen asia ja mittari, onko kaikki asiat kunnossa. 

Monethan tyytyvät kämppäkaveruuteen ja "tekevät töitä" että suhde kestää tai kun "suhteessa on paljon muutakin" eli sosioekonominen status, nämä muistuttavat paljon järjestettyjä avioliittoja ja jos molemmat ovat tyytyväisiä laimeaan ja vähään, sekin on ok.

Vierailija
9/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksileikit ja rakasteleminen ovat onnellisen parisuhteen perusta, ne mahdollistavat kaiken muun romantiikan, huolenpidon, muistamisen, tukemisen, e&c&c&c.

Vierailija
10/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin 15-vuotiaana rippileirin ja viiden poikaystävän jälkeen. 

Vierailija
11/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi osaa miehistä kiinnostaa vain paneminen. Mutta osaa kiinnostaa pääasiassa ihan muut asiat. Ainakin minulla pääasiassa kiinnostus on ammatillinen. Ihmisillä on erilaisia taitoja ja töissä eri projekteissa tarvitaan erilaisia taitoja ja ilman muuta kiinnostaa niin naiset kuin miehetkin joiden kanssa voi toteuttaa projekteja menestyksellisesti. On sitten oma vaimokin, mutta kyllä hänenkin osalta minua kiinnostaa pääasiassa ihan muut asiat. On meillä 5 lasta, joten panemistakin on tehty, mutta kyllä se kiinnostus on ihan jossain muualla häntä kohtaan.

Jos et ole tavannut muita kun panemisesta kiinnostuneita miehiä, ehkä kannattaa alkaa etsiä heitä boksin ulkopuolelta? Heitä kyllä on pilvin pimein.

Ihan jossain muualla….. surullista olisi kuulla oman miehen noin sanovan, no ehkä teille seksi ole tärkeää ikinä ollutkaan.

Vierailija
12/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myöhään,minullekkin 16v lähtien, miehet kehuivat rakastavansa minua,ja kehuivat ihanaksi,ja kun saivat mitä halusivat,jotkut kerran,jotkut useammin, niin kohta alkoivat välttelemään,ja olivat kohta kuin eivät olisi tunteneetkaan, usein olen miettinyt kuinka hyväuskoinen typerys olinkaan,uskon ette en ole ainoa näin kokenut.

Vierailija
13/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naisethan eivät tykkää seksistä vai?

Kyllä me ollaan vielä niin primitiivisellä tasolla että se n.ssiminen on hyvän parisuhteen perusta.

Mikä järki muuten olla kumppani? Juttelukavereita löytyy jos ei seksi kiinnosta.

Vierailija
14/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus 3-kymppisenä tajusin 10 vuotta vaimon kanssa oltuani, että kaikki perustuukin seksiin. Empä ollut ennen asiaa ajatellut, kun sitä on riittänyt, ja riittää. Toki vaimo on myös paras ystäväni, mutta ilman seksiä asuisin yksin, ja tapailtaisiin niinkuin muutkin kaverukset silloin tällöin.

M46

Vierailija
15/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kun eka poikakaveri ja se loppui siihen.

Vierailija
16/26 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin naisethan eivät tykkää seksistä vai?

Kyllä me ollaan vielä niin primitiivisellä tasolla että se n.ssiminen on hyvän parisuhteen perusta.

Mikä järki muuten olla kumppani? Juttelukavereita löytyy jos ei seksi kiinnosta.

Mitä teet, jos kumppanisi sairastuu niin, että hän ei pysty enää seksiin samalla tavalla, kuin aikaisemmin? Vuosien tai vuosikymmenten jälkeen?

Vierailija
17/26 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Missä iässä tajusit, että susta tulee trolli?

Vierailija
18/26 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian myöhään,minullekkin 16v lähtien, miehet kehuivat rakastavansa minua,ja kehuivat ihanaksi,ja kun saivat mitä halusivat,jotkut kerran,jotkut useammin, niin kohta alkoivat välttelemään,ja olivat kohta kuin eivät olisi tunteneetkaan, usein olen miettinyt kuinka hyväuskoinen typerys olinkaan,uskon ette en ole ainoa näin kokenut.

Et ole ainoa,naiset ovat usein hyväuskoisia typeryksiä,ja liian helposti antavat pilata itsensä.

Vierailija
19/26 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksileikit ja rakasteleminen ovat onnellisen parisuhteen perusta, ne mahdollistavat kaiken muun romantiikan, huolenpidon, muistamisen, tukemisen, e&c&c&c.

Aluksi kaikissa suhteissa on seksiä. Kaikilla miehillä ei vain ole tuota huolenpidon osaamista. Siihen se seksikin loppuu, miehen itsekkyyteen.

Vierailija
20/26 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana,a

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan