Nyt saatiin Kruunuvuorensillan ensimmäinen uhri
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillan alku- ja loppupäässä on normaali pakollinen liikuntasauma, ihan samanlaiset ovat muissakin silloissa. Ei mitenkään olr minua haitannut, kun sen näkee jo kaukas. Pitää vain hiljentää vauhtia.
Joka ikisessä sillassa on liikuntasauma. Itse olen ajanut tuhansien siltojen yli, enkä ole missään tavannut tuollaista kanjonia. Täysin käsittämätön suunnittelun kukkanen. Nyt siihen sitten suunnitellaan jotain liikennemerkkejä varoitukseksi. Eihän siihen tarvi laittaa kuin parin laudan ralli, niin asia on sillä korjattu.
Parin laudan ralli :D pyöräilijälle. Mikä ulina siitä seuraisikaan! Pyöräilijä joutuisi ajamaan lautarallia pitkin! Noloa, tylyä, liukasta, vaarallista, tulee tikkuja kymppitonnin renkaisiin, ei pyöräilijä jaksa polkea lautojen päällä. Yääää vaadimme arvollemme sopivat pinnotteet ja pelkkää loivaa alamäkeä mennen tullen. Sellaista, jossa ei tarvitse polkea.
Ihan ensimmäinen uhri oli kyllä veronmaksajat kollektiivina. Maksoivat 800 mijoonaa siitä, että muutaman laajasalolaisen matka keskustaan lyheni kokonaiset 3 kilometriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillan suunnittelija ei ottanut huomioon, että jotkut ajaa sillan pyörätiellä lähes viittäkymppiä.
Poliisi tutkineen paikalle, pliis
Taajamassa nopeusrajoitus on 50 km/h ellei liikennemerkillä toisin osoiteta.
Onko tosiaan myös kevyen liikenteen väylällä, yhdistetyllä pyörä-ja kävelytiellä oikeus ajaa 50 km tunnissa? Ohittaa pieniä lapsia, horjuvia vanhuksia, koiria, ajamalla takaa ohi ilman muuta ääntä kuin ilmavirran viuhahdus ja sitten kiroilu jostain kymmenien metrien päästä ohituksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Vain teille heseläisille tuolla on merkitystä.
Hesuli haisee paskalle!
Kapearenkaisella harjoittelukilpapyörällä voi käydä noin, ei läskipyörällä.
Hesetläiset on niin pulla peffoja etteivät selviä edes polkupyörällä asfaltilla.