Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOPI BORG - ÄRSYTTÄVÄ AUTISTI - tekee ohjelmaa sinun verovaroillasi, katsooko edes kukaan

Vierailija
22.04.2026 |

Topille räätälöitiin ohjelma, koska RAHAA ON. Ylelle pääsee kaikki vammaiset, rumat, värilliset töihin, ohjelmasta ei niin väliä, kunhan kuulut johonkin saatanan vähemmistöön. 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän sinunkin kannattaa hakea sinne töihin. 

Vierailija
2/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta ja persuja harmittaa kun yle huomioi kaikki ihmiset ja tarjoaa monenlaista näkökulmaa eri elämäntilanteisiin. 

Jos kokkareet ja persut saisi päättää, emme näkisi tv:stä kuin ww2 dokumentteja ja Hitler jugend dokumentteja.

Nuoriso katsoo ja tykkää Topin ohjelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on näiden lähipiiri, joka näiden takana on. 

Mua kyllä vähän etoo. Ei vammaisuus, mutta se miten joku ihmisryhmä nostetaan vuorotellen korokkeelle.

Jokainen ihminen on erityinen ja tärkeä. Sairaus, rahatilanne, ammatti tai varallisuus Ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä.

Vierailija
4/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyllästyttää molemmat Borgit ja Pippa Laukka. Ei päivää ilman otsikoita heistä.

Vierailija
5/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan iloinen hänen puolestaan. Olen alalla ja autisti enkä ole saanut töitä. Ehkä tässä on vielä toivoa. 

Vierailija
6/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se mainos Topin ohjelmasta on ärsyttävä. En voi sille mitään, että Topin monotoninen ääni ärsyttää. Täytyi aina varoa ettei laita telkkaria auki yhtään ennen kuin uutiset alkaa, jotta,välttyisi pakkomainonnalta. Toinen kammomainos oli se kirkuva akka vihattujen naisten pakkomainoksessa.

Vierailija
7/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sentään kaunis mies...

Vierailija
8/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se ongelma on ja iso sellainen. Kuuluu valtion ydintehtäviin tehdä ohjelmaa myös esim. käytettyjen pikuhousujen kauppaamisesta pervoille. Ylen budjetista voi heittämällä leikata 75%.

Vierailija
9/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kun persujen puoluerekisteriä katselee, niin eipä teillä ole paljon varaa huudella ketään rumiksi😄😄

Vierailija
10/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kun persujen puoluerekisteriä katselee, niin eipä teillä ole paljon varaa huudella ketään rumiksi😄😄

Miten persut nyt tähän(kään) liittyy?

Vierailija
11/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä persun tunnistaa vaikka voissa paistaisi ääliö.

Vierailija
12/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia nää kummatkin Borgit on nyt koko ajan ohjelmissa, jotain nepo-lapsia vai?

Vierailija
13/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu mihinkään vähemmistöön, en ole myöskään ruma, joten olen aivan varma, että Ylen ovet eivät avautuisi minulle. En ole myöskään vasemmistolainen vaan oikeistolainen, joten tiedän, että Ylen ovet pysyisivät kiinni minun kohdallani. 

Vierailija
14/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla molemmat borgit peukuttelemassa. :)

Vierailija
15/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan Kovan viikon ilta-ohjelmaa, kuka pääsee huutamaan ääneen nälkäänsä! 

Vierailija
16/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarin tunnistaa aina kirjoitustaidottomuudesta. Jäi koulut käymättä, kun lapsesta asti verenperintö ollut elää muiden rahoilla.

Vierailija
17/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tobi the Kyborg...

Päivän naurut :)

Vierailija
18/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu mihinkään vähemmistöön, en ole myöskään ruma, joten olen aivan varma, että Ylen ovet eivät avautuisi minulle. En ole myöskään vasemmistolainen vaan oikeistolainen, joten tiedän, että Ylen ovet pysyisivät kiinni minun kohdallani. 

T.iedetään, m.ähän s.anoin, e.ttä p.ersun t.unnistaa a.ina.

Vierailija
19/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta ja persuja harmittaa kun yle huomioi kaikki ihmiset ja tarjoaa monenlaista näkökulmaa eri elämäntilanteisiin. 

Jos kokkareet ja persut saisi päättää, emme näkisi tv:stä kuin ww2 dokumentteja ja Hitler jugend dokumentteja.

Nuoriso katsoo ja tykkää Topin ohjelmasta.

Nuoriso taattusti ei edes tiedä kuka Topi on.

Vierailija
20/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarin tunnistaa aina kirjoitustaidottomuudesta. Jäi koulut käymättä, kun lapsesta asti verenperintö ollut elää muiden rahoilla.

Persu ei muuta haukkumanimeä keksinyt, niin lähti haukkumaan oikeinkirjoituksellisesti moitteetonta tekstiä😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi