Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOPI BORG - ÄRSYTTÄVÄ AUTISTI - tekee ohjelmaa sinun verovaroillasi, katsooko edes kukaan

Vierailija
22.04.2026 |

Topille räätälöitiin ohjelma, koska RAHAA ON. Ylelle pääsee kaikki vammaiset, rumat, värilliset töihin, ohjelmasta ei niin väliä, kunhan kuulut johonkin saatanan vähemmistöön. 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi on kyllä raikas tuulahdus, mutta hänen valitsemansa elokuvat vähän vinksahtaneita. 

Vierailija
22/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle on koko Borgin suvun suojatyöpaikka. 

Ja Peltsin suvun myös. Ihme nepotismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kun persujen puoluerekisteriä katselee, niin eipä teillä ole paljon varaa huudella ketään rumiksi😄😄

Miten persut nyt tähän(kään) liittyy?

Kyllä persun tunnistaa vaikka voissa paistaisi ääliö.

Vassarin tunnistaa aina kirjoitustaidottomuudesta. Jäi koulut käymättä, kun lapsesta asti verenperintö ollut elää muiden rahoilla.

Persu ei muuta haukkumanimeä keksinyt, niin lähti haukkumaan oikeinkirjoituksellisesti moitteetonta tekstiä😂😂

Mene hymiölapsi kertaamaan pilkkusäännöt ensialkuun.

Vierailija
24/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät seisoo päässä ja puhuu kuin robotti.

Vierailija
25/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se mainos Topin ohjelmasta on ärsyttävä. En voi sille mitään, että Topin monotoninen ääni ärsyttää. Täytyi aina varoa ettei laita telkkaria auki yhtään ennen kuin uutiset alkaa, jotta,välttyisi pakkomainonnalta. Toinen kammomainos oli se kirkuva akka vihattujen naisten pakkomainoksessa.

Onhan se lähes kestämätöntä, että emme kaikki ole täydellisiä. Hyvä, että sinä olet.

Vierailija
26/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan iloinen hänen puolestaan. Olen alalla ja autisti enkä ole saanut töitä. Ehkä tässä on vielä toivoa. 

Et TODELLAKAAN kuulu työelämään. 

Vierailija
27/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan iloinen hänen puolestaan. Olen alalla ja autisti enkä ole saanut töitä. Ehkä tässä on vielä toivoa. 

Kyllä autisti saa olla, mutta ei naiivi. Topi vei sun työt, ja on tämän hetken autisti-mediakasvo. Muille ei ole tilaa, sillä pääsääntöisesti työpaikat halutaan täyttää neurotyypillisillä.

Vierailija
28/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kun persujen puoluerekisteriä katselee, niin eipä teillä ole paljon varaa huudella ketään rumiksi😄😄

Miten persut nyt tähän(kään) liittyy?

Kyllä persun tunnistaa vaikka voissa paistaisi ääliö.

Vassarin tunnistaa aina kirjoitustaidottomuudesta. Jäi koulut käymättä, kun lapsesta asti verenperintö ollut elää muiden rahoilla.

Persu ei muuta haukkumanimeä keksinyt, niin lähti haukkumaan oikeinkirjoituksellisesti moitteetonta tekstiä😂😂

Mene hymiölapsi kertaamaan pilkkusäännöt ensialkuun.

Ääliöpersu, alistuskonjuktion eteen ei tule pilkkua, jos pää- ja sivulause jakavat yhteisen rakenteen🤣🤣

Vierailija
29/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ärsyttää sen tyrkky sisko.

Vierailija
30/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän sinunkin kannattaa hakea sinne töihin. 

Tämä oli päivän paras kommentti. 

Vierailija
31/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nämä YLE ykköseltä tulevat ohjelmat, kuten tuokin, uusitaan aivan h-e-l-v-e-t-i-n monta kertaa. Ja vielä raivostuttavampaa on noiden mainospätkien jatkuva toisto. Ihan joka välissä. Itsekin katson teeveetä hyvin vähän. Silti nähnyt tuonkin latvakakkosen jaanaavan jollottuksen jo satoja kertoja. Maksan maksimimäärän yleveroa, mutta jos tuon saisi loppumaan, olisin valmis maksamaan vielä vähän lisää.

Vierailija
32/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme Härmälänrannassa Tampereella, Topi oli siellä Salessa töissä, perse pystyssä lattialla maaten järjesteli juomia hyllyyn, katsoin, että onpas erikoinen työtyyli, naaman tunnnistettuani, en ihmetellyt. Nyt sillä on sitten jo oma TV-ohjelma. Nepotismia.

Vierailija
33/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle on vajonnut ylen alas. Kuraa enemmän kuin laatua.

Vierailija
34/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että itseltäni löytyy kaukosäätimestä nappi, jolla television saa kiinni ja jopa toinen nappi, josta kanavaa saa vaihdettua 

Mutta persut on vähän yksinkertaisenpia sitten

Vierailija
35/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän sinunkin kannattaa hakea sinne töihin. 

En kuulu mihinkään vähemmistöön, en ole myöskään ruma, joten olen aivan varma, että Ylen ovet eivät avautuisi minulle. En ole myöskään vasemmistolainen vaan oikeistolainen, joten tiedän, että Ylen ovet pysyisivät kiinni minun kohdallani. 

Minä haluaisin Yleen oman nazzihenkisen ohjelman Yleen.

Siinä luettaisiin erästä tiettyä kirjaa ja esiteltäisiin suurmiesten sankaritekoja...

Vierailija
36/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole tunnettu, tuskin saat töitä sieltä. Ehkä sohvaperunat.

Vierailija
37/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa peiliin ennen kuin haukutte muita ihmisiä. Olette oksettavia.

Vierailija
38/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät seisoo päässä ja puhuu kuin robotti.

Niin, mm. sellaisia piirteitä autisteilla saattaa olla. Huono käytös ja typeryys taas eivät vaadi autismia. 

Vierailija
39/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten tyypillisen näköinen autisti, silmät syvällä kuopissa ja hönö ilme aine. 

Käynti optometristilla voisi auttaa.

Vierailija
40/58 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa peiliin ennen kuin haukutte muita ihmisiä. Olette oksettavia.

On katsottu monesti eikä tässä olla telkkariin tuppautumassakaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan