TOPI BORG - ÄRSYTTÄVÄ AUTISTI - tekee ohjelmaa sinun verovaroillasi, katsooko edes kukaan
Topille räätälöitiin ohjelma, koska RAHAA ON. Ylelle pääsee kaikki vammaiset, rumat, värilliset töihin, ohjelmasta ei niin väliä, kunhan kuulut johonkin saatanan vähemmistöön.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tobi the Kyborg...
Päivän naurut :)
Olet yököttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tobi the Kyborg...
Päivän naurut :)
Olet yököttävä.
Moi Topi!
Vierailija kirjoitti:
On muuten tyypillisen näköinen autisti, silmät syvällä kuopissa ja hönö ilme aine.
Ei ole olemassa tyypillisen näköistä autistia.
Vierailija kirjoitti:
Kumma että itseltäni löytyy kaukosäätimestä nappi, jolla television saa kiinni ja jopa toinen nappi, josta kanavaa saa vaihdettua
Mutta persut on vähän yksinkertaisenpia sitten
Mutta kun niitä ohjelman mainoksia lykätään joka väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma että itseltäni löytyy kaukosäätimestä nappi, jolla television saa kiinni ja jopa toinen nappi, josta kanavaa saa vaihdettua
Mutta persut on vähän yksinkertaisenpia sitten
Mutta kun niitä ohjelman mainoksia lykätään joka väliin.
Tämä. Katsojien täydellistä aliarviointia, tyrkytystä.
Liika on liikaa aina. Liika on liikaa tässäkin, kun yksi vähemmistöstä vie valtaosalta (empatiakykyistä) väestöä kaiken tilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta ja persuja harmittaa kun yle huomioi kaikki ihmiset ja tarjoaa monenlaista näkökulmaa eri elämäntilanteisiin.
Jos kokkareet ja persut saisi päättää, emme näkisi tv:stä kuin ww2 dokumentteja ja Hitler jugend dokumentteja.
Nuoriso katsoo ja tykkää Topin ohjelmasta.
Noita vammaisohjelmia kuten myös Peltsiä ja Osmoa katsoo mummot!
Minä olen mummo, enkä todellakaan katso. Vastenmielisiä!
Vierailija kirjoitti:
Yle on koko Borgin suvun suojatyöpaikka.
Laita tuo Ylelle ja samalla toiveesi että S.Borg pois vaaliasiantuntijan tehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan iloinen hänen puolestaan. Olen alalla ja autisti enkä ole saanut töitä. Ehkä tässä on vielä toivoa.
Kuulut laitokseen.
Perustele. -eri
tsemppiä. Topi on paljon sympaattisempi kuin katkera AP.
Vierailija kirjoitti:
Terve, Topi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan iloinen hänen puolestaan. Olen alalla ja autisti enkä ole saanut töitä. Ehkä tässä on vielä toivoa.
Et TODELLAKAAN kuulu työelämään.
Et sinäkään, kuulut suljetulle osastolle.
Huonoilla sosiaalisilla taidoilla varustettuja elokuvista tykkääviä miehiä löytyy Suomesta valtavia määriä. Hienoa, että heitä tuodaan myös mediassa essin.
Vierailija kirjoitti:
kaikki nämä YLE ykköseltä tulevat ohjelmat, kuten tuokin, uusitaan aivan h-e-l-v-e-t-i-n monta kertaa. Ja vielä raivostuttavampaa on noiden mainospätkien jatkuva toisto. Ihan joka välissä. Itsekin katson teeveetä hyvin vähän. Silti nähnyt tuonkin latvakakkosen jaanaavan jollottuksen jo satoja kertoja. Maksan maksimimäärän yleveroa, mutta jos tuon saisi loppumaan, olisin valmis maksamaan vielä vähän lisää.
Onko mukavaa olla "täydellinen ihminen"?
Minäkin maksan sen 160e vuodessa ja olen tyytyväinen Ylen ohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät seisoo päässä ja puhuu kuin robotti.
Niin, mm. sellaisia piirteitä autisteilla saattaa olla. Huono käytös ja typeryys taas eivät vaadi autismia.
Ei myöskään muiden haukkuminen typeräksi.
Kommenttisi koskee myös otsikon henkilöä, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on näiden lähipiiri, joka näiden takana on.
Mua kyllä vähän etoo. Ei vammaisuus, mutta se miten joku ihmisryhmä nostetaan vuorotellen korokkeelle.
Jokainen ihminen on erityinen ja tärkeä. Sairaus, rahatilanne, ammatti tai varallisuus Ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä.
Enemmän ärsyttää se että tässä tehdään tällainen autistimuotti vaikka niin ollaan tiedostavia. Ihan sama juttu kun vaikka fab 5 homojen kanssa. Ehkä jokaisen sukupolven tulee tehdä omat virheensä kun ei ihmiset näemmä parempaankaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve, Topi!
Vaihda jo levyä.
Ei myöskään muiden haukkuminen typeräksi.