Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon hoidat avopuolisosi lapsia?

Vierailija
22.04.2026 |

Kysymykseni on osoitettu niille henkilöille, joilla ei ole lapsia tai jonka lapset ovat jo aikuisia ja asuvat omillaan ja jotka asuvat yhdessä puolison kanssa, jolla on kotona alaikäisiä lapsia:

Kuinka paljon hoidat puolisosi lapsia? Siis vietät aikaa heidän kanssaan esim. Leikkien tai vaikka kuskaat harrastuksiin,uimaan, leffaan jne? Teetkö sitä velvollisuudentunnosta, jotta lapsi ja  puolisosi ilahtuisi vai ihanko aidosti haluat hengata lasten kanssa?

Mä olen ainakin itse lukenut usein keskustelupalstoilta, että lapsettomia henkilöitä ei oikein nappaa ainakaan yhtenään hengata pienten lasten kanssa, vaan he haluaisivat mieluummin viettää puolison kanssa kahdenkeskistä parisuhdeaikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen vaimoni tyttären kanssa "leikin" 1 - 2 kertaa kuukaudessa.  On yksinhuoltaja ja kolme lasta, jokaisella eri isä, mutta ei minulle.

Vierailija
2/8 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien lasten isäviikolla päiväkotiin ja vahdin muutenkin jos on tarvetta. Ei nyt erityisesti ole tarvetta viettää heidän kanssaan aikaa niin että suunnittelisin yhteistä tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen vaimoni tyttären kanssa "leikin" 1 - 2 kertaa kuukaudessa.  On yksinhuoltaja ja kolme lasta, jokaisella eri isä, mutta ei minulle.

Minkä ikäinen lapsi on? 

Vierailija
4/8 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien lasten isäviikolla päiväkotiin ja vahdin muutenkin jos on tarvetta. Ei nyt erityisesti ole tarvetta viettää heidän kanssaan aikaa niin että suunnittelisin yhteistä tekemistä.

Vietkö nämä lapset päikkyyk siksi, koska sulla on auto ja päikky on työmatkan varrella?

Vierailija
5/8 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hoitanut omianikaan. T. A.N

Vierailija
6/8 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi on? 

39 vuotias.  

Vierailija
7/8 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietkö nämä lapset päikkyyk siksi, koska sulla on auto ja päikky on työmatkan varrella?

Siksi ettei lasten tarvitse olla päiväkodissa 6.30.

Vierailija
8/8 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on osoitettu myös avioliitossa oleville ja seurusteleville henkilöille.

Al

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi