Musta vaan jotenkin tuntuu että Jollella kärvähtää kohta sulake muhun
Mä olen kommentoinut tähän asti kauniisti ja ystävällisesti hänelle mutta kun äsken menin mouruamaan julkisesti mun köyhyyttä ja ettei mulla ole varaa ostaa melkein 15€ hintaista lehteä missä olisi juttua Jollesta jos mulla olisi just nyt tällä hetkellä yhtään ylimääräistä rahaa olisin sen jo ostanut ja vasta sen jälkeen alkanut säästämään
Jolle ei ole sellainen yhtään että haistattelisi tai käskisi painumaan h**vettiin mutta en yhtään ihmettelisi jos mulle sanoisi niin olihan toi todella inhottavasti multa tehty että valitan julkisesti mun köyhyyttä hänen kommenteissa
Pentti Karvonen Pera55 J0el Hokka ou je
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Kommentit (15)
Auttaisko asiaa jos menisit töihin, hyvin ainakin pysyy sormet näppäimillä toimivan, joten olet työkykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko asiaa jos menisit töihin, hyvin ainakin pysyy sormet näppäimillä toimivan, joten olet työkykyinen.
En mä pysty mennä töihin koska työkyvyttömyys eläke
Eikä oikein ole koulutusta sain amiksestakin potkut en pärjännyt siellä
Eikä nykyään pääse töihin ilman koulutusta
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Vierailija kirjoitti:
Postasit äskettäin valovuoden mittaisen listan valtavasta tavaraomaisuudestasi. Myy niistä jotain, niin varmasti saat sen 15 euroa raavituksi kasaan.
No en mä pysty luopumaan niistä niillä on tunnearvoa
Lovex julisteet voisin myydä mutta nekin on vanhoja ja rähjäisiä
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Kyllä, Iltalehti on luettavissa useimmissa kirjastoissa. Painettu lehti löytyy lehtisaleista, ja digitaalinen versio on käytettävissä kirjastojen koneilla tai etänä ePress-palvelun kautta. Uusi valtakunnallinen e-kirjasto tarjoaa myös mahdollisuuden digilehtien lukemiseen.
Kirjastot.fi +3
Painettu lehti: Löytyy useimpien kirjastojen lehtialueelta.
Digitaalinen versio (ePress): Voit lukea Iltalehteä etänä kirjastokortin numerolla, esimerkiksi Kirjastot.fi:n sivuilta saatavien ohjeiden mukaisesti.
E-kirjasto: Uusi kuntien yhteinen e-kirjasto (kuten Helmet-kirjastot) mahdollistaa digitaalisten lehtien lukemisen.
Saatavuus: Joskus harvoin ePress-palvelussa voi olla teknisiä häiriöitä, mutta lehti palautuu yleensä pian, kertoo Kirjastot.fi.
Voin kertoa, että Jolle ei ole ainoa jolla on kärvähtänyt. Kiitos kuitenkin, että käytät nimimerkkiä niin ei tule vahingossa avattua avauksiasi. 🤣
Ja nyt kun Jolle on alkanut vastailla enemmän faneille lähinnä emojein ja tykätä kommenteista minunkin niin sitten mä pilaan kaikki sillä että valitan mun köyhyyttä
Miten mä hänelle selitän ton että romahdin noin pahasti
Voiko tota edes selittää
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Iltalehti on luettavissa useimmissa kirjastoissa. Painettu lehti löytyy lehtisaleista, ja digitaalinen versio on käytettävissä kirjastojen koneilla tai etänä ePress-palvelun kautta. Uusi valtakunnallinen e-kirjasto tarjoaa myös mahdollisuuden digilehtien lukemiseen.
Kirjastot.fi +3
Painettu lehti: Löytyy useimpien kirjastojen lehtialueelta.
Digitaalinen versio (ePress): Voit lukea Iltalehteä etänä kirjastokortin numerolla, esimerkiksi Kirjastot.fi:n sivuilta saatavien ohjeiden mukaisesti.
E-kirjasto: Uusi kuntien yhteinen e-kirjasto (kuten Helmet-kirjastot) mahdollistaa digitaalisten lehtien lukemisen.
Saatavuus: Joskus harvoin ePress-palvelussa voi olla teknisiä häiriöitä, mutta lehti palautuu yleensä pian, kertoo Kirjastot.fi.
Ei kun nyt tarkoitan soundi lehteä
Tän kuun aikana ei olisi enää tarkoitus mennä kauppaan
Ja rahatilanne on huono
Kesäkuussa ehkä rahatilanne näillä näkymin paranisi
Mutta tuskin sitä lehteä silloin enää on
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Kuten monta kertaa sanottu mä olen köyhä
Silloin tällöin on ollut parempi rahatilanne sen myönnän
Mutta just nyt se on erittäin huono
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Ei ole ihan normaalia tuollainen fanaattisuus jostain Jollesta (kuka vtun Jolle?) etenkin aikuiselta ihmiseltä. Teiniltä sen vielä ymmärtää, he etsivät itseään ja identiteettiään yms.
Jolle varmaan ihmettelee että miten mulla sitten on varaa hajuvesiä ostella
Mulla on profiilikuvana kuva parista mun hajuvedestä
Niinno mulla oli sillä hetkellä parempi rahatilanne
Ja hajuvedet maksoi vaan 1-2€
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan normaalia tuollainen fanaattisuus jostain Jollesta (kuka vtun Jolle?) etenkin aikuiselta ihmiseltä. Teiniltä sen vielä ymmärtää, he etsivät itseään ja identiteettiään yms.
J0el Hokka
Ja normaalia tai ei niin onhan hänellä aikuisia faneja esim minä ja muitakin aikuisia
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Se on sen työtä. Ei se välitä teistä faneista kenestäkään paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on sen työtä. Ei se välitä teistä faneista kenestäkään paskaakaan.
Välittää ja on sen ihan julkisesti monta kertaa kertonut
Haastatteluissa esim
Mutta musta hän nyt ei ainakaan enää välitä menin hänen kommenteissa julkisesti valittamaan että olen köyhä
Enkä edes uskalla lukea mitä hän vastasi
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Postasit äskettäin valovuoden mittaisen listan valtavasta tavaraomaisuudestasi. Myy niistä jotain, niin varmasti saat sen 15 euroa raavituksi kasaan.