Hehkuvan/kosteuttavan lopputuloksen antavat meikkivoiteet. Rasvanaaman näköinen vai nuorekas hehku?
Siis nämä että se naama on vähän kiiltävä. Olenko vaan vanha ja vanhanaikainen kun ei mulla silmä totu tuohon "hehkuvaan" lopputulokseen vaan aina laitan irtopuuteria päälle? Toisaalta ovat aika kivoja kun ovat ohuita.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiedä, mitkä antavat sen kiiltävän lopputuloksen? Mun nuoruudessa tehtiin kaikkemme, ettei naama kiiltäisi. Vaikea tottua tähän, että nenänpäässä monilla kimmeltävä lämiskä meikkiä. En käytä paljon meikkiä, enkä ole päivittänyt kiiltäviin ;)
N57
Monesti tuotteen nimessä tai kuvauksessa mainitaan "dewy"
Sama. Olen yrittänyt pysyä mukana muutoksessa mutta ei, ei auta. Laitan hehkuvan meikkivoiteen ja siihen päälle kosteuttavan kiinnityssuihkeen. Lopulta päädyn aina taputtelemaan päälle irtopuuteria. Vanha koira ei opi uusia temppuja.
En tykkää kiiltävistä kasvoista, vaikka se olisi kuinka muodikasta. Käytän meikkivoidetta, joka jättää ihon mattapintaiseksi.
Karita Tykkä tykkää.
Oranssi p askanen naama.
Olet vanhanaikainen.
Omaan silmään taas sellainen mattainen ja puuteroitu täyspeittävä meikkivoide näyttää kauhealta.
N44
Se täys matta kyllä vaan vanhentaa jokaista, 10v vähintään ellei ole joku 20v jolla ei ole rypyn ryppyä.
Ainakin Ylen meikkaajat suosivat kiiltävää meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olet vanhanaikainen.
Omaan silmään taas sellainen mattainen ja puuteroitu täyspeittävä meikkivoide näyttää kauhealta.
N44
Onhan sitä välimuotojakin.
60-luvulla lasten naamaan laitettiin Vitalis-pakkasvoidetta. Se näytti ihan samalta, posket ja nenä kiilsivät. Ei päässyt pakkanen puremaan.
Vierailija kirjoitti:
60-luvulla lasten naamaan laitettiin Vitalis-pakkasvoidetta. Se näytti ihan samalta, posket ja nenä kiilsivät. Ei päässyt pakkanen puremaan.
Paitsi tuo voide aiheutti vielä pahemmat paleltumat.
On se nyt parempi kuin mattapinta mikä tuo jokaikisen rypyn ja juonteen esille.
Riippuu, mikä paikka kiiltää. Silmänaluset, nenä ja otsa voivat olla enemmän mattaa, mutta poskilla hehku on jees.
Minustakin nuo näyttää ihan kamalalta nuo hehkuvan lopputuloksen jättävät. Siltä että olisi hikinen tai iho super rasvainen. Ja varsinkaan 40+ naisilla ne ei todellakaan nuorenna, kuten jotkut mainokset väittää, vaan näyttää siltä että kuuma aalto on lehahduttanut naaman hikiseksi. Lisäksi valoa heijastavuus korostaa juonteita, matta taas häivyttää niitä.
Voihan sitä käyttää totuttua pohjaa ja vähän isolla sudilla vetää jotain hohtoa sopiviin kohtiin.
Hehkumeikit sopii tosi hyvi niille joilla on hyvä ja tasainen iho, jolloin tuo hehku tuo lisää esiin sitä ihon terveyttä. Iäkkäälle jolla voi olla huokoinen iho ja samoin nuorille joilla on paljon finnejä niin ei tuo esille tuota hehkua vaan näyttää rasvaiselta.
Mä en edes tiedä, mitkä antavat sen kiiltävän lopputuloksen? Mun nuoruudessa tehtiin kaikkemme, ettei naama kiiltäisi. Vaikea tottua tähän, että nenänpäässä monilla kimmeltävä lämiskä meikkiä. En käytä paljon meikkiä, enkä ole päivittänyt kiiltäviin ;)
N57