Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yksivärisiä limenvihreitä bodyja?

09.05.2007 |

H&M:n vauvapuolella kaikki tuntuu olevan nyt niiii-in vaaleanpuna-valkoista tyttöjen puolella, ettei värejä mahdu mukaan ollenkaan. Tiedän viime kesänä heillä olleen mallistossa limenvärisiä lyhythihaisia bodyja, mutta eipä näyttänyt ainakaan vielä tänään olevan.

Eli oletko jossain nähnyt moisia? Ja jos koolla on väliä, niin kokoa 80cm etsitään. Kaunis kiitos :).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli näitä ota3 maksa 2 bodeja. Koot 56-86. ollut meillä jo ahkerassa käytössä ja han hyvänä pysynyt. Niin ja on lyhythihainen.

Vierailija
2/11 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka mun mielestä on kyllä limen värinen(kin). Tai no, ehkä ne on aika lähellä värinä toisiaan ;)

http://www.seimi.fi/shop/product_catalog.php?c=54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseekin Lindex käydä kurkkaamassa, en tajunnutkaan sieltä etsiä.

Minun silmääni tuo oliviinvihreä oli tosiaan ihan nimensä veroinen, ja vaikka oikein nätti sävy onkin, niin ei sitä mitä etsin. :-)

Ja jatkokysymyksenä; onko missään tytöille limenvihreitä housuja/capreja/shortseja kesäksi? Ainoa paikka, mistä olen löytänyt, on Benetton, josta ostinkin heti täysipitkät kesähousut mukaani.

Taidan olla vuoden myöhässä tämän villitykseni kanssa :D?

Vierailija
4/11 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limeä,pinkkiä....aivan ihania värejä!! Myös pojille oli kivoja t-paitoja,bodyja ja housuja.Mukaan lähti värikkäitä vaatteita ;)

Vierailija
5/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosi kaunis Urban Elkin lyhythihaiset

http://www.wilmis.com/urbanelk.html

ja Ej Sikke Lejn animal-sarjassa

http://www.wilmis.com/ejsikkelej.html

Vierailija
6/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexillä kannattaa tosiaan käydä, sieltä ostin meidän pojalle limenvihreän bodyn. hennesissäkin on poikien puolella limenvihreitä bodeja, lyhythihaisia, mut ne myydään niissä kahden pakkauksissa, ja toinen body on muistaakseni oliivinvihreä... tai ainakin sinne päin :) Niitä lyhythihaisia oli aika kivoissa väreissä muutenkin, tyttöjen puolelta en katsonu, mut pojille oli myös oranssia ja keltaista.

Vierailija
7/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun saldo nolla, tai sitten minä olen sokea ;-). Lindexissä oli poikien puolella vain pitkähihaisia, limejä bodyja.. Väri oikea, hihanpituus väärä. Stockkalla oli Name Itin puolella hurjasti limeä.. poikien vaatteissa. Kaikki oli niin poikamaisin leikkauksin, printein yms, että ei voinut edes harkita.

Meidän ainoat limelöydöt tytölle ovat ne Benettonin housut + t-paita, ja Zarasta tarttui mukaan caprit.. Mutta lyhythihaiset bodyt edelleen kateissa. Kiitos kaikille vinkeistä!

Vierailija
8/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri Anttilassa ja siellä oli limejä bodeja Tutalta. Yksivärinen oli, mutta rinnuksessa oli pikkuinen lappu, missä luki Tutta.,

Vierailija
10/11 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalosta (samaa ketjua on myös Tokmanni, VapaaValinta, Säästötalo Robin Hood jne...). Merkki oli muistaakseni BabyBoom, oli halpa mutta tosi hyvälaatuinen.

Vierailija
11/11 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hetki sitten kotiuduttiin meinaan shoppailureissulta ja Jesper&Juniorista lähti meille mukaan parit ihanat Legon caprit ja t-paidat tytölle ;)