Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sitä yhden illan seuraa nyt sitten hankitaan?

Vierailija
21.04.2026 |

Pitääkö laittaa tissivakopaitaa ja vesirajaminaria yllä vai saako pukeutua itsensä näköisesti?

Pitääkö sitä ihan suoraan tösäyttää, että teille vai meille vai pitääkö miestä jotenkin varovaisemmin lirkutella? 

Entäs jos ensimmäinen ei lämpene, pitääkö vaihtaa kapakkia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaudut vähän ja menet baariin istumaan. Joku ukko lyöttäytyy kyllä seuraan.

Tuo kyllä toimii myös, varsinkin jos jäät baaritiskille, mutta siinä on se huono puoli, ettei pääse niin hyvin itse valitsemaan seuraansa.

Mutta osaa ne miehetkin notkua baaritiskillä tyrkyllä, joten jos siellä on hyvännäköisiä tarjolla, niin mene viereen ja hymyile, esim. "onko tässä tilaa?" on ihan hyvä kysymys. 

Vierailija
22/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin riittää, että ehdotat kenelle tahansa miehelle. Jos olet mies, niin joudut rukoilemaan jokaista mahdollista jumalaa, ja siltikään et todennäköisesti saa.

Älä nyt viitsi. Ei miehetkään lähde kenen tahansa ehdottelijan mukaan. 

Niin juuri. Hävytön väitekin, eihän me miehet nyt sen...lähdetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei se pelkkä baarissa istuminen riitä, vaikka olisi pukeutunut kivasti jne. Ihan rauhassa saanut olla, vaikka olen ihan nätti ja hoikka. Pitäisi varmaan olla rohkeampi. 

Riippuu varmaan baarista. Jotkut paikat on ehkä enemmän niitä, mistä haetaan seuraa, ja toiset enemmän niitä, missä käydään kaverin kanssa työpäivän jälkeen yksillä ennen kuin mennään kotiin vaimon luo. 

Laivoilla monet on kiinnostuneita seurasta, ja usein hotellien baareissa on kiinnostuneita. 

Vierailija
24/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin riittää, että ehdotat kenelle tahansa miehelle. Jos olet mies, niin joudut rukoilemaan jokaista mahdollista jumalaa, ja siltikään et todennäköisesti saa.

Tiedän yhden avoimessa suhteessa olevan miehen, joka ei todellakaan joudu rukoilemaan. On jotenkin korostuneen mahtava itsetunto ja luulee että kaikki naiset rakastuu häneen, osaa sitä sun tätä ja mikä lie parantajakin on.

Itselle se korostunut imartelu ja ylenmoinen mukamas ymmärrys on niin läpinäkyvää ja lähinnä säälittävää,vaikka pitää itseään jonain suurena profeettana mikä saa kaikki naiset lankeamaan. Mutta kyllä sillä vaihtoehtoja on. En oikein tiedä onko mua koittanut saada mustasukkaiseksi kuitenkin näistä kertomalla :D

PS. Mä en ole tässä sinkkuunnuttuani viiis vuotta sitten niitä kahta,kenet olisin halunnut. Ei toSIAAN ole jout nut rukoilemaan,mä olin se innostunut, harvoin tulee vastaan ihmistä jonka kanssa klikk.

Panoseuraa kyllä ja ihastuneitakin on,mutta kyllä siinä pitää olla jotain johon perustaa.

(Ja näistä miehistä muuten kumpikin hieman ylipainoisia, toinen tavan peeaa duunari ja toinen työtön, eikä ne yleisten standardienkaan mukaan olleet mitään huippu-uroksia. Itse oon suht perus nätti,hoikka ja pidän huolta itsestäni mutta annan toisten olla mitä he ovat, ja usein rakastuukin niihin epätäydellisyksiin).

Vierailija
25/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissivakopaita on yleensä aina hyvä valinta. Jos on mitä näyttää, niin laita kireä paita. Mutta voi se olla väljäkin paita, jossa pari ylänappia auki. Vesirajaminari ei ehkä oikein näillä keleillä ole kovin hyvä, ja voi olla liian tyrkky. Siistit housut voi olla parempi, niin et näytä maksulliselta.

Vierailija
26/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pukeutumaan ihan omaan tyyliisi, niin oman tyyliset miehet löytävät seuraasi.

Vierailija
27/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu 

Minkä ikäinen ja näköinen olet ja mitä haet? 

Vierailija
28/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nainen suoraan sanonut minulle että lähdenkö sen luokse. Baaritiskillä juteltiin ja nainen sitten pyysi sen luokse. Minun mielestä pitää sanoa aika suoraan että ei jää epäselväksi. Juttelet vaan kiinnostavalle miehelle ja pyydät sen yöksi. Kyllä miehen pitäisi sitten ymmärtää että haluat naida.

Vierailija
29/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies hoitaa iskemisen. Annat pakit vaan rumille.

Vierailija
30/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi muuta kuin notkua hetki baaritiskillä, kyllä siihen joku tunkee heti juttusille

Vierailija
31/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo nakki. Menet paikalliseen menomestaan framille.