Kuusamossa paljastui järkyttävä perhehelvetti – Kukaan ei auttanut pientä poikaa
Kommentit (87)
Kuusamossa asuu yli kymmenen eri maan kansalaisia,monessa perheessä paljon lapsia.
Järkyttävää. Ja nuo tuomiot, sius ei voi olla totta että noin mitättömiä! Korvaussummakin vain 1500 e yhteensä. Ja isä muutaman tonnin enempi jos nyt muistan oikein. Ei sillä että raha korvaisi kaiken, mutta suostuuko kukaan muutamasta tonnista kärsimään noin paljon, jos kysytään näin päin?
Jos olivat mut iaisia niin sitten mua ei kiinnosta eikä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaanko opettajan toimintaa
Ai kun yritti auttaa jo aiemmin? Tekikö mielestäsi väärin? Opettajako tässä sinusta se pahis on?
Opettajan velvollisuus on puuttua, asiaa ei voi kuitata sillä että kyl mä yritin mut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilapsinen perhe.. ettei vain olisi jokin uskonlahko kyseessä mihin perhe kuuluu
varmaan päässyt miettimään "syntejään" siellä pakkasessa..., siis vanhempien mielestä. Siellä Kuusamossa toi lahkotouhu on aika suosittu ja seurakunta suojelee omiaan.
Luin tuon järkyttävän jutun jo pari päivää sitten jostain muualta ja siitä sai käsityksen että ei ollut lestadiolaisperhe eikä edes ns tyypillinen suomalaisperhe, ymmärrättekö mitä kautta rantain yritän sanoa?
SEnkö takia ei uskallettu tehdä poliisi ilmoitusta kun mies muunmaalainen.
Eli onko pojan isä muunmaalainen? Ja mistä on? Onko jossain muualla tarkempia tietoja ?
Googlaa . Senpä takia ei kukaan uskaltanut puuttua asiaan.
Ulkomaalainen Kuusamossa? Juujuu, painu helvettiin kummatkin rassrpersut.
Kuusamon väkiluku: noin 15 000 asukasta
Ulkomaalaistaustaisia (kansalaisuuden perusteella):
noin 540 henkilöä (Eurooppa + muu maailma yhteensä)
👉 Tämä on noin 3 - 4 % väestöstä
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti poika painaa vielä isäänsä palloon korkojen kera. En säälisi yhtään.
Toivottavasti poika kasvaa henkisesti vahvaksi yksilöksi ja katkaisee väkivallan kierteen.
Hirviöisä voi ihan omin avuin vaikka kaatua naama edellä koiran jätöksiin.
Mulla on samanlainen kokemus kotoa. En ollut koko yötä ulkona. Oltiin pulkkamäessä sisarusten kanssa ja tuli kiistaa. Minua itketti. Olisin kaivannut tukea tai lohdutusta tai ihan sen että joku kuulee. Isä pisti ulko-oven lukkoon. Muistan yhä sen tunteen. Hakkaan ovea, itken, on pimeää ulkona. Kukaan ei päästä sisälle.
En muista kauanko tuota kesti, lopulta ovi oli avattu. Menin häpeissäni sisälle. Kukaan ei tullut juttelemaan tapahtuneesta.
"Tuomio on puoli vuotta ehdollista vankeutta." ei ei taaskaan mitään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaanko opettajan toimintaa
Ai kun yritti auttaa jo aiemmin? Tekikö mielestäsi väärin? Opettajako tässä sinusta se pahis on?
Opettajan velvollisuus on puuttua, asiaa ei voi kuitata sillä että kyl mä yritin mut
Itse tavallaan ymmärrän tuota opettajaa. Noin hirveät asiat ovat sellaisia mitä on vaikea edes uskoa todeksi. Jos asian pystyy selittämään jollain muulla tavalla kuin sillä, että oma vanhempi kohtelee lastaan noin julmasti, se tuntuu loogisemmalta vaihtoehdolta ja siksi siihen tarttuu.
Omalla kohdallakin opettajalla oli herännyt huoli minusta, mutta jotenkin vanhempani olivat onnistuneet kuittaamaan kaiken jollakin riittävän uskottavalla selityksellä. Vasta kun pyörryin kesken koulupäivän ja kouluterkka löysi kaikki ne pahoinpitelyjen jäljet minusta, vyyhti alkoi purkautumaan.
Ja tämä tapahtui ysärillä ihan kotimaisin voimin. En ymmärrä miksi tähän vakavaan aiheeseen pitää väkisin sekoittaa jotain mm-agendaa. Vaikka tuon tapauksen perheen tausta olisi mikä, ei se muuta sitä, että täysin suomalaisissa kodeissa tapahtuu hirveitä asioita piilossa silmillämme.
Minäkin epäilen, että nuo epämääräiset viittaukset mamutaustaan ovat rasistien mielikuvitusta.
Isin maksettava kipukorvauksia? Me veronmaksajat hoidamme senkin😏
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanlainen kokemus kotoa. En ollut koko yötä ulkona. Oltiin pulkkamäessä sisarusten kanssa ja tuli kiistaa. Minua itketti. Olisin kaivannut tukea tai lohdutusta tai ihan sen että joku kuulee. Isä pisti ulko-oven lukkoon. Muistan yhä sen tunteen. Hakkaan ovea, itken, on pimeää ulkona. Kukaan ei päästä sisälle.
En muista kauanko tuota kesti, lopulta ovi oli avattu. Menin häpeissäni sisälle. Kukaan ei tullut juttelemaan tapahtuneesta.
Järkyttävää nöyryyttämistä lasta kohtaan.
Kyllä meidänkin naapurit ymmärsivät meidän pahan tilanteen, mutta mitä he voivat tehdä asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Isin maksettava kipukorvauksia? Me veronmaksajat hoidamme senkin😏
Tässä tapauksessa.
Voi poikaparkaa, siellä kylmässä ja kotiin ei pääse.
Toivottavasti nuo muutkin lapset vietiin turvaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilapsinen perhe.. ettei vain olisi jokin uskonlahko kyseessä mihin perhe kuuluu
varmaan päässyt miettimään "syntejään" siellä pakkasessa..., siis vanhempien mielestä. Siellä Kuusamossa toi lahkotouhu on aika suosittu ja seurakunta suojelee omiaan.
Luin tuon järkyttävän jutun jo pari päivää sitten jostain muualta ja siitä sai käsityksen että ei ollut lestadiolaisperhe eikä edes ns tyypillinen suomalaisperhe, ymmärrättekö mitä kautta rantain yritän sanoa?
Eli onko pojan isä muunmaalainen? Ja mistä on? Onko jossain muualla tarkempia tietoja ?
Siellä on kiintiöpakolaisia monesta maasta!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin epäilen, että nuo epämääräiset viittaukset mamutaustaan ovat rasistien mielikuvitusta.
Minua haukutte rasistiksi koska kirjoitin siitä.Minun isä oli suomalainen pahoinpitelijä ,mutta toisaalla lukee että tämä mies on muunmaalainen. Joku kirjoitti täällä niin. Eli lukemaan.
Taitaa lasussa, kouluissa ja viranomaisissa olla samaa seurakuntaa olevaa jotka puolustavat veljiään.. näin ainakin Oulun piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä on vaikka kuinka paljon. Kova vimma tehdä lapsia. Naapurien pitäisi olla tarkkaavaisempia ja rohkeampia.
Ei nämä lisääntymispakkomielteiset ole naapurien vastuulla. Piuhat poikki lessuäijiltä ja akoille kierukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LMAO, persu käyttää ChatGPT:tä lähteenä, eikä edes vaivaude peittämään sitä:DD
Ilmeisesti laitapersujen m.amusyytökset on sitä parempaa keskustelua? Kun ei argumentteja kestä niin yritetään vaientaa, tämähän on se persujen motto.