Kuinka kauan olette seurustelleet ennen seksielämän alkamista?
Nii, siinähän se kyssäri tulikin. Sitten mua suoraan sanottuna kiinnostaisi, kuinka niille on käyny, jotka on luvanneet odottaa papin aamenta. Meinaan itsekin aikoinani pyhäsi sellaisia puhelin, mutta helppohan se on puhua kun ei oo miestä. Miten itseään pystyy hillitsemään sitten kun se toinen on siinä vieressä? Kun kuitenkin haluaa olla haluttava ja että toinen haluais, muttei kuitenkaan saa tehdä mitään...
Kiinnostaa vaan tietää, kuinka nopean toiminnan ihmisiä yleensä tässä asiassa ollaan. Ja tuota sepustusta saa kommentoida omalta osalta tai muuten.
Kommentit (32)
Molemmat oli elänyt puutteessa ja halu oli kova. Vieläkin ollaan yhdessä.(tulee koht 6v)
baaris tavattiin nykyisen mieheni kanssa ja samaan sänkyyn heti päädyttiin ja nyt yhdes jo 7v josta naimisis 4v
t: mitä sitä turhaan odotella !!
Tapasimme toukokuussa, elokuussa aloimme harrastaa pettingiä ja lokakuussa rakasteltiin. Naimisiin mentiin seuraavana kesänä. Nyt takana 12 v ja 4 lasta. Hitaan aloituksen selityksenä se, että neisyyteni menetin 16v raiskauksessa (josta en kyllä ole miehelleni vieläkään kertonut - hän luulee, että minulla oli ollut yhden yön juttu).
Joskus mietityttää että onko nykyinen vaimoni kevytkenkäinen kun
meni kanssani sänkyyn ensimmäisenä iltana. Mutta ehkäpä se oli
vain sinkkunaisen puutteessaoloa.
Ihan täsmälleen sama täällä. Väittää muka että olin niin ihana ja muuta p*skaa. Ihan sama kuka minä siinä kännissä olisin ollut. Eikä tietenkään ollut tämäkään tehnyt sitä aikaisemmin..
Vierailija:
Joskus mietityttää että onko nykyinen vaimoni kevytkenkäinen kun
meni kanssani sänkyyn ensimmäisenä iltana. Mutta ehkäpä se oli
vain sinkkunaisen puutteessaoloa.
Olimme tunteneet toisemme noin 10kk kun meidän välille kehittyi seksisuhde. Siitä meni sitten noin puoli vuotta kun suhde muuttui vakavaksi seurusteluksi. Nyt ollaan oltu yhdessä reilu 5v ja kaksi lasta.
Viimeisin miesystäväni joutui kyllä odottamaan 2,5 kuukautta.. Ja tajusin itsekin vasta suhteemme myöhemmin loputtua, että odottelin hänen kohdallaan tuntevani ensin jonkinlaista intohimoa - turhaan. Sitä ei koskaan ilmennyt minun puolelleni.
Nopein " sängytys" oli varmaan erään miehen kanssa 10 päivää ensitapaamisesta. Tämä kanssa oli niin paljon kemiaa, että huh huh ja oksat pois! :-)
Ensirakkaus joutui odottamaan 3kk ja silloinkaan en olisi ollut ihan valmis, mutta annoin armosta kun toinen vonkas ja vonkas... ;-) Sitten saikin odottaa taas kuukausikaupalla.
Naimisissa olemme olleet nyt jo 4 vuotta ja yhdessä 6- vuotta.
Mies oli lähdössä kahdeksi viikoksi reissuun ja haluttiin tehdä se ennen sitä. :)
Ensimmäisessä seurustelussa 20v meni tuo 3kk ennen sänkyyn päätymistä. Itsekin olin valmis vasta kuukauden jälkeen, mutta kyllähän se tytön estyneisyydestä oli kiinni.
Toinen seurustelu alkoi hyvin intensiivisesti, joten itse asiassa kuukausi oli hyvin pitkä aika. Vuosi ensitapaamisesta meillä oli jo esikoinen ja erilleen muutettiin neljän vuoden jälkeen.
Kykyisen vaimoni kanssa päädyin rakastelemaan 3. treffeillä. Seurustelu kyllä lähti todella käyntiin vasta puoli vuotta myöhemmin. Nyt takana 8 onnellista vuotta ja 3 lasta.
miehen kanssa mentiin suoraan asiaan, mutta ihan ekan kundikaverin kanssa taidettiin tutustua toisiimme ihan pettingin merkeissä 2-3 kk ja yhdyntää harrastettiin vasta, kun oltiin jo välissä seukkailtu muidenkin kanssa :). pidemmissä seurustelusuhteissa asiaan on menty aika pian ekojen treffien jälkeen. yksikään suhde ei oo kyllä loppunut siihen, että on pantu hetimiten. toisesta ääripäästä ei oo aikuisiällä edes kokemusta... seksi on heti mielessä. ;)
Ensirakkaus molemmilla, aika nuoria oltiin. Ja ensirakkaus kestää yhä, kohta 21 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Sitten avioon menin niin että olimme olleet yhdessä pari viikkoa ennen seksiä.
Nykyisen kihlattuni kanssa olimme käyneet kerran kahvilla ja seuraavilla viinideiteillä päädyttiin sänkyyn.
Siinä välissä seurustelukumppanin kanssa menimme ekana iltana sänkyyn tai oikeastaan rakastelimme vasta aamulla krapulassa kun oltiin yö oltu kapakassa.
minä olin miehelle eka, hän minulle toinen. kosketeltu oltiin jo aiemmin.
ensi rakkauden kans puol vuotta,olin 16 ja neitsyys meni,4vuotta seukattiin.
seuraavan kans viikko,oltiin yhdessä 7 vuotta.
nykyisen avomiehen kans baarista sänkyyn,nyt yhdes 5vuotta ja 2 lasta..ei yhtään yhden illan juttua!
Oltiin seurusteltu viikko ennen kun menetin neitsyyteni miehelleni. Olin silloin 16v. ja mies 20v. Seurustelua nyt takana 7,5 vuotta, naimisissa ollaan oltu melkein vuosi ja esikoinen tulossa elokuussa. Näin meillä! :)
ja siitä alkoi suhde, jota seurasi avioliitto - yhdessä oltu nyt viisi vuotta
Mies ehdotti. Mä halusin suurelta osin siksi, että olin jo lopen kyllästynyt odottamaan ko. asiaa. Olin 20v. Olis ollut kyllä tilaisuuksia aikaisemminkin, mutta en kuitenkaan ollut halunnut noiden miesten kanssa, kaikissa jotain ikävää.
No kukapa ei haluais olla eka tuossa vaiheessa. Jos et nyt ihan rämenorsu ole.
Siis ennen yhdyntää. Pientä kivaa oli jo kyllä tapaamisiltana. Lienee vaikuttanut se että oli vasta 17 v ja kokematon. Halusin tutustua kunnolla.