Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei jaksa nuolla minua kuin 5min ja minun taas pitäisi hänen vehjettään lutkutella jopa 30 min, ärsyttäää

Vierailija
09.07.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muja huono ottaman suihin kun kestää 30min.

harjoitele enen kuin valitat

Vierailija
2/23 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli just sellanen. Pitkitti ja pitkitti, vaikka pyysin että antaisi tulla, kun leuat siinä oikeasti väsyy. No, se onkin sitten ex nyt.

Ja tiedoksi, seuraajansa ovat kyllä kiitelleet suihinottotaitojani, että ei se ihan pelkästään siitä kiinni ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin myös kaksinkertainen nautinto

-mici-

Vierailija
4/23 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä nainen on suihinotossakin " voitolla" eli määrä tahdin. Vähän kun opettelee kikkoja niin ei se mies kauaa pidättele. Ja ei ole kyse siitä että leuhkisin omilla taidoillani, vaan kun opettelee jokaisen miehen " heikot kohdat" niin jo onnistuu.

Mutta luulen että jos se on sulle työtä niin sitä helpompi miehen on pidätellä.

Vierailija
5/23 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 1-2min riittää oikein hyvin, siinäkin ajassa tulee jo kahdesti.

Ja miestä imeskelen ja nuoleskelen mielellään niin kauan kuin on tarvis, yleensä kyllä ei pysty kauhean kauan pidättelemään. Jo onko se pakko 30min yhtäkyytiä lutkuttaa, tehkää jotain muuta välillä!

Vierailija
6/23 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksia jotka eivät osaa tulla suuhun. Kuulun itse siihen sakkiin. Hyvälle suihinotto kyllä tuntuu mutta en vain " osaa" tulla suuhun, en tiedä miksi.

Ukkeli

Vierailija
7/23 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoinen "jyystäjä" taitaa olla muutenkin. Hyi hitto. Pois pois, ei kukaan jaksa tommosta.

Vierailija
8/23 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt miehessä on vika, jos nainen ei nuolemalla saa orkkua. Olen nuollut paljon ja aina ovat kehuneet, siis jopa ne, jotka eivät ole aikaisemmin siitä pitäneet. Se vaan pitää opetella kunnolla ja tietenkin kysyä/aistia naiselta, mikä tuntuu hyvälle. Onneksi nykyinen vaimoni rakastaa suuseksiä ja saankin antaa sitä hänelle aina kun haluan. Ja asennoista vielä, yleensä olemme niin, että nainen on selällään ja minä puolittain päällä, pää jalkojen välissä ja polvet toisella puolella. Näin nainen voi välillä runkata kullia. Itse taas rakastan painaa kovan kullin orgasmista sykkivään pilluun heti suuseksin jälkeen.

Vierailija
9/23 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan piti olla mun suussa vaikka kuinka kauan, mutta nuolemaan mies ei alkanut muutoin kuin pyytämällä eikä aina silloinkaan. Jonkinlainen vastavuoroisuus kuuluu mielestäni kuitenkin hyvään seksiin ja pikkuhiljaa hävisi halut kyseiseen mieheen. Pistin polvet kiinni.

Vierailija
10/23 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran hänkään ei suostu sua pitkään nuolemaan. Nyt en ymmärrä jotain...

Vierailija
11/23 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee jotenkin koiramainen olo eli koira nuolee haavaa.

Tätä mä en olisi halunnut lukea!! Oon ihan varma että muistan tämä fraasin ensi kerralla nautiskellessani ja se siitä sitte... =DD

Vierailija
12/23 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin nuolla sinua!!!

Laita spostiosoite niin jatketaan siitä.

Vierailija
13/23 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee jotenkin koiramainen olo eli koira nuolee haavaa.

Tätä mä en olisi halunnut lukea!! Oon ihan varma että muistan tämä fraasin ensi kerralla nautiskellessani ja se siitä sitte... =DD

Vierailija
14/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu niin kovaa paikkaa eteen, hyi olkoon! Poskeen annan kyllä itte mielelläni ja hartaudella.

Vierailija
15/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne niin nuolen sinua;)

Vierailija
16/23 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei osaa nuolla pillua oikein. Klitoris tulee niin araksi jo tunnin nuolemisen jälkeen, että en voi antaa hänen nuolla kauempaa. Joskus tuntuu melkein hyvältäkin, mutta orgasmia hän ei ole minulle suuseksillä saanut.

Voisiko joku neuvoa toimivan suuseksitekniikan, jolla mies saa naisen laukeamaan? Olen itse yrittänyt kertoa, mikä tuntuu hyvältä, mutta ei ole tuottanut toistaiseksi tulosta.

Vierailija
17/23 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuollaan jopa yliki puolituntia ja miten ihanaa saada pitkä orkku pisin varmasti yli puolituntia

Vierailija
18/23 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei osaa nuolla pillua oikein. Klitoris tulee niin araksi jo tunnin nuolemisen jälkeen, että en voi antaa hänen nuolla kauempaa. Joskus tuntuu melkein hyvältäkin, mutta orgasmia hän ei ole minulle suuseksillä saanut.

Voisiko joku neuvoa toimivan suuseksitekniikan, jolla mies saa naisen laukeamaan? Olen itse yrittänyt kertoa, mikä tuntuu hyvältä, mutta ei ole tuottanut toistaiseksi tulosta.

En tiedä mitä miehesi touhuaa pimpsasi kanssa?.

Minä siis mies, nuolen pimpsaa ja siirryn klitorikseen.

Joko laitan dildon samanaikaisesti pimpsaan surisemaan ja liikutan sitä niin kuin siellä olisi oikea penis.

Klitorista nuolemalla nainen saa yleensä vartissa orgasmin tai orgasmeja.

Toinen konsti on nuoleminen ja häpyhuulien venyttäminen huulilla, sormet laitan pimpsaan ja etsin g-pisteen samalla sormettaessa kun nuolee pimpsaa nin kyllä se orgasmi pitäisi saada.

Ja voihan se olla niinkin että jännität.

Minä tiedän milloin nainen saa orgasmin, pylly pomppii hillittömästi ja parhaassa tapauksessa nainen ejakuloi, tuntuu tosi miehekkäältä kun saan kielettämällä naiselle orgasmin.

Vierailija
19/23 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin myös kaksinkertainen nautinto

-mici-

mä en ainakaan pysty keskittymään nauttimiseen ollenkaan jos samalla pitää imeä miestä. sama vika hänellä. me mieluummin hoitelemme toisemme erikseen, ja annamme toisen nautiskella rennosti. se nyt vie sen ajan minkä kulloinkin vie... kunhan kmpikin lopulta saavuttaa nautinnon :)

Vierailija
20/23 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä miehesi touhuaa pimpsasi kanssa?.

Minä siis mies, nuolen pimpsaa ja siirryn klitorikseen.

Joko laitan dildon samanaikaisesti pimpsaan surisemaan ja liikutan sitä niin kuin siellä olisi oikea penis.

Klitorista nuolemalla nainen saa yleensä vartissa orgasmin tai orgasmeja.

Toinen konsti on nuoleminen ja häpyhuulien venyttäminen huulilla, sormet laitan pimpsaan ja etsin g-pisteen samalla sormettaessa kun nuolee pimpsaa nin kyllä se orgasmi pitäisi saada.

Ja voihan se olla niinkin että jännität.

Minä tiedän milloin nainen saa orgasmin, pylly pomppii hillittömästi ja parhaassa tapauksessa nainen ejakuloi, tuntuu tosi miehekkäältä kun saan kielettämällä naiselle orgasmin.

Unohdin laittaa sen että kyllä naiset ottavat minulta myös suihin. Välillä laukean heidän suuhun, ja panoa en kestä kuin 5-10min kyllä siinä on niin kiihottuneessa tilassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi