Citymarketin parkkihalliin ilmestyi uusia Porscheja – ParkkiPate laputti ne kaikki
https://www.is.fi/autot/art-2000011957646.html
"Aaltosen mukaan kyse on siitä, että yhdessä Porschea maahantuovan K-Auton kanssa järjestettävästä tapahtumasta ei muistettu ilmoittaa valvontaa hoitavalle ParkkiPatelle. Täten innokas pysäköinninvalvoja on käynyt laputtamassa autoja, jotka olisi pitänyt sivuuttaa."
Autoissa oli kuitenkin CM- ja muita tapahtumateippauksia.
Ei sitten Parkkipatella käynyt mielessä, että kyseessä voisi olla Keskon ja CM:n tapahtuma?
Siis järjenkäyttö ei ole sallittua? Tai asian tarkistus kauppiaalta?
Varmaan hän ajatteli, että nyt tuli kerralla Jackpot!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, jos parkkiruutuja haaskataan uusien autojen myyntiesittelyyn. Voi olla, että tuossa on K-ryhmän/ Keskon yhteistyökumppanit asialla, mutta se ei ole mikään puolustus. Me, maksavat kauppa-asiakkaat, tarvitsemme nuo ruudut omaan käyttöömme, tai menemme muualle! Mikäs se tilanne on Prisman ja SOK:n parkkihalleissa? NiiN!
Keskon omistama tila. K-auto. Keskon tapahtuma. Teipit autoissa.
Eikö yhtään säteile?
Pitihän tämä arvata, että näitä pölvästejä tulee puolustamaan toista.
Vierailija kirjoitti:
Noin bisnesten kannalta on vähän huono, jos ruvetaan sakottamaan toimeksiantajan autoja.
Saattaa meinaan loppua nuo toimeksiannot.
Että ihan pieni ajattelu voisi tuossakin hommassa olla paikallaan?
Jos toimeksiantajan kanssa sovitaan että parkkihallin luvattomia autoja valvotaan, niin mitä se kertoisi ettei valvoja näin toimisi?
Haluaisitko yrittäjänä että joka kerta kun parkkihallissasi on auto ilman selvitystä, niin sinulle soitettaisiin ja kysyttäisiin onko ko. auto luvalla vai ei?
Vai haluaisitko mieluummin jälkikäteen selvittää, että unohdit kertoa valvontaan että halliin saapuu autoja joilla on poikkeuslupa?
Jos minulle maksettaisiin provikkaa pari euroa jokaisesta lapusta niin ihan varmasti sakottaisin jokaista väärin pysäköityä autoa. Ihan sama vaikka olisi kauppiaan mersu tai poliisiauto.
Vierailija kirjoitti:
Laputtaja tekee töitä provikkapalkalla. Tottakai kannattaa laputtaa kun se näkyy omassa palkassa. Se on sitten jonkun muun ongelma selvitellä jälkikäteen. Niin minä ainakin laputtajana ajattelisin. Oma palkka on tärkein. Millään muulla ei oikeastaa ole edes merkitystä.
Just. Jonnet "töissä".
Emmä tiijä. Mä oon vaan täällä töissä.
Vierailija kirjoitti:
En asioi yrityksissä, mitkä tekee yhteistyötä tuon huijarifirman kanssa.
Meillä toi firma vahtii taloyhtiön pysäköintialuetta. Ei muuten näy kuin silloin kun sisäpiiri soittaa paikalle. Tällä keinolla itse saavat pysäköidä miten ja minne haluavat kun numeroa ei ole muille asakkaille kertottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin bisnesten kannalta on vähän huono, jos ruvetaan sakottamaan toimeksiantajan autoja.
Jos toimeksiantajan kanssa sovitaan että parkkihallin luvattomia autoja valvotaan, niin mitä se kertoisi ettei valvoja näin toimisi?
Haluaisitko yrittäjänä että joka kerta kun parkkihallissasi on auto ilman selvitystä, niin sinulle soitettaisiin ja kysyttäisiin onko ko. auto luvalla vai ei?
Vai haluaisitko mieluummin jälkikäteen selvittää, että unohdit kertoa valvontaan että halliin saapuu autoja joilla on poikkeuslupa?
Joku Vesipää-Pate palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laputtaja tekee töitä provikkapalkalla. Tottakai kannattaa laputtaa kun se näkyy omassa palkassa. Se on sitten jonkun muun ongelma selvitellä jälkikäteen. Niin minä ainakin laputtajana ajattelisin. Oma palkka on tärkein. Millään muulla ei oikeastaa ole edes merkitystä.
Just. Jonnet "töissä".
Pyrkisitkö itse laputtamaan mahdollisimman vähän - tietäen, että sen takia palkkasi jää tosi huonoksi?
Tekikö/tekeekö parkkipate tässä poikkeuksen ja ilman käräjöintiä voi jättää maksamatta? Vai miten tämä menee?
Mine ei voi tiettä kene auto olla tama. Mine laitta sakkolapu.
Muistatteko nämä sketsit?
Parking Pataweyo!!!!
Vierailija kirjoitti:
Joku tulee kohta tänne puolustelemaan, että se on niiden työtä!!!!
se on niitten työtä, muuten täällä mummot huutaisi että se on laiska.
No ihan oikein teki. Autoista oli unohdettu ilmoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, uskotaan että olet noita persereikiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Jonnet "töissä".
Pyrkisitkö itse laputtamaan mahdollisimman vähän - tietäen, että sen takia palkkasi jää tosi huonoksi?
Eikö koske päähän, kun on noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Joku tulee kohta tänne puolustelemaan, että se on niiden työtä!!!!
Mitäs muuta se sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, jos parkkiruutuja haaskataan uusien autojen myyntiesittelyyn. Voi olla, että tuossa on K-ryhmän/ Keskon yhteistyökumppanit asialla, mutta se ei ole mikään puolustus. Me, maksavat kauppa-asiakkaat, tarvitsemme nuo ruudut omaan käyttöömme, tai menemme muualle! Mikäs se tilanne on Prisman ja SOK:n parkkihalleissa? NiiN!
Keskon omistama tila. K-auto. Keskon tapahtuma. Teipit autoissa.
Eikö yhtään säteile?
Pitihän tämä arvata, että näitä pölvästejä tulee puolustamaan toista.
Mika olla tama Kesko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Jonnet "töissä".
Eikö koske päähän, kun on noin tyhmä?
Miksi yläpeukutat itsellesi?
Pidän autoni aina täydet 24h siinä paikassa jossa sakko tulee.
Ikinä ei ole ollut ongelmia noitten yksityisten pysäköintifirmojen kanssa. Parkkipaikoilla on kumminkin yleensä hyvin selkeästi kerrottu pysäköinnin ehdot, jos on ollut jotain epäselvää en ole pysäköinyt alueelle.
Mitä se vääntäminen olisi auttanut? Myönsit itsekin pysäköinnin menneen yliajalle. Sakottaa voi heti ensimmäisestä minuutista lähtien! Ei siinä ole mitään ilmaisen pysäköinnin armonaikaa. Pulinat pois ja lappu ikkunaan!!