Mies sekoittaa toistuvasti minut ja eksänsä
Onko ylireagointia loukkaantua asiasta?
Esimerkiksi muisti minun olevan häntä 10 vuotta vanhempi ja väitti, että olisin kertonut hänelle harrastaneeni joskus poikkihuilun soittoa. Olen häntä muutaman vuoden vanhempi, enkä ole soittanut mitään soitinta. Lisäksi intti, että olisimme yhdessä katsoneet yhtä sarjaa, mitä en ole katsonut koskaan minuuttiakaan. Tosiasiallisesti näissä on kyseessä ollut hänen eksänsä ja mies itsekin myönsi sekoittaneensa meidät.
Ymmärtäisin ehkä, jos tämänkaltainen lipsahdus sattuisi kerran, mutta näitä on nyt sattunut useampi lyhyen ajan sisään (jopa useampi viikossa), emmekä edes ole olleet yhdessä pitkään. Valitettavasti nämä jäävät mieleen pyörimään häiritsevästi.
Mitä mieltä olette, loukkaantuisitteko itse tällaisesta?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ootte ilmeisesti hieman vanhempi pari.
Kyllä sun ap pitäisi jo osata lukea miehestä onko hän asiallinen (voi olla pikkaisen höperö) vai tökerö/ilkeä...
Olen 33 ja mies 28 :D
Mies ei ole ollenkaan ilkeä, mutta nuo sekaannukset tuntuvat minusta tökeröiltä, koska en ymmärrä miten niitä voi sattua niin usein näin lyhyen ajan sisällä. Ehkä on vähän höperö sitten. Ap
Kokeilepa itse samaa. Sekoitat hänet omaan exääsi. Katso mikä reaktio. Todennäköisesti suuttuu. Silloin tekee tahallaan tuota sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin tunteella eläviä ja takertuvia että eivät pääse entisestä irti vaikka uusi on ollut jo pitkään. Hyppäsi varmaankin heti apn kanssa suhteeseen kun edellinen oli häipynyt. Kaikki asiat käsittelemättä, yksin ei osata olla, ja kavereille ja eksälle pitää näyttää että "kyllä vientiä on".
Tältä se kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun ap pitäisi jo osata lukea miehestä onko hän asiallinen (voi olla pikkaisen höperö) vai tökerö/ilkeä...
Mies ei ole ollenkaan ilkeä, mutta nuo sekaannukset tuntuvat minusta tökeröiltä, koska en ymmärrä miten niitä voi sattua niin usein näin lyhyen ajan sisällä. Ehkä on vähän höperö sitten. Ap
Hän on edelleen kiinni eksässään.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo sanoo minua nallekarhuksi.
Pitääkö ottaa ero?
Miksi siedät tuollaista? Tahallaan tekee, on yksi henkisen väkivallan muodoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotain outoa on että mies on ottanut noin paljon vanhemman naisen. Olisiko joku varhainen muistisairaus/alzheimerin esiaste? Hakee ehkä äidillistä turvaa, muistutat äitiään varmaankin jollain tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nude = nuoruuden dementia? Onko tullut pössyteltyä? Tai sitten adhd tai vastaava, ei osaa keskittyä asioihin niin että jäisivät mieleen.
Mä huutaisin oman exän nimeä sängyssä,eiköhän siitä opi. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotain outoa on että mies on ottanut noin paljon vanhemman naisen. Olisiko joku varhainen muistisairaus/alzheimerin esiaste? Hakee ehkä äidillistä turvaa, muistutat äitiään varmaankin jollain tapaa.
Tämä selittää myös nimisekoilun, on varmasti miehelle hämmentävää että näkee ap:ssa äitinsä mutta pitäisi kutsua eri nimellä, ja exän nimi sotkeutuu kuvioon miehen päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin tunteella eläviä ja takertuvia että eivät pääse entisestä irti vaikka uusi on ollut jo pitkään. Hyppäsi varmaankin heti apn kanssa suhteeseen kun edellinen oli häipynyt. Kaikki asiat käsittelemättä, yksin ei osata olla, ja kavereille ja eksälle pitää näyttää että "kyllä vientiä on".
Minkälaisten miesten kanssa sinä oikein hengaat? :D Eivät miehet ole mikään homogeeninen joukko, aika laidasta laitaan löytyy persoonallisuuksia.
En minkäänlaisten enää, kaikki samanlaisia reppanoita. Tervepäiset on parisuhteessa ja pysyy. Vapaat on niin sekopäitä ettei tosikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, menimme yhteen melko pian heidän eronsa jälkeen. Miehellä on myös lapsi tämän eksän kanssa. Kieltämättä, on sitä tullut mietittyä että mihin tuli ryhdyttyä. Ap
Alkava aikainen dementia. Juokse.
Mutta muuten se on tosi ihana söpö kultsipuppeli. Eiköstä joo?
Minkälaisten miesten kanssa sinä oikein hengaat? :D Eivät miehet ole mikään homogeeninen joukko, aika laidasta laitaan löytyy persoonallisuuksia.