Mitä odotat vielä elämältä?
Kommentit (40)
Seuraavia juhlia lähipiirissä. Olen totaalisen loppu, mutta sinne asti haluan ainakin nähdä tätä.
Sitä, että löytäisin jonkin keinon nukkua!
-N 33
Omaa kotia, aikaa ja rahaa harrastuksille, stressitöntä vapaa-aikaa, matkustamista, vakituista työtä/tuloa, parisuhdetta.
N30
Tieteellisen artikkelin julkaisua. Lapsen eskaria ja kouluikää. Isoa tutkimusrahoitusta. Professuuria. Puutalon ostamista. Ehkä lemmikkiä. Ulkomaan matkaa. 37v.
Mahdollisimman paljon cd ja vinyylilevyjä, kirjoja ja lehtiä, suklaata ja jäätelöä sekä terveyttä. M66
Olen jo 71-vuotias ja kiitollinen elämälle. Sille kaikelle hyvälle ja pahallekin, mitä matkan varrelle on sattunut. En enää kovin paljon odota mitään, ehkä kuitenkin sitä, että saisin mieheni kanssa vielä terveitä vuosia kotona yhdessä. Laitokset hirvittävät.
Törkeetä alapeukuttaa toisten unelmia. Happamia, sanoi kettu!
Oikeastaan en enää mitään. Otan päivän kerrallaan ja yritän poimia jokaisesta päivästä jotakin hyvää ja kohottavaa. Pieni on kaunista.
Muutamaa matkaa valittuihin kohteisiin. Lainojen kuolettamista. Kivaa eläkeiän alkua, että voin toteuttaa eräät tekemiset ilman työelämän velvoitteita.
Ikiomaa, kiireetöntä aikaa rakkaani kanssa.
En mitään. En ole koskaan haaveillut mistään. Jokaisesta päivästä olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että löytäisin jonkin keinon nukkua!
-N 33
Mikä sulla on ongelmana nukkumisen kanssa? Et saa unta ja/tai heräilet? Osaatko hahmottaa syitä unettomuuteen?
Itsellä alkoi uniongelmat avioeron myötä. Pitkään oli univaikeuksia ja käytin esim. Imovanea. Sitten jonkun flunssan yhteydessä nukuin sohvalla koska sain pään pystympään asentoon ja sain nukuttua. Sängyssä sitten laitoin kaksi tyynyä päällekkäin, että asento on pystympi ja johan alkoi nukkuminen sujua. En toki tiedä mikä sulla unettomuuden aiheuttaa, mutta itse tällaisen sattuman kautta sain avun. Toki vieläkin välillä on vaikeuksia nukahtaa ja edelleen heräilen yöllä, mutta saan nukahdettua uudelleen. Mulla tuo heräily voi johtua ihan tästä iästä, kun varmaan vaihdevuodet puskee päälle.
sitä että päästään näkemään miten Trump ajaa verenhimoisen rahastavan globaalin eliitin alas ja muuttaa koko maailmaa parempaan suuntaan, kukaaan muu kun sitä ei tule tekemään
Vierailija kirjoitti:
sitä että päästään näkemään miten Trump ajaa verenhimoisen rahastavan globaalin eliitin alas ja muuttaa koko maailmaa parempaan suuntaan, kukaaan muu kun sitä ei tule tekemään
Ei jumaliste sä olet sekaisin! Trump on itse sitä rikasta ja rahastavaa eliittiä ja täysi sekopää!
Että ehtisin kirjoittaa vielä yhden kirjan. N66