Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eväs-ja välipalavaihtoehtoja töihin?

09.05.2007 |

Kiertelin äsken kaupassa ja pähkäilin, mitä alan ottaa töihin mukaan evääksi (aloitan huomenna uudessa paikassa). Nyt oletan, ettei ole mahdollisuutta kylmäsäilytykseen ja lämmitykseen, mutta voin olla väärässä. Mitä teille tulis mieleen, mä en oikein keksi montaa vaihtoehtoa? Tässä olis alkua:



- hedelmät, myös säilötyt (mulla vaan paljon rajoitteita allergioiden takia )

- tuoreet vihannekset, kasvikset sellaisenaan tai salaattina (rajoitteita näissäkin paljon ja en viitsi esim fetaa, kanaa jne salaattiin laittaa, jos ei ole mahdollista laittaa jääkaappiin)

- leivät kasvistäytteillä (ei tee mieli syödä monta tuntia vanhoja juusto/leikkeleleipiä jos ei saa kylmään)

- karjalanpiirakat (ei kai pahene nopeesti?)

- myslipatukat

- lasten hedelmäsoseet

- jugurtit ym olis kivoja, muttei huoneenlämpöisinä

- puuro maistuisi, mutta mites sen säilyminen?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan