Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin Riikka Purra pukeutuu meidän verorahoilla: Burberryä ja Louis Vuittonia. Purra sanoo suoraan: Velkaantuminen ei taitu

Vierailija
20.04.2026 |

Purran palkka on valtava ja se maksetaan meidän verorahoista. Tuo verorahamäärä näkyy hänen pukeutumisessaan. Purra kuuluu Suomen ainoaan 1 % joilla on vielä ostovoimaa jäljellä.

Kultaiset napit kimaltavat ja punainen kynsilakka hohtaa. 
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011954580.html

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on epäonnistunut valtionvarainministerinä, mutta toisaalta kaikkihan tajusivat, ehkä hän itsekin, että leikkaukset palvelivat vain kokoomuksen tietoista kurjistamispolitiikkaa, jolla ei ole ollut mitään tekemistä valtiontalouden tervehdyttämisen kanssa.

Vierailija
62/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein asia ei ole Riikka Purran pukeuminen vaan se, mitä hän kertoo hallituksen omiin tavoitteisiin pääsemisestä: 

HALLITUS ei tule saavuttamaan tavoitettaan julkisen velkaantumisen vakauttamisesta.

Kaikki on tämän tienneet jo pari vuotta. Talous alkoi sakata siitä, kun nämä idiootit julkistivat hallitusohjelmansa.

Nimenomaan. Orpo-Purra syöksi Suomen taantumaan jo syksyllä 2023. Ensimmäiseksi hyytyivät asuntomarkkinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska olla vaateostoksilla, ajatonta muotia.

Vierailija
64/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te voi niiden palkkoihin puuttua. 

Vierailija
65/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikan kesäteatteri on alkanut: Suomen sinistä päälle eri sävyissä ja Kauppalehti pöydälle. Sitten pyydetään toimittaja tekemään haastattelu. 

60 miljardin kesäteatteri. Kulttuuri on tosiaan luxusta Riikalle.

Vierailija
66/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Eikös Purra temuta?

Jakku on Temusta ja maksaa 16,80 euroa.

Kerran olen nähnyt Purran päällä Gina Tricot-kukkamekon, että joskus jotain muutakin kuin Temua.

Vierailija
67/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset   ovat  kärsineet   kohta 3 vuotta perskokkareiden esityksestä  mutta vuosi  enää.

Vierailija
68/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin, uliseva loinen. 

Opettele persu käytöstavat, jos osaat. Suurin osa teistä on moukkia.

Vierailija
69/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset   ovat  kärsineet   kohta 3 vuotta perskokkareiden esityksestä  mutta vuosi  enää.

Kuohuvat on jo ostettu. 

Vierailija
70/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeää porukkaa täällä, Riikkaa haukutte ja Piaa haukutte turvat auki huutaen. Itse ette ole minkään arvoisia, loiset.

Jos joku tässä on loinen, se on riikka. Nämä hemmetin idiootit hallituksessa on tuhonneet Suomen talouden. 

Onko tukiasi leikattu? Etkö saa enää niin paljon ilmaista rahaa?

Vierailija
71/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin, uliseva loinen. 

Olen töissä. Toistaiseksi tuottavassa yrityksessä toimari - siksi vituttaakin. Markkinat pilattu hölmöläisen leikkauspolitiikalla. Suomalaiset pelästytetty leikkauksilla. Nuorillemme ei riitä töitä.

Eikäkauan riitä niiitä nuoriakaan, kun ei nykyiset kaksi- ja kolmikymppiset uskalla hankkia lapsia.

Vierailija
72/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakku on Temusta ja maksaa 16,80 euroa.

Kerran olen nähnyt Purran päällä Gina Tricot-kukkamekon, että joskus jotain muutakin kuin Temua.

Ja sinun ryysysi on ostettu.....

Vierailija
73/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss Purra's gowns by Temu.

Vierailija
74/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

irvokas köyhiltä leikkaaja pukeutuu meidän verorahoihin.

Sulla mitään rahoja oo.

Vierailija
75/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon että ihmiset jotka tuntevat olonsa syyllisiksi siitä mitä minä olen kirjoittanut ymmärtäisivät että minä en sano tätä koska haluan heille pahaa, vain koska minä uskon että tämä on heidänkin etu ymmärtää, loppu tulee joko hyvällä tai pahalla, hyvällä ei ole pöydällä korttina pelattavissa loputtomiin.

Ongelma ei ole järjestelmä, ongelma on että sen terveydestä ei enää huolehdita, käytännössä jokainen järjestelmä toimii kun se toteutaan oikein, mutta yksikään ei kestä kun mekanismeja ei suojella, kun eliitille sallitaan laillistettu rikos.

Lobbaukset on lahjuksia eli demokratia on kaupan.

Sisäpiirikauppoja ei valvo enää oikein kukaan, eikä niistä vastuusen joudu.

Eturistiriidat sijoituksissa ajaa käytännössä kaikki poliitikot ajamaan vain oman ja kavereidensa lompakkojen etua.

Työn arvo on irroitettu tekemisestä kikkailuun ja vedonlyöntiin pörsseissä.

Valtionvelka valuu suoraan yksityisille lainaajille.

Lähes kaikki valtion tuottava omaisuus on myyty yksityisille.

Ei ole semmoista järjestelmää joka kestäisi tämmöistä määrää korruptiota.

jokainen korruptioon osallistuva aina sen perustelee itselleen näin, "tämä minun korruptio on niin pientä ja kaikkihan sitä tekee", niistä puroista kasvaa iso joki, postin yksityistämisen olisi kestänyt, taksi-alan tuhoamisen myös, julkisten varojen siirtämisen yksityiseen terveydenhuoltoon, tekevän työn lähettämisen halpa-maihin, ulkomaalaisten raijaamisen tänne halpa-työvoimaks jne jne, mutta kaikki yhtä aikaa on se kusinen soppa jossa me nyt uimme.

Suomi on niitä harvoja valtioita, joissa ei ole korruption ehkäisemiseen keskittynyttä toimielintä. Helppohan siinä on todeta, ettei meillä ole korruptioita, kun kukaan ei sitä tarkkaile eikä tutki. Ei ole siis esittää mitään dataa. Ei valtion sisäpuolelta eikä ulkopuolelta.

Tämän tien päässä on se että täältä tuikataan pörssi ja data-keskukset tuleen ja velat nollataan, työnteon välineet ja korruptoituneen oligarkki-porvariston omaisuus jaetaan uudelleen ja heitä jahdataan pitkin maailmaa vuosikymmen vastuuseen, usko euroon katoaa ja markka tulee takas ja me aloitetaan alusta banaanivaltiona.

Näennäisen itsetuhoisia päätöksiä kuten halpa-työvoimaa ulkomailta tehdään tämän prosessin hidastamiseksi, että se tilanne jäisi jonkun muun korjattavaksi ja itse voi laittaa taskut täyteen ja paeta ulkomaille, valitettavasti koko maailma kärsii samasta ongelmasta, missään ei ole kohta turvallista heille. 

Vierailija
76/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen nainen päästä kantapäihin.

Vierailija
77/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täällä palstalla ja oppositio vaalikeskusteluissa jo kertoivat ennen vaaleja, ettei velkaantuminen taitu. Kauan kesti sytytys Riikkulilla. 

Vierailija
78/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikan piti olla se sateentekijä, joka pelastaa Suomen. Mitä ihmettä sitten tapahtuikaan? Eikö osaaminen riittänyt vai oliko kyse sittenkin motivaatiosta?

Vierailija
79/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra on epäonnistunut valtionvarainministerinä, mutta toisaalta kaikkihan tajusivat, ehkä hän itsekin, että leikkaukset palvelivat vain kokoomuksen tietoista kurjistamispolitiikkaa, jolla ei ole ollut mitään tekemistä valtiontalouden tervehdyttämisen kanssa.

Hallitus on toiminut hyvin ja sai luottamuksen.

Vierailija
80/116 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

irvokas köyhiltä leikkaaja pukeutuu meidän verorahoihin.

Sulla mitään rahoja oo.

Riikka rosvosi kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme