Miksi parsaan pekonia ympärille?
Parsa on hyvää muutenkin. Yks äitienpäivälounas meni pilalle kun siihen kuului parsat pekoniin käärittynä. Ei ollut ilman.
Kommentit (41)
Miksi ei pekonia parsan ympärille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekoni on sellainen tuote, jolla tietyt ihmiset tykkäävät pilata hyviä ruokia tai raaka-aineita luulleen niiden maun parantuvan.
Ja höpön löpön. Älä nyt taas yritä nostaa itseäsi polkemalla muita. Sinun makusi ei ole yhtään hienostuneempi, kun muidenk, etkä ole mikään jeesus sanomaan, milloin ruuan maku paranee. Syö oman makusi mukaan ja lopeta tuo naurettava arvostelu.
Outoa, että tunnet noin kovaa tarvetta selitellä pekoninsyöntiäsi sen sijaan, että keskittyisit vain syömään sitä hyvillä mielillä. Ei minulla ainakaan mene noin pahasti ihon alle se, että joku ei tykkää samoista asioista kuin minä.
Ei mullakaan se mene ihon alle, ettet tykkää pekonista, mutta toisia halveksiva kirjoittelu menee. Minä en ole selitellyt syömistäni, eikä mun tarvitse sitä kenellekään millään tavalla selitellä. Ehkä sun kannattaa vähän miettiä ulosantiasi, jos omasta mielestäsi kirjoitit ihan hvyän mielen kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekoni on sellainen tuote, jolla tietyt ihmiset tykkäävät pilata hyviä ruokia tai raaka-aineita luulleen niiden maun parantuvan.
Ja höpön löpön. Älä nyt taas yritä nostaa itseäsi polkemalla muita. Sinun makusi ei ole yhtään hienostuneempi, kun muidenk, etkä ole mikään jeesus sanomaan, milloin ruuan maku paranee. Syö oman makusi mukaan ja lopeta tuo naurettava arvostelu.
Meniköhän sulla tuo viesti vähän liikaa tunteisiin :D
Kyse on vaan pekonista kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä on vaan tapana tunkea pekonia tai sulatejuustoa joka ruokaan.
Ketsuppia tarvitaan myös, ainakin parsaruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä vähän mulkku? No, jossainhan se on sinunkin v*ttuiltava.
Koska se on hyvä makuyhdistelmä.
MIksi ruokaan laitetaan eri aineksia ja mausteita? Koska niistä tulee sillä tavoin hyviä. Syö sinä parsat parsoina, mikä estää? Voit myös tilata ne ravintolaparsasi ilman pekonia. Avaat suusi ja kerrot tarjoilijalle toiveesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että tunnet noin kovaa tarvetta selitellä pekoninsyöntiäsi sen sijaan, että keskittyisit vain syömään sitä hyvillä mielillä. Ei minulla ainakaan mene noin pahasti ihon alle se, että joku ei tykkää samoista asioista kuin minä.
Ei mullakaan se mene ihon alle, ettet tykkää pekonista, mutta toisia halveksiva kirjoittelu menee. Minä en ole selitellyt syömistäni, eikä mun tarvitse sitä kenellekään millään tavalla selitellä. Ehkä sun kannattaa vähän miettiä ulosantiasi, jos omasta mielestäsi kirjoitit ihan hvyän mielen kommentin.
Rauhoutu, kyse on vaan pekonista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt löyty av-mammoille pyhä asia. Pekoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt löyty av-mammoille pyhä asia. Pekoni.
Ei, vaan v*ttuilu. Etkö sä edes ymmärrä lukemaasi?
Ei todellakaan pilata parsaa pekonilla!
Uunissa 8 min al denteksi ja oliiviöljyä+suolaa tai yrttinen/sitruunainen hollandaisekastike
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kanapekonia tavallisen sikapekonin sijasta.
Kanasta ei saa pekonia. Sitä saa vain siasta.
Ainakin S-ryhmä myy kanapekonia.
Niin myy mutta ei se silti ole pekonia.
Se onkin nimellä kanapekoni. Itse olen joskus käyttänyt sitä. Ei juuri irtoa pannuun rasvaa. On tavaĺlaan filettä. Paketillinen on yhden hengen annos. Pari paistettua kananmunaa kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä on vaan tapana tunkea pekonia tai sulatejuustoa joka ruokaan.
Koska ne maistuvat hyvältä!
Tuoreet yrtitkin maistuvat hyvältä!
Varmaan jenkeistä kopioitu tapa samoin kuin juuston työntäminen melkein joka ruokaan.
Sama porukka käärii pekonia herkkusienten ja lihamurekkeenkin ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on erilainen maku, et sinä ole mikään päättämään muiden puolesta miten on parempaa. Itsekään en kiedo pekoniin, olisinko kerran kokeillut, vakiintuneeksi tavaksi on tullut uunissa paahtaminen ja kylkeen hollandaise.
Aika sotkuisesti syöt. Riisutko edes paitaasi ja sotket vaatteesi?
Kyllä hän varmaan riisuutuu ihan kokonaan kun kääriytyy pekoniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Hän voi hyvinkin olla vaikka juuri jeesus.
Koska se on paljon helpompaa kuin laittaa parsaa pekonin ympärille.
Joka keväinen parsa & pekoni keskustelu. Joko siirrytään kohta Turun sinappi vs. Auran sinappi keskusteluun.
kai siellä äitienpäivälounaalla sentää hanavettä tarjottiin, että te kaikestaloukkaantuvat vegaanit saitte jotain suuhunne.