Minullepa flirtattiin! =) muille ja miten? kuka pistää paremmaksi? =)
Kommentit (21)
llainen kun olen ja silti minulle flirtataan...Mutta huvittavaa minusta on, että esim. kakkosen kommentteja jopa epäillään Stella-provon kirjoittamaksi. Minusta kun tuo ei TOSIAAN ole mitenkään ihmeellisen kuuloista...Ja sillä kyseisellä kauppamatkalla minulla oli päällä kapeat farkut, matalapohjaiset mustat kengät ja musta H&M:n vartaloa myötäilevä, vähän alle polven ylettyvä kevättakki (niin kuin aina). Tukka kiinni hiussoljella, meikki laitettu joskus aamulla, monta tuntia sitten. Kauppakassia kannoin ja poika fillaroi edellä. Ei kovin tyrkkyä mielestäni. Ja ja...Ei se kyllä ollut ensimmäinen kerta kun minua kehutaan tai lähestytään ihan arkisessa yhteydessä (ruokakauppa, katu, bussi).
Se, että joidenkin on tosi vaikea uskoa näitä juttuja kertoo mielestäni vain siitä, että heitä ei juuri kosiskella julkisesti...Liekö tähän sitten syynä asuinpaikka, ulkonäkö tai muu yleisilme? En todellakaan ole mikään superkaunotar. Ja kyllä minun ystäväpiirissäni muitakin lähestytään ja yritetään iskeä tiuhaan tahtiin. Yleensä tämä miesten " huomio" on jopa koettu sellaiseksi rasittavaksi ja epätoivottavaksi asiaksi. Roikkumiseksi ja perään kuolaamiseksi. Tyyliin " ainahan joku erkki on perään huutelemassa" . Itseäni lähinnä on ihmetyttänyt se, että edes iän karttuminen tai lapsen kanssa liikkuminen ei täysin poista tätä ilmiötä, vaikka jonkun verran sitä vähentääkin...
20
1. Tilasin ruokaa ja siihen kotiinkuljetuksen. Tämä kuljettaja ksyysi huonolla suomella, että mistä olen kotoisin. Sanoin, että Suomesta, kuinka niin. Sanoi, että ei meinaa uskoa, olen niin jumalaisen kaunis suomalaiseksi XD
2. Olin kalatiskillä ja kyselin mitäköhän sitä kannattaisi kokeilla ja osaako suositella reseptiä. Myyjä sanoi, että kyllä tuollaista missiä' on ilo auttaa :D
3. Jouduin pysähtymään suojatien eteen kun eräs mies seurue ylitti suojatietä ja jokainen vislasi ja vilkutteli ja minua niin nauratti XD varmasti myös punastuin kauttaaltaan!
4. Olin ulkoilemassa lapseni kanssa ja vastaani tuli mies joka lenkkeilytti koiraansa. Pysähtyi kysymään kelloa ja jutusteltiin hetki siinä ja lopuksi hän sanoi, että ei uskoisi sinua kyllä äidiksi, onko lapsi oikeasti sinun :D ja antoi käyntikorttinsa. En aikonut soitella vaikka olikin komea pakkaus :D
Kyllä nämä piristävät ;)
Vierailija:
nuo ovat suoria kohteliaisuuksia.
Flirtti ei ole noin suoraa toimintaa, vaan enemmän peiteltyä.
En tiedä mikä miehissä minussa vetää, mutta on kyllä piristävää. Miten niin jakomäestä?? Olipa törkeä kommentti! Kai tajuat mitä juuri vihjalet??
jos on luonteeltaan iloinen ja katsoo ihmisia suoraan päin jutellessaan, satelee kohteliaisuuksia ihan kiitettävästi, vaikkei edes missin näköinen olisikaan! Tämä siis teille kateellisille jotka haukutte kakkosta tyrkyksi.
Tai miltä näytätte ja miten liikutte ulkosalla? Pukeudutteko säkkiin ja vedättekö suu tiukalla viivalla katse kurtussa elefantinmarssia eteenpäin?
Itse olen pienikokoinen, oman arvioni mukaan ihan perussievä, vähän alle kolmekymppinen äiti-ihminen Helsingistä. En mikään iloluontoinen ja hersyvä persoonallisuus, pikemminkin vähän ujo, mutta kiltti ja kohtelias sekä tarvittaessa keskustelukykyinen. Kyllä minäkin saan suoria kohteliaisuuksia aika usein ihan vierailta flirtistä puhumattakaan...
Oma viime viikon saldoni oli:
-baari-iltana hieman huppelissa ollut, pöydässämme istunut mies sanoi vakavalla äänellä että olen ehkä yksi kauneimmista naisista, joita hän on koskaan nähnyt (pieni liioittelu, mutta olihan se kiva kuulla). Ei yrittänyt edes sen enempää iskeä minua.
-Samana baari-iltana toinen, 23-vuotias (minua siis n. 7v nuorempi) kundi sanoi, että " hänellä ei ole mitään sitä vastaan, että noin kaunis tyttö istuu viereen" (kysyimme, onko tietyt paikat varattuja)
-saman baari-illan aikana useita pitkiä katseita miesten suunnalta, kaksi kertaa miespari (kaksi eri miesparia) yritti minun ja ystäväni juttusille
-Asuinalueemme kadulla, kävellessäni lapseni kanssa kotiin ruokakaupasta, ulkopaikkakuntalainen mieskaksikko pysähtyi kysymään kivaa kapakkaa lähimailla, neuvoessani läheisiin ravintoloihin, toinen mies alkoi kehua ulkonäköäni (" olet muuten tooosi hyvän näköinen" ), ja voivotella kuinka nuorena olenkaan mahtanut lapseni saada
-Miesystäväni työkaveri (en ole ennen tavannut häntä) kysyi tavatessamme pojaltani, minkä ikäinen hän on. Kun lapseni vastasi " kohta seitsemän" , mies kääntyi epäuskoisena minun puoleeni ja kysyi, olenko kenties saanut hänet yläasteella, kun olen niin nuoren näköinen
-Lisäksi paljon kohteliaisuuksia omalta mieheltä
Kyllä minä ainakin olen enemmän kuin tottunut katseisiin, lähestymisyrityksiin, tuijotukseen ja kehuihin, vaikka tosiaan olen perheellinen ja täytän parin kuukauden päästä 30v. Paikkakuntana Helsinki. Melkein aina tulee jotain flirttiä kun liikun ilman miestä (vaikka lapsikin olisi mukana) ja miehenkin läsnäollessa tulee tuijotuksia, varsinkin kesäisin (mies on jopa kommentoinut tätä harmistuneena).
En pukeudu paljastavasti (farkut + t-paita perusasu), en meikkaa rajusti, olen aika ujo, en koskaan aloita keskusteluita, enkä hae katsekontaktia...
mua ainakin alkaa ärsyttämään kun varsinkin baarissa alkaa se pörräys. ja miehistä näkee että tasan yksi asia mielessä.
tosin kivaahan se flirtti ja kohteliaisuudet on, mutta joskus vaan tökkii ja pahasti. varsinkin silloin jos menee kännijutuksi..
vanhat papparaiset flirttailevat minulle...siihen ne flirttarit sitten jäävätkin...
Olen uudessa työpaikassa. Työpaikan ravintolassa on iso lasiseinä, jonka takana olevalla käytävällä kävelee kohtuullisen vilkkaasti ihmisiä.
Istuin tässä kerran syömässä lasiseinän viereisessä pöydässä, kun käytävällä käveli noin 40-v mies. Hän kääntyi katsomaan minua, katsoi vielä vähän ja sitten _kompastui_! Onneksi hän sai otettua muutaman pikaisen harppauksen ja huidottua ilmaa käsillään, ettei ihan lentänyt nenälleen! LOL
Vierailija:
En pukeudu paljastavasti (farkut + t-paita perusasu), en meikkaa rajusti, olen aika ujo, en koskaan aloita keskusteluita, enkä hae katsekontaktia...
Suomalaiset miehet harvemmin alkavat ääneen kehua tuolla lailla käyttäytyviä naisia. Eri asia on tietenkin kännissä jne. Mutta että oikein kauppareissulla, joo joo
mukavasti piristää päivää. Mut yks vaki flirtti riittää siihen kaikkeen kivaan ;)
Vierailija:
mukavasti piristää päivää. Mut yks vaki flirtti riittää siihen kaikkeen kivaan ;)
Kukaan ei sano ikinä mitään, katseista en tiedä kun en muita todellakaan katsele silmiin, vaan katson eteenpäin. En edes katsele miehiä sillä silmällä, ei kiinnosta.
Niin, tai ehkäpä mä olenkin sitten ruma, ei tiedä ei...
Ei mitään ihmeempää, hymyjä, tarpeettoman pitkiä katseita, suoraan silmiin katsomista, seisoskelua melkein liian lähellä, sellaista. Mukavaa, nopeasti unohdettua, piristystä päivään.
Sen sijaan nää kauniiksi kehujat, iän päivittelijät ja muut vonkaajat vaan ärsyttää. Ei sellanen oo flirttiä enää.
Ei se, että hymyilen ja olen mukava tarkoita, että haluan mitään muuta!
Opiskeluaikana eräs mies pysähtyi koulussa aina mut nähtyään,ja tuijotti kokoajan - Mua rupes ahdistamaan .. No pyys se mua loppujenlopuks treffeille,mut eipä iskenyt senkään takia et mies oli varattu - Ja muitaki juttuja olis.. siis flirttiähän tapahtuu aikas paljonki, ei noita edes jaksa laskea - ja itsekki oon aika flirtti
En kyllä itse sitä annakaan. Sen sijaan olen ehkä vähän ylikohtelias. Kiitän aina " oikein paljon" tms, sanon jotain mukavaa jne. En ole ajatellutkaan, että joku voi minun luulla yrittävän flirttailla.
Itse saan miehiltä kehuja ja flirttiä jatkuvasti, mutta en todellakaan noin tarkkaan rekisteröi, listaa tai muista niitä : DD Ehkä toisilla on tarvetta pönkittää itsetuntoaan ja sitten yksinkertaisesti liikaa aikaa...