Saako keskustella Kovan viikon ilta -ohjelmasta?
Mielestäni Kovan viikon ilta- ohjelma veti överit 18.4 .2026.
Kukahan on vastuussa sisällöstä? YLE?
Kommentit (36)
Oisko "parrua perseeseen" ollut ohjelman luonteeseen paremmin sopiva ilmaisu. Teko äly suositteli sitä vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä arvostelua ja kuulemaansa, laita tv kiinni.
Kun en kestä niin en kestä. Kyllä minullakin on oikeus turvalliseen tilaan!
Hyvä ja vielä siellä sinun omassa olohuoneessa.
Jukkaa sai katsella ja kuunnella onneksi myös mtv-aamuohjelmassa tänään, ilman kyrpäkeskeytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vasemmistolaisten manipulointiohjelma. YLE: n siunauksella tietty. Se kyllä ihmetyttää, ettei ole kiintiöihmisiä mukana juurikaan. Ehkä YLE: n mielestä riittää, että Nina on paikalla kertomassa kuinka asioiden tulisi olla. Käännän aina kanavan pikaisesti, jos tämän ohjelma sattuu kohdille.
Kiintiäväki hohottaa ylrisössä.
Vierailija kirjoitti:
Kyrvän nälkä?
Onko sinulla koskaan ollut sellainen kyrvännälkäinen olo? Ehkä ovuloidessa?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vasemmistolaisten manipulointiohjelma. YLE: n siunauksella tietty. Se kyllä ihmetyttää, ettei ole kiintiöihmisiä mukana juurikaan. Ehkä YLE: n mielestä riittää, että Nina on paikalla kertomassa kuinka asioiden tulisi olla. Käännän aina kanavan pikaisesti, jos tämän ohjelma sattuu kohdille.
Tekee pilkkaa myös vasemmistolaisista mutta vähemmän niistä saa irti mitään älyttömyyksiä kun vaalilupausten pettämiset kaikin tavoin ja kohut toisensa perään on niin arkipäivää nykyhallituksen aikana. Ja epäjohdonmukaisuudet kun viikko sitten esimerkiksi näytettiin miten Mäkelä haukkuu Purran linjaa ja Purra syyttää toimittajia "OPPOSITION jokaiseen narahdukseen reagoimisesta" niin onhan tuo nyt niin monella tasolla uskomaton kuvio että totta kai se on hauskaa näyttää.
Mielestäni viime lauantain jakso oli vielä tavallistakin hauskempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä ohjelma ja ainoa viihdeohjelma, joka osuu tällä hetkellä parhaiten omaan huumoriin. Niin ja minä olen kokoomuslainen kukkahattutäti. Vielä ei ole manipuloitu vihervassariksi :)
Ja onhan siellä kokoomuslainen Lotta Backlund vakkarivieraana ja Lindström on käsittääkseni twitterissä joskus taannoin kertonut olevansa liberaali kokoomuksen äänestäjä - tai ainakin joskus äänestänyt?
Itseäni vassarina ja Sannaan aikoinaan positiivisesti suhtautuneena nauratti Pyhä Sanna-kultti - vitsailu ohjelmassa, ihan parhaita osioita. Itselläni tosin menee nykyään kaikki episodit ohi, joissa on Adile Sevimli vieraana - olen täydellisen lumoutunut hänestä.
Tykkään Rubenista, mutta Niinan mukanaolo saa niskakarvat pystyyn. Ihme lässyttäjä silmät tokkurassa.
Onko peppukipeet taas loukkaantuneet jostain? Pitäneekin tsiigata uusin jakso. Kiitti vinkistä ap! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä ohjelma ja ainoa viihdeohjelma, joka osuu tällä hetkellä parhaiten omaan huumoriin. Niin ja minä olen kokoomuslainen kukkahattutäti. Vielä ei ole manipuloitu vihervassariksi :)
Ja onhan siellä kokoomuslainen Lotta Backlund vakkarivieraana ja Lindström on käsittääkseni twitterissä joskus taannoin kertonut olevansa liberaali kokoomuksen äänestäjä - tai ainakin joskus äänestänyt?
Itseäni vassarina ja Sannaan aikoinaan positiivisesti suhtautuneena nauratti Pyhä Sanna-kultti - vitsailu ohjelmassa, ihan parhaita osioita. Itselläni tosin menee nykyään kaikki episodit ohi, joissa on Adile Sevimli vieraana - olen täydellisen lumoutunut hänestä.
Samaten Joonas Nordman on ollut paljon vieraana, jonka olen mieltänyt kokoomuslaiseksi mutta en sitten tiedä onko millään tavalla juuri tietyn puolueen kannattaja. Tuntuu vaan keksivän paljon enemmän sen suuntaisia vitsejä eikä ole lähetyksissä näyttänyt olevan niin iloinen oikeiston tunaroinnille vitsailusta.
No, nykyään ohjelmassa pitää olla ainakin yksi ns sateenkaari-ihminen ja pari tummaihoista. Sääntö koskee kylä mainoksia. Siedätyshoitoa?
Tämä "nälkä" asia oli kyllä liikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyrvän nälkä?
Ei tuo nyt mitään kamalaa minusta ollut!
Kyseinen sanoja ei koskaan ole missään puhunut mitään tuon tyylistä. Oli vähän järkytys itellenikin kun vuosia olen häntä seurannut ja ihaillutkin hänen hillittyä esiintymistä. Oli niin ala-arvoinen heitto häneltä.
Mautontahan se oli kyrvästä puhua, ja vieläpä monta kertaa. Koko jakso meni vähän pilalle.