Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pitäneet isot häät jos kumpikin on menossa naimisiin jo toista kertaa?

Vierailija
19.04.2026 |

Maistraatti oman perheen kesken ei ole mahdollisuus, se on aivan selvä. Mutta pidetäänkö pienet juhlat kotona ja kutsutaan molempien vanhemmat ja sisarukset perheineen jolloin kyse on suunnilleen samasta kuin mitkä tahansa perhejuhlat, vai pidetäänkö isommat juhlat mihin kutsutaan myös muita sukulaisia ja kavereita? Molemmilla on ystäviä ja lähisukulaisia jotka ovat auttaneet paljon eron aikana ja myöhemminkin, ja olisi kiva kutsua heitäkin vähän kuin kiitoksena kaikesta avusta. Tähän mennessä on päätetty ainoastaan ajankohta loppukesälle, eli alkaisi olla jo vähän kiire tehdä päätöksiä.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää ettei 14-16 vuotiaat pääse naimisiin sen nuoruuden rakkauden kanssa .  

Vierailija
62/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka uskonnossa on ihan samat jutut. Yhtä onnettomia kaikki ja yhtä paljon erotaan. 

Ihanko totta... kauheetaaaa.  Ja  kamalaaaa  🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nuoruudessa oli ne rakkaudet . Myöhemmät on vain seksisuhteita tai ihastuksia.  Ne menee ohi .  

Ei pidä paikkaansa. Kaiken ikäiset rakastuu tulisesti hautaan asti. Eikö olekkin ihanaa.

Vierailija
64/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin toka kerralla pidot kun oli varaa. Ekan kerran menin 18v naimisiin ja appivanhemmilla olimme vihkimisen jälkeen. Miehille avioliitot oli ekat.

Vierailija
65/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena -90 luvulla oli ne mauttomat suuret häät, nyt uuden puolison kanssa maistraattihäät, jossa molempien nuoret aikuiset lapset todistajina. Näin halusimme molemmat. Ei mitään mauttomia häitä typerine leikkeineen. 

Leikit eivät onneksi pakollisia.

Vierailija
66/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetty isoja häitä, eikä pieniäkään. Toinen meistä oli ollut jo aiemmin naimisissa, itse en ollut kertaakaan aiemmin ollut naimisissa. Meidät vain vihittiin ja minun lähisukuni saapui vieraina paikalle simppeliin juhlatilaisuuteen. Sen toisen sukulaisia ei edes haluttu paikalle, koska he vastustivat naimisiinmenoamme, eikä heitä sen takia edes kutsuttu.

Vierailija
67/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni toisella kierroksella oleva pitää pienet häät. Minä olen aina ihmetellyt, miksi asiaa ei voisi juhlistaa suuremminkin?

Itse kokisin jopa vähän loukkaavana, jos toinen toteaisi ettei ole tarvetta pitää isoja juhlia, kun ne on jo nähty ekalla kierroksella.

Tai sillä tavalla, että kokisin olevani jokin varavaihtoehto.

Itsekkyys . Kumpikin on toisella kierroksella . Kumpikin on varahenkilö .  Oikea rakkaus meni jo . Nuoruudessa.  Nythän avioliitossa jaetaan rahat laskut arki ja harrastukset. Et tiedä kumpi kuolee ensin . Kenen lapset perii mitä . Kumpi jää asuntoon. Yhteiset rahat ja omat rahat . Puoliksi maksetaan yhteiset omilla omat . Arkielämä siihen tulee hyvin äkkiä . Siksi mikään noista ei toimi olen vara kun olet se toinen on sulle vain vara . Ei elämässä arkea voi elää monen kanssa , muutaman kanssa. Eikä toimi usein. Karkeista on verrata johonkin 15-20 vuotiaana tehtyihin asioihin 40-50 vuotiaana tehtyyn. 

Karkeista?

Vierailija
68/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidin toka kerralla pidot kun oli varaa. Ekan kerran menin 18v naimisiin ja appivanhemmilla olimme vihkimisen jälkeen. Miehille avioliitot oli ekat.

Miehille avioliitot ekat, ja menit siis 18-vuotiaana jo toiseen avioliittoon? Kuinka nuorena ekaan?

Vierailija
69/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksissä häissä morsian oli niin kännissä ihan taju kankaalla ja vielä tanssilavalla sekosi oikein kunnolla . Pakko avioliitto vauvan takia . Sitten erosivat. Samoin toinen pari pakkoavioliitto vauvan takia sitten erosivat . Kulisseja on. 

Raskaana oleva morsian umpikännissä pakkoavioliitto häissään. Luulis että tuollaisella wt touhulla pakkoavioliitto on ihan tuntematon käsite. 

Vierailija
70/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksissä häissä morsian oli niin kännissä ihan taju kankaalla ja vielä tanssilavalla sekosi oikein kunnolla . Pakko avioliitto vauvan takia . Sitten erosivat. Samoin toinen pari pakkoavioliitto vauvan takia sitten erosivat . Kulisseja on. 

Raskaana oleva morsian umpikännissä pakkoavioliitto häissään. Luulis että tuollaisella wt touhulla pakkoavioliitto on ihan tuntematon käsite. 

Tällaista kutsutaan Unelmahäiksi.

Vierailija
71/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille avioliitot ekat, ja menit siis 18-vuotiaana jo toiseen avioliittoon? Kuinka nuorena ekaan?

Korjaan siis toka miehelle avioliitto ensimmäinen. Eka liitto oli meille molemmille ensimmäinen.

Vierailija
72/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin kahden kesken todistajien läsnäollessa ja ihana ikimuistoinen häämatka. Siinä paras konsepti. Hääjuhlat on pelkkää rahanmenoa ja ajanhukkaa, myös vieraille. 

Vierailija
73/73 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi naimisiin tyypin kanssa joka on kakkoskierroksella. Jotenkin tuntuu että jos on kerran luovuttanut niin se tyyppi ei oo tosissaan. Vaikka eihän ne asiat niin mustavalkoisia ole. Haluan silti tyypin joka on mun kanssa ykköskierroksella 💗 

Oot varmaan aika nuori…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä