Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa magnesiumpillereitä kovan vatsan lievitykseen.

Vierailija
09.05.2007 |

Haluaisin tietää, että ne todella vaikuttavat. Olen nyt käyttänyt niitä runsaan viikon, mutta en ole huomannut mitään eroa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Magnesan ja Kelasin Magnesium ovat kelaattimuodossa. Toinen ratkaiseva tekijä on määrä. Vaikka purkin kyljessä sanottaisiinkin, että ota vain yksi päivässä, tämä on ihan hölynpölyä. Joillakin magnesiumin vaje saattaa olla akuutti, ja niin suuri, että päivässä tarvitsee ottaa vaikka 16 magnesiumtabua. Esim. raskaus ja stressi, unettomuus ja liikunta kuluttavat magnesiumia rankasti. Magnesium on vesiliukoista, joten et pysty ottamaan sitä liikaa siten, että sitä kertyisi elimistöön haitallisesti, vaan kun taso on täynnä, alkaa loput tulla suolen kautta ulos, eli suolen sisältö pehmenee.

Itse näin loppuraskaudessa tankkaan synnytystä varten magnesiumia, ja otan sitä päivittäin 3x4 tabua. Pari pvää ennen laskettua aikaa lisään määrän niin, että on ihan vesiripulilla. Näin saan rennon synnytyksen, supistukset tulevat harvoin, mutta avaavat todella tehokkaasti.

Kokemusta säännöllisestä magnesiumin käytöstä on noin 5 vuotta.

Tiesitkö muuten, että suuri osa alkuraskauden keskenmenoista johtuu kohtulihaksen krampeista, mitkä juontavat juurensa magnesiumin puutteesta.

Vierailija
2/5 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2 tiedosta! Oli minulle uutta. Aion kyllä kokeilla tässä raskaudessa. Aloititko niiden ottamisen jo millä raskausviikolla? Minulla menossa rv 22 ja vatsa aiva kovalla koko ajan. Tuskaa.

Ostitko nuo muuten apteekista vai luontaistuotekaupasta?

Ja 3:lle tiedoksi, että minun käsitykseni mukaan 2 juuri kertoi ne merkit tuossa: Magnesan ja Kelasin Magnesium.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeen mukaan lisään määrää, jos meinaa vähänkään ummettaa, tai elämäntilanne on kiireinen jne.

Luontaistuotekaupoissa on mielestäni halvempaa kuin apteekeissa, joten niistä ostelen.

Onnea raskaudestasi! Rohkeasti vain määrää lisäämään niiden tabujen kanssa.

Vierailija
4/5 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvää päivää!

mutta tosiaan muuten tuli magnesiumista asiaa. se todella toimii.

Vierailija
5/5 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas tietoa minäkin, vaikken raskaana olekaan. Muusta syystä syön magnesiumia millon muistan, öisten jalkakramppien vuoksi.

Sisareni jonkinsorttinen luontis ja suositteli kanssa, mutta eipäs puhunu minkä verran.

Nappasin heti kaksi tablettia, jään odottelemaan onko etiäpäin apua!