Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut naimissa olevaan työkaveriin,mikä avuksi? Mies 55v ja minä 40v

Vierailija
19.04.2026 |

Miten saisin vaimosta kaverin? Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä. 

Vinkkejä miehen nappaamiseen?

Vaimo jo vanha, 48v

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 8 vuoden päästä sinäkin olet jo vanha.

Mutta se (ex) vaimo on vielä vanhempi. Ap

60-vuotiaana (jo 5 vuoden päästä) se ukko viihtyy parhaiten kotosalla, ettekä lähde koskaan mihinkään. Paitsi mökille. Eihän siinä mitään jos tykkää. Ja se miehen exäkin tykkää, kun pääsee sen miehen jälkiä siivoilemasta vapauteen, vielä kun jaksaa nauttia siitä.

Eli tavallaan, jos saan aikaan välirikon, niin pelastan vaimon.  Hän pääsee nauttimaan vapaudesta ja minä saan elämäni rakkauden.ap

Vierailija
42/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtän Ap:tä. Ihanaa olla rakastunut. Me aloimme vuoden vaihteessa seurustella työkaverin kanssa ja talvi on ollut aivan ihana.

N63+M44

Noin päin sairasta.

Ap

Että ihan sairasta. Miksi? Koska naisella on ryppyjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kokemusta tuollaisesta tilanteesta. Selvittäisin sinuna ensimmäisenä mitä sinulla on vastassa. Eli somen kautta tsekkaat minkä näköinen se nykyinen nainen on. Sinulla on ikäetu ja siten ulkonäkö etu. Tosin ei valtavan suuri.  Minulla oli isompi aikoinaan. Itse olin 35 ja mies oli 51. Sitten toinen tärkeä asia, minkä ikäiset lapset heillä on. Erittäin hyvä ajankohta tällaiseen operaatioon on se, kun heillä on koti tyhjentynyt ja lapset muuttaneet jo pois. Miehellä on paremmin aikaa kaikkeen muuhun ja parisuhteessa ne lapset voivat olla sitovia juttua tuossa vaiheessa. Jos lapset ovat muuttaneet, mies hakee kyllä vapautta.

Minulla ei ollut omia lapsia. Ja jos sulla on kotona lapsia, niin en usko että homma toimii. Ei tuon ikäinen mies halua mihinkään suhteeseen, jossa taas paluu lapsiarkeen.

Meillä onneksi molempien lapset yläkoulussa ja täysi-ikäisi. Eli etu sekin. Olen kaunis, se on etu.  Mutta ihan sievä se vaimokin on.

Ap

Vierailija
44/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60-vuotiaana (jo 5 vuoden päästä) se ukko viihtyy parhaiten kotosalla, ettekä lähde koskaan mihinkään. Paitsi mökille. Eihän siinä mitään jos tykkää. Ja se miehen exäkin tykkää, kun pääsee sen miehen jälkiä siivoilemasta vapauteen, vielä kun jaksaa nauttia siitä.

Eli tavallaan, jos saan aikaan välirikon, niin pelastan vaimon.  Hän pääsee nauttimaan vapaudesta ja minä saan elämäni rakkauden.ap

Taidat liioitella omaa osuuttasi erossa. Jos ero tulee, niin varmaankin molemmat ovat aika lailla toisiinsa kyllästyneet. Kuten pitkissä liitoissa tuppaa käymään.

Vierailija
45/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi haluatko olla paska ihminen,narsisti sika.

Jos haluat,niin ei siinä sitten mitään.

Luulisi äkkiseltään,että 40 vuotias eli keski-ikäinen ihminen olisi jo henkisesti viisaampi,eikä käyttäytyisi,kuin teinit.

Vierailija
46/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo menopaussi iässä, voitat varmasti

Mitä siinä voittaa? Vanhenevan miehen lerpahtavine erektioineen ja vanhan miehen juttuineen. Jipii.

Vierailija
47/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kokemusta tuollaisesta tilanteesta. Selvittäisin sinuna ensimmäisenä mitä sinulla on vastassa. Eli somen kautta tsekkaat minkä näköinen se nykyinen nainen on. Sinulla on ikäetu ja siten ulkonäkö etu. Tosin ei valtavan suuri.  Minulla oli isompi aikoinaan. Itse olin 35 ja mies oli 51. Sitten toinen tärkeä asia, minkä ikäiset lapset heillä on. Erittäin hyvä ajankohta tällaiseen operaatioon on se, kun heillä on koti tyhjentynyt ja lapset muuttaneet jo pois. Miehellä on paremmin aikaa kaikkeen muuhun ja parisuhteessa ne lapset voivat olla sitovia juttua tuossa vaiheessa. Jos lapset ovat muuttaneet, mies hakee kyllä vapautta.

Minulla ei ollut omia lapsia. Ja jos sulla on kotona lapsia, niin en usko että homma toimii. Ei tuon ikäinen mies halua mihinkään suhteeseen, jossa taas paluu lapsiarkeen.

Meillä onneksi molempien lapset yläkoulussa ja täysi-ikäisi. Eli etu sekin. Olen kaunis, se on etu.  Mutta ihan sievä se vaimokin on.

Ap

Muistan oman. Se vieminen oli helppoa, kuin olisi karkin lapselta vienyt. Nykyisen mieheni silloinen vaimo oli ikävästi sanottuna rupsahtanut. Ylipainoa varmaan 10 kg, ei laittautunut ja meikannut kunnolla. Jotenkin elämäniloton. Minä olin 35, kävin salilla, pidin itsestäni huolta, panostin pukeutumiseen, hiuksiin ja meikkaukseen.  

Kun iskin mieheni, niin hän oli niin onnellinen. Muistan ekalla kerralla, että sanoi, että ihan kuin olisi karkkikauppaan päässyt, kun oltiin sängyssä! Karkkikaupasta tuli minun lempinimi. 😄

Iskin häneen silmäni, koska hän oli upea mies, vaikka oli minua 15 vuotta vanhempi. Menestynyt, taloudellisesti todella hyvintoimeen tuleva, todella hauska ja turvallinen. 🥰

Vierailija
48/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä, ja kun heillä on pitkä liitto takana ja paljon yhteisiä kokemuksia, joita on kiva aina silloin tällöin yhdessä illanvieton merkeissä kahdestaan muistella niin heistä jää varmasti hyvätkin ystävät. Hyvää ruokaa ja viiniä niin jaetaan ilot ja murheet ja vaihdellaan kuulumisia. Semmosta se joskus on pitkän liiton jälkeen. Eli sitten kun se mies illalla lähtee "kaverilleen" tai "hoitamaan yhtä tärkeää juttua", tiedät kyllä mistä hänet löytää. ; )

Vierailija
49/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muistan oman. Se vieminen oli helppoa, kuin olisi karkin lapselta vienyt. Nykyisen mieheni silloinen vaimo oli ikävästi sanottuna rupsahtanut. Ylipainoa varmaan 10 kg, ei laittautunut ja meikannut kunnolla. Jotenkin elämäniloton. Minä olin 35, kävin salilla, pidin itsestäni huolta, panostin pukeutumiseen, hiuksiin ja meikkaukseen.  

Kun iskin mieheni, niin hän oli niin onnellinen. Muistan ekalla kerralla, että sanoi, että ihan kuin olisi karkkikauppaan päässyt, kun oltiin sängyssä! Karkkikaupasta tuli minun lempinimi. 😄

Iskin häneen silmäni, koska hän oli upea mies, vaikka oli minua 15 vuotta vanhempi. Menestynyt, taloudellisesti todella hyvintoimeen tuleva, todella hauska ja turvallinen. 🥰

Onnea!

Olen hieman kateellinen. 

Ap

Vierailija
50/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä, ja kun heillä on pitkä liitto takana ja paljon yhteisiä kokemuksia, joita on kiva aina silloin tällöin yhdessä illanvieton merkeissä kahdestaan muistella niin heistä jää varmasti hyvätkin ystävät. Hyvää ruokaa ja viiniä niin jaetaan ilot ja murheet ja vaihdellaan kuulumisia. Semmosta se joskus on pitkän liiton jälkeen. Eli sitten kun se mies illalla lähtee "kaverilleen" tai "hoitamaan yhtä tärkeää juttua", tiedät kyllä mistä hänet löytää. ; )

Tottakai pitkän liiton jälkeen ollaan kavereita, jos ero sopuisa. Aion pitää huolen, että ei ole. 

Ap

Vierailija
51/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa ja epälaadukasta.. 

Vierailija
52/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 55. Jo olematon erektio joka ei pysy kuin hetken. "Mies kun tulee tiettyyn ikään ei sillä seiso mikään. Jäykkää ei ole muu kuin käytös"

Vaikka miehen provohan tämä

Joo, se on tämä "nainen huomasitko 40-vuotiaana kiinnostuvasi vanhemmista 55+ miehistä" -jankkaaja.

Vierailija
53/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitkän liiton jälkeen ollaan kavereita, jos ero sopuisa. Aion pitää huolen, että ei ole. 

Ap

Jos mies noin vain rikkoo pitkän liiton ja lähtee mukaasi, eipä ole kummoinen kaveri... ja todennäköisesti tekee saman tempun sinulle muutaman vuoden kuluttua. Tosin sinä saatat kyllästyä jo sitä ennen. Joka tapauksessa te kummatkin päädytte sinkuiksi kuusikymppisinä, ja sitten ihmettelette, miksei teillä ole uskollista kumppania, jonka kanssa jakaa senioriajat. Ja huomaa, että silloin sinäkin olet ryppynaama; ulkoinen kauneus on mennyttä ja sisäistähän ei ollut alun perinkään...

Vierailija
54/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treiffeille ja imet meisselin kautta vaikka pussitkin niin se kyllä jättää eukkonsa.

Vierailija
55/58 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota 15v vanhempaa ukkoa. Kohta olet omaishoitaja sille ja ex rouva nauraa teille nuoremman miehen kainalossa.

Vierailija
56/58 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota 15v vanhempaa ukkoa. Kohta olet omaishoitaja sille ja ex rouva nauraa teille nuoremman miehen kainalossa.

Olen valmis vaikka omaishoitajaksi. 

Ap

Vierailija
57/58 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettele mies peuhaamaan. Pukeudu koipireidet paljaina lyhyeen minihameeseen, jätä tisuliivit pois ja valitse paidaksi joko sheer-tyyliä oleva, tai ohut ja tiukka valkoinen t-paita taikka tisulipanta. Sitten kun kohtaat hänet, sano hänelle että "moikka", silleen tyttömäisesti, heleällä äänellä, ja katso palavasti suoraan hänen silmiinsä, niihin mustiin pupilleihin.

Vierailija
58/58 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettele mies peuhaamaan. Pukeudu koipireidet paljaina lyhyeen minihameeseen, jätä tisuliivit pois ja valitse paidaksi joko sheer-tyyliä oleva, tai ohut ja tiukka valkoinen t-paita taikka tisulipanta. Sitten kun kohtaat hänet, sano hänelle että "moikka", silleen tyttömäisesti, heleällä äänellä, ja katso palavasti suoraan hänen silmiinsä, niihin mustiin pupilleihin.

Kiitos. Ehkä kokeilen minihametta. Tai imen kassit tyhjiksi. Tai molempia! 

Ap