Ihastunut naimissa olevaan työkaveriin,mikä avuksi? Mies 55v ja minä 40v
Miten saisin vaimosta kaverin? Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä.
Vinkkejä miehen nappaamiseen?
Vaimo jo vanha, 48v
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
40v nainen on kylläkin jo liian vanha, ainakin intiimiin suhteeseen. Kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.
Totta. 55 vuotiaan miehen kannattaa vaihtaa max.30-vuotiaaseen. Vaatii tosin jo jonkin näköistä omaisuutta.
Olisin itse vain iloinen tai ainakin yrittäisi muistaa olla "vain" tyytyväinen siihen, että, jos on A mielekäs työ ja ihana työkaveri. - Itse olen ennen vappua tämän hetken tietohen valossa "taas" työtön ja yritän olla iloinen, että minulla on hetken on ollut ihania naisia (olen itse mies) työkaverina.. 4/5 nuorempia tai huomattavasti minua nuorempia ja pari minua vanhempaa.
Niin mahtavia tyyppejä kuin ovat, niin töissä olen keskittynyt tekemään työni hyvin, Samaa suosittelen sinulle Ap
TIEdän, että tuleva todennäköinen työttömyyteni ei ainakaan lisää veto voimaani ja mahdollisuuksiani saada kumppania
Joskus tuntuu sille, et asiat jopa kasautuisivat Momi parisuhteensa elävä, erityisesti meistä miehistä osa löytää ja saa mahdollisuuksia uuteen suhteeseen huomsttavasti mutkattomammin kuin me, jotka elämme sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtän Ap:tä. Ihanaa olla rakastunut. Me aloimme vuoden vaihteessa seurustella työkaverin kanssa ja talvi on ollut aivan ihana.
N63+M44
Noin päin sairasta.
Ap
Vaimo menopaussi iässä, voitat varmasti
Vaimo luultavasti paljon tasokkaampi kaikilta osa-alueilta :)
Vierailija kirjoitti:
Ryppynaama on.
Ap
Siis vaimolla, hih! Ei mikään laadukas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryppynaama on.
Ap
Siis vaimolla, hih! Ei mikään laadukas.
Ap
Kaiken kaikkiaan kommenttisi ja ajatuksesi ovat niin lapsekkaita, että on vaikea uskoa sinun olevan 40-vuotiaan. Oletko varma, ettet ole 20-vuotias, joka fantasioi isoisästään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 8 vuoden päästä sinäkin olet jo vanha.
Mutta se (ex) vaimo on vielä vanhempi. Ap
60-vuotiaana (jo 5 vuoden päästä) se ukko viihtyy parhaiten kotosalla, ettekä lähde koskaan mihinkään. Paitsi mökille. Eihän siinä mitään jos tykkää. Ja se miehen exäkin tykkää, kun pääsee sen miehen jälkiä siivoilemasta vapauteen, vielä kun jaksaa nauttia siitä.
Unohda koko juttu.
M53