Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin Suomen rahat menee kun ihan kaikki palvelut on surkeita?

Vierailija
19.04.2026 |

Veroaste yksi maailman kovimpia mutta opetus, terveydenhuolto jne. On ihan kuralla

Kommentit (244)

Vierailija
241/244 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on todella paljon työikäisiä ihmisiä työelämän ulkopuolella. Näiden henkilöiden elämän rahoittamiseen menee hirveästi rahaa, eivätkä he tarjoa mitään vastineeksi yhteiskunnalle.

Minä olen työikäinen, olen ollut omasta halusta jo vuosia työelämän ulkopuolella. Mitään tukia en ole hakenut eli en saa, veroja maksan kaikesta mitä ostan. Olen monena vuonna teettänyt remontteja talooni ilman oikeutta kotitalousvähennykseen, maksan siis täydet verot niistäkin. Muutama vuosi sitten maksoin perintöveroa lähes 60 000 euroa. Mitä hirveää rahaa minun rahoittamiseeni menee ja enkö todellakaan tarjoa mitään vastinetta (mistä? en käytä julkista teveydenhoitoa, tiehoito on retuperällä, kyläkoulu lakkautettiin, energiamaksut vain nousevat jne) yhteiskunnalle? Meitä on muitakin samassa tilanteessa olevia. Ja he joilla ei ole varallisuutta eikä töitä ovat oikeutettuja tukiin, ei sivistysvaltio (jos Suomi sellainen haluaa olla) jätä ketään tyhjän päälle eikä kuolemaan nälkään ja kylmään.

Aina on poikkeuksia, mutta vähenemässä määrin. Enemmän niitä, joiden mielestä heille kuuluu muiden tienaamat rahat.

Vierailija
242/244 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan sodan tukemiseen ja Suomen varustautumiseen sotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/244 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainan sodan tukemiseen ja Suomen varustautumiseen sotaan.

Venäjän aloittaman sodan vuoksi. Olisi ollut paljon parempi vaihtoehto elää rauhassa, tehdä kauppaa öljyä ja kaasua ostaen ja matkailijoita tervehtien. Putler valitsi toisin.

Vierailija
244/244 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, Espoo ja Vantaa ovat täynnä neukkukuutioita, jotka puolestaan ovat täynnä maahan itsensä huijanneita valeturvixia. Näiden ryöstöhintaiset vuokrat kilahtavat KELAsta vuokranantajille kuin manulle illallinen. Tämä on vihervassareiden ikiliikkuja, jonka kustantaa suomalainen veronmaksaja. Pyramidihuijaus vaan on tulossa päätökseensä ja iisakinkirkko natisee liitoksistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi