Miehet, kertokaa miksi teette näin? Tulette lähelle, lähemmäksi ja sitten kylmenette? Taas tulette lähemmäksi ja taas kylmenette.
Todella epäjohdonmukaista. Miksi edes haluatte rakentaa yhteyttä, antaa signaaleja siitä, että olette kiinnostuneita sekä tahdotte olla lähellä jos kuitenkin kohta olette todella kylmiä ja etäisiä? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sitten taas låhennytte, asteen lähemmäksi kuin viimeksi ja taas kylmää. Mitä oikein tahdotte? Minä en tahdo tuollaisen ihmisen kanssa mitään syvällisempää yhteyttä.
Kommentit (151)
Sun kanssa on kiva leikkiä. Oot niin herkkäuskoinen joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, että teinkö jotain väärin? Sanoinko jotain väärää, annoinko itse väärän signaalin? Vai mistä ihmeestä niin kylmä käytös. Tietenkin hänellä stressiä mutta käytös oli niin kylmää, ettei sekään yksinään asiaa selitä. Todella hämmentynyt fiilis jää tällaisista.
He's Just Not That Into You. Suosittelen katsomaan myös samannimisen leffan. Avasi aikanaan omat silmäni.
Kun se oikea tulee vastaan, niin ei ole mitään epäselvää minkään kanssa.Ei ole olemassa mitään oikeaa, kaikki ne on loppupelissä samanlaisia paskoja
Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole paskoja. Suurin osa miehistä on neutraaleja ja miellyttäviä, hyviä ihmisiä.
Hyväkin ihminen voi olla parisuhteessa sulle huono, monestakin eri syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ajan haaskausta yrittää oman pään sisällä analysoida sitä, miksi joku toinen ihminen toimii tietyllä tavalla.
Miksi sä AP tapailet tuollaisia miehiä? Mikset tapaile sellaisia miehiä, jotka oikeasti pitävät sinusta, ja osoittavat sen sanoillaan ja teoillaan.
Kerrotko, että mistä sen ihan alkuun tunnistaa, että kuka on tekemässä noin ja kuka ei? Jos alussa ei edes ole mitään överiä rakkauspommitusta, vaan normaalia huomiointia, joka sitten kääntyy tuohon temppuiluun kun nähdään toisen ihastuneen.
Sen toiminnan tunnistaa siitä, kun toinen aloittaa sen tekemisen. Ei sitä tietenkään sitä ennen voi tunnistaa.
Omalla kohdalla se on aloitettu siinä kohtaa, kun olen ollut itse ihastunut ja täysillä suhteessa mukana. Toki jos tuon aloittaisi kolmansilla treffeillä, niin olisi vaan heipat ja estoon.
Suhteen alettua sen lopettaminen tuo mukanaan surun ja sen surun vaatiman ajan. En vaan jaksa enää lähteä tuohon ottamaan riskiä. Elän mieluummin seesteistä elämää.
Ikävä kuulla, että sinulle on käynyt noin. Mutta valitettavasti deittailuun olennaisesti liittyy se riski, että ihastuminen ei välttämättä ole molemminpuolista.
Me olemme aikuisia ihmisiä, ja meidän pitää pystyä hyväksymään se fakta, että joskus se ihminen johon me ihastumme, ei koe vastaavia tunteita meitä kohtaan.
Toki tuon ymmärrän.
Sitä en ymmärrä, miksi toinen lähtee aloittamaan parisuhteen ihmisen kanssa, johon ei ole ihastunut. Tuo temppuilu kun alkanut suhteen alettua, ei deittailuvaiheessa.
"Sitä en ymmärrä, miksi toinen lähtee aloittamaan parisuhteen ihmisen kanssa, johon ei ole ihastunut."
Sitä kutsutaan tyytymiseksi. On paljon yleisempää kuin mitä ihmiset osaavat arvatakaan.
Tuo olikin vastaus lainaukseen "Mutta valitettavasti deittailuun olennaisesti liittyy se riski, että ihastuminen ei välttämättä ole molemminpuolista.
Me olemme aikuisia ihmisiä, ja meidän pitää pystyä hyväksymään se fakta, että joskus se ihminen johon me ihastumme, ei koe vastaavia tunteita meitä kohtaan. ".
Eli parisuhteeseenkin pitäisi lähteä ajatuksella, että ehkä toinen ei minuun olekaan ihastunut?
Kiitos ei. Olen varmuuden vuoksi mieluummin yksin.
"Eli parisuhteeseenkin pitäisi lähteä ajatuksella, että ehkä toinen ei minuun olekaan ihastunut?"
Valitettavasti ei ole mitenkään harvinaista, että suhteen toinen osapuoli on vain tyytynyt toiseen, kun ei parempaakaan ole onnistunut saamaan.
Totta ja nimenomaan niin päin että mies on se joka tyytyi. Nainen harvemmin tyytyy vaan on sitten kokonaan ilman, mutta on toki sellaisia pariskuntiakin joissa kumpikin on tyytynyt. Näissä suhteissa kaikki on ns hyvin siinä arjessa kunhan mikään ei keikuta venettä eikä mistään jutella ikinä eikä toista edes oikein nähdä, mutta auta armias kun tulee loma ja/tai tyytymisen aiheuttamaa vitutusta aletaan korjaamaan alkoholin avustuksella.
Tähän täytyy kyllä sanoa että olen täysin erimieltä. Tuosta usein treffikumppaneille muistuttelen että miehelle saisi olla enemmän niitä kriteereitä. Monesti kun naiselta kysyy niin edellinen mies on ollut aivan surkea tapaus, mutta ei silti osata sanoa mitä mieheltä halutaan. Näitä toiveita saisi olla nimenomaan siksi että niistä tulee miehelle nimenomaan se mielikuva että ei olisi kenellekkään naiselle se tyytymiskumppani kun ei muutakaan löytynyt. Ei mieskään ilkeyttään niitä kriteereitä naiselle aseta, onhan nuo deittisivustot täynnä naisia joita voisi käyttää hyväksi ja pompotella miten tykkää, mutta eivät ne jutut kovin tasokkaita ole. Itselleni on tärkeää että myös jutut naisen kanssa ovat tärkeitä ja arvokkaita, se että nainen ei hyväksy että mitä tahansa puhutaan, vaan fiksuja. Kun näin niin se on sitä tasokkuutta josta näkee että ei ole kuka tahansa mies tai nainen joka kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa-kylmää-kuumaa-kylmää
Jo vuosia käyttänyt tätä taktiikka naisiin. Tehoaa aina. Tekee naisen sekopäiseksi.
Ja kohde vaihtuu sitten kun kyllästyn......
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosia käyttänyt tätä taktiikka naisiin. Tehoaa aina. Tekee naisen sekopäiseksi.
Miksi?
Tinder on pelisovellus, siellä pelataan niillä säännöillä mitä se peli antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suosimat selitykset:
Turvaton kiintymyssuhde
Miehellä on huonoja kokemuksia ja hän pelkää sitoutua
Nainen on niin upea, että mies arastelee
Todellinen syy 99% tapauksista:
Mies haluaa naiselta vain seksiä ja katselee ns. parempaa parisuhteeseenMiksi miehenä tuo kuulostaa joka ikinen kerta niin tyhmältä. Naisen mielestä mies haluaa aina vain seksiä. Mutta 99/100 naisesta jonka kanssa olen jutellut ja tavannut ei olla ollenkaan edes puhuttu seksistä. Kerran yksi nainen jopa väitti ettei miestä voi tavata koskaan kotona koska miehellä on aina jotain taka-ajatuksia. Olen istunut vaikka kuinka monen naisen luona treffeillä ja ollaan juotu kahvia jutellen niitä ja näitä, ei sanallakaan seksistä ja näissä 90% naisista laittaa treffien jälkeen viestiä että koska tavataan uudestaan, olit tosi kiva. Oma mielipide on että nimenomaan naiset ihan itse ovat niitä jotka vetävät aina sen seksikeskustelun esille, kun taas itselleni seksi on sellainen itsestään selvä asia jos kumppanin kanssa alkaa klikkaamaan hyvin, eihän siitä tarvitse edes puhua kun siihen päädytään jos hyvältä tuntuu.
"Kerran yksi nainen jopa väitti ettei miestä voi tavata koskaan kotona koska miehellä on aina jotain taka-ajatuksia."
Ööö, onko sinulla jokin syy, miksi et usko, kun naiset on sinullekin kertoneet kokemuksiaan muista miehistä? Että monikin on ollut heti (vain) seksi mielessä.
"Mutta 99/100 naisesta jonka kanssa olen jutellut ja tavannut ei olla ollenkaan edes puhuttu seksistä." "Olen istunut vaikka kuinka monen naisen luona treffeillä ja ollaan juotu kahvia jutellen niitä ja näitä, ei sanallakaan seksistä ja näissä 90% naisista laittaa treffien jälkeen viestiä että koska tavataan uudestaan, olit tosi kiva."
Itse siis et ole toiminut seksi edellä, eikä nämä naisetkaan, ja he ovat pitäneet sinusta. Ovat kiinnostuneet ja halunneet nähdä uudestaan. Niin? Jotkut naiset sitten ovat alun jälkeen vinkanneeet haluaan seksinkin suuntaan jossain vaiheessa? Onko tässä nyt jokin ongelma vai? Haluaako moni nainen siis edetä fyysisen läheisyyden ja seksin suhteen liian nopeasti sinun makuusi?
Taidat olla kuitenkin miehissä tällaisen asian suhteen nyt siinä vähemmistössä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvaton kiintymyssuhde
Mies haluaa naiselta vain seksiä ja katselee ns. parempaa parisuhteeseenMiksi miehenä tuo kuulostaa joka ikinen kerta niin tyhmältä. Naisen mielestä mies haluaa aina vain seksiä. Mutta 99/100 naisesta jonka kanssa olen jutellut ja tavannut ei olla ollenkaan edes puhuttu seksistä. Kerran yksi nainen jopa väitti ettei miestä voi tavata koskaan kotona koska miehellä on aina jotain taka-ajatuksia. Olen istunut vaikka kuinka monen naisen luona treffeillä ja ollaan juotu kahvia jutellen niitä ja näitä, ei sanallakaan seksistä ja näissä 90% naisista laittaa treffien jälkeen viestiä että koska tavataan uudestaan, olit tosi kiva. Oma mielipide on että nimenomaan naiset ihan itse ovat niitä jotka vetävät aina sen seksikeskustelun esille, kun taas itselleni seksi on sellainen itsestään selvä asia jos kumppanin kanssa alkaa klikkaamaan hyvin, eihän siitä tarvitse edes puhua kun siihen päädytään jos hyvältä tuntuu.
"Kerran yksi nainen jopa väitti ettei miestä voi tavata koskaan kotona koska miehellä on aina jotain taka-ajatuksia."
Ööö, onko sinulla jokin syy, miksi et usko, kun naiset on sinullekin kertoneet kokemuksiaan muista miehistä? Että monikin on ollut heti (vain) seksi mielessä.
"Mutta 99/100 naisesta jonka kanssa olen jutellut ja tavannut ei olla ollenkaan edes puhuttu seksistä." "Olen istunut vaikka kuinka monen naisen luona treffeillä ja ollaan juotu kahvia jutellen niitä ja näitä, ei sanallakaan seksistä ja näissä 90% naisista laittaa treffien jälkeen viestiä että koska tavataan uudestaan, olit tosi kiva."
Itse siis et ole toiminut seksi edellä, eikä nämä naisetkaan, ja he ovat pitäneet sinusta. Ovat kiinnostuneet ja halunneet nähdä uudestaan. Niin? Jotkut naiset sitten ovat alun jälkeen vinkanneeet haluaan seksinkin suuntaan jossain vaiheessa? Onko tässä nyt jokin ongelma vai? Haluaako moni nainen siis edetä fyysisen läheisyyden ja seksin suhteen liian nopeasti sinun makuusi?
Taidat olla kuitenkin miehissä tällaisen asian suhteen nyt siinä vähemmistössä kuitenkin.
Se että en aivan usko näihin naisten juttuihin. Kaikilla miehillä on aina vain seksi mielessä ja ovat sikoja, mutta sinä olet herrasmies ja kuulostat tosi fiksulta. Onko tämä joku naisten juttu yrittää ylistää miestä jotta hän innostuisi. Vähän niinkuin oli se tinderissä miehillä on aina se kalakuva juttu ja yllättäen kun teki sen feikkiprofiilin ja katseli niitä miesten profiileita niin 1/100 löytyi se kalakuva. Tiedän kyllä että miehet ovat hölmöjä seksin suhteen, mutta en usko olevani naisten mielestä se ainut fiksu jota sitten lauma naisia piirittää.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kokeilen sillä lähestymisellä että olisiko nainen muuttanut vihdoin käytöstään että olisi ystävällisempiä ja mukavampi minua kohtaan jo jos ei ole niin siirryn taas kauemmaksi
Jos nainen ei ole mielestäsi ystävällinen ja mukava, niin miksi jatkat hänen tapailuaan ylipäätään...? Koitat siis jotenkin passiivis-aggressiivisesti "kouluttaa" naista, heti kättelyssä. Aika typerää toimintaa, sanoisin.
Ei tuollainen ole mitään hyvää rakentavaa käytöstä sinulta, eikä mikään perusta hyvälle suhteelle. Pelailet ja koitat manipuloida.
Jos naisen luonne tai käytös ei alussakaan miellytä, niin siirryhän uusille apajille. Jos haluat kuitenkin antaa tapailulle mahdollisuuden, mutta on jokin ongelma, niin hyvänen aika ota se asia puheeksi, äläkä pelaile jotain kontollipelejä tai koita alistaa toista. Kyllä pitäisi osata tapailla ja seurustella rehdisti ja käyttäytyä toista arvostavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvaton kiintymyssuhde
Se että en aivan usko näihin naisten juttuihin. Kaikilla miehillä on aina vain seksi mielessä ja ovat sikoja, mutta sinä olet herrasmies ja kuulostat tosi fiksulta. Onko tämä joku naisten juttu yrittää ylistää miestä jotta hän innostuisi. Vähän niinkuin oli se tinderissä miehillä on aina se kalakuva juttu ja yllättäen kun teki sen feikkiprofiilin ja katseli niitä miesten profiileita niin 1/100 löytyi se kalakuva. Tiedän kyllä että miehet ovat hölmöjä seksin suhteen, mutta en usko olevani naisten mielestä se ainut fiksu jota sitten lauma naisia piirittää.
No äläpä sitten usko. Vaikka perusteluja et osannut kuitenkaan antaa, että miksi et usko. Et nyt tämän perusteella kyllä niin fiksulta ja hyvältä saaliilta kuulosta.
Tuollainen korostunut epäluuloisuus ja se, ettei usko mitä toinen kertoo omista kokemuksista omassa elämässään, ei ole kovin hyvä lähtökohta, vaikka muuten vaikuttaisitkin ensihätään fiksulta ja mukavalta. Sinä siis tiedät jostain syystä paremmin kuin henkilöt itse, mitä kokemuksia heillä on miehistä ja tapailuista? Ehkä tiedät paremmin muutkin asiat... ja epäilet usein muitakin sanomisia. Noh, mitäpä tuohon oikein sanoisi. Tällainen oma suhtautumisesi naisiin ei kuulosta minun korvaani kovin mukavalta ja arvostavalta. Ylimielisyys ei ole kovin hyvä ominaisuus.
Ja et varmasti ole ainoa mies, joka ei ole ensimmäisenä vain seksi mielessä, ja josta naiset kiinnostuu. Silti monella naisella voi olla paljonkin niitä muunkinlaisia kokemuksia toisenlaisista miehistä.
Itselleni olisit red flag kirjoittamasi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tinder on pelisovellus, siellä pelataan niillä säännöillä mitä se peli antaa.
Itse suosin oikeaa elämää. Viimeksi tänään tein heti selväksi, että ei kiinnosta. Olenkohan vähän nirso? Voi mua!
No se että oikeasti miesten kuuluisi tehdä aina niin kuin nainen haluaa välttämättä itsestään ja siittä mitä itse haluaa. Mies on olemassa naisia varten mutta nainen ei ole koskaan miehiä varten. Naisen kuuluu olla itsekäs ja omahyväinen mutta mies ei saa olla