KiloStop toimii :)
Enpä olisi ikinä uskonut, mutta kohdallani se ainakin tehosi.
Kokeilumielessä pakkauksen ostin ja suhtauduin hyvin negatiivisesti alussa koko tuotteeseen. Ajattelin, että ei tämän avulla voi OIKEASTI pudottaa kiloja, mutta niin vain on pari viikkoa kulunut ja kiloja on tippunut jo runsaasti! Lisäksi huomaan, ettei tee enää niin makeaa mieli, ja jos syön tavallista ruokaa, niin tulen huomattavasti vähemmästä määrästä täyteen, kuin ennen. Ennen en muuta voinut ajatellakaan, kuin ruokaa ja herkkuja, mutta nyt en niitä juuri mieti :)
Ai niin, olen koittanut laihduttaa useasti, mutta aina on paino jäänyt junnaamaan johonkin tiettyyn kilomäärään, vaikka olen harrastanut hurjasti liikuntaa ja syönyt kevyesti, mutta nyt olen päässyt viimein sen painorajan alle, mihin ennen jämähdin :)
Suosittelen kokeilemaan :)
Kommentit (35)
eroa, kyllä rupes pitemmän päälle vituttamaa. Lopetin koko touhun.
ilmeisesti ei käy meikäläisen kropalle, prkl!
haluaisin kanssa kokeilla ja olisi kiva kuulla kokemuksia!
Tai voisikohan kyse olla siitä, että kyseinen henkilö on jo ihannepainossaan, eikä laihtumisen tarvetta ole muualla kuin tuon anorektikkoja ihailevan naisen päässä. Jos syö terveellisesti ja juoksee tunnin päivässä, niin ei siinä nyt voi enää kauhea läski olla.
Ikava tuottaa teille pettymys, mutta Suomessa kasikaupassa myytavat laihdutusvalmisteet ovat pelkkaa suffeli-kamaa. Eikohan ap:n onnellinen painonpudotus ollut enemmankin yhteydessa yhdistettyyn terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan+ aimo annokseen hyvaa uskoa??!
Eu ei paasta ( olkaa onnellisia )markkinoille mitaan vaarallisia laihdutusvalmisteita, mitka ovat taas yleisesti saatavilla mm. Jenkeissa, Aasiassa tai Etela-Amerikassa. Hullut obese-jenkit tilaavat mita vain paskaa netin kautta ja menettavat melkein henkensa epamaaraisten laihdutuspillereidensa kanssa.
Oikeat, Suomessakin myytavat laihdutuslaakkeet mm. Reductil ovat kylla yllattavan tiukan kontrollin alla. Taalla missa asun Reductilia saisin hakea apteekista ilman reseptia.
Taalla toimii myos liuta kaikenkarvaisia laihdutuslaakareita jotka maaraavat surutta TODELLA voimakkaita laakeyhdistelmia laihdutukseen ja voin kertoa etta kuukauden paasta tippuu housut jalasta. Mitako nama laakkeet ovat? Yhdistelma voimakkaasti metabolismia kiihdyttavia laakkeita, piristeita (amfetamiinia ) nesteenpoistajia... ja naita todellakin kayttavat kaikki laakareista malleihin, maajusseista huoriin. Pahinta on se etta nuoret ovat keksineet taman tavan ja ovat jo taytta paata koukussa, koska huumeitahan siina popsitaan. Pahimmassa tapauksessa seuraaa maksa ja sydanvaurioita tai kuolema.
Kylla, kokeilin myos itse ja sen verran jarkea loytyi etta lopetin kuukauden paasta. Ehdin laihtua n. 7kg, energiaa riitti, mutta niin tyhma en ollut ettenko olisi tajunnut etta rippuvuus tassa kehittyy. Oli tosi vaikea tehda paatos etta nyt lopetan ja silla siisti.
Muuten naita laakkeita mainostetaan netissa TOTALLY Natural brandeina. Laittakaapa Googleen Brazilian diets-pills ja sielta loytyy aikaspaljon Usan terveysviraston varoituksia laihdutusvalmisteista.
En tieda paaseeko niita Suomen markkinoille. Uskon etta jonkin verran liikkuu kehonrakentajapiireissa.
Olenko lihonnut takaisin? en, painvastoin. Laihdun edelleen, mutta ihan paikkareiden pisteita laskemalla ja liikkumalla.
Jokaiselle loytyy pillereiden sijasta jokin muu tapa laihtua. Karppauksesta paikkareihin.
Lihakset painavat enemmän kuin läski eikä sitä kilomäärää pidä tuijottaa, jos kroppa näyttää hyvältä ja syömiset+liikkumiset ok! Jessus, voiko suomalaiset naiset olla näin tyhmiä..? Meillä pitäisi olla huipputasoinen opetussysteemi ja vaikka mitä, silti ei edes perusjuttuja tiedetä.
Ps. Niistä lihaksista pääsette eroon jos laihdutatte ettekä liiku, sitähän täällä halutaan ilmeisesti.
niin kannattaa tarkistuttaa, ettei pode kilpirauhasen vajaatoimintaa. Minun painoni vain nousi, vaikka kuntoilin ja söin terveellisesti, kunnes minulla todettiin kilp. vajaatoiminta ja sain sen hoitoon. Sen jälkeen laihduttaminen on ollut helppoa.
Maksoi kylläkin 23,90 se paketti, mutta ajattelin että ei siinä muutamalla eurolla väliä, joko on kannattava satsaus tai sitten ei. Näytti tuollakin kaupassa (Sokos) jäävän enää yksi paketillinen KiloStoppia hyllyyn, lieneekö muut av-mammat ehtineet mua ennen hyllyä tyhjäämään ;)
Mielenkiinnolla odotan, toimiiko muilla.
Aikamoisia hinta-eroja tuotteella, kun itse sain alle kahdenkympin.
Ap
Yksi ja sama henkilö voi " markkinoida" monena eri kirjoittajana yhteen ketjuun ja mainostaa tuotteen toimivuutta.!!!!
Mikä ihmeen tarve mulla olisi markkinoida jonkun tuntemattoman tuotteita? Aattelin vaan, että kun ovat toimineet omalla kohdallani niin hyvin, niin vois tehota muillakin :)
Kilojen kanssa kamppailu kun ei ole mitään mukavaa puuhaa.
on nesteitä, jotka tulee takasin..
niin eikö se ole ihan loogista etä ei vaan liiku t-a-r-p-e-e-k-si tai syö vaan silti l-i-i-k-a-a!!!!!!! voihan kuntoa (ja kiloja) ylläpitää noilla keinoin, mutta jos haluaa laihtua, niin EI OLE muuta keinoa kuin liikkua enemmän, eli kuluttaa enempi mitä syö!
ihan ku tää ois joku uus juttu.. Oikeesti, nostakaa ne läskit laiskat perseet ylös, ei oo mitään ihmepillereitä!!!!!!
Reduces calorie intake from dietary fats
For weight management
To help reduce excess body weight
To help reduce blood cholesterol
LiposinolTM is a patented fibre complex which in conjunction with a healthy diet and exercise, is an effective tool for weight management, treatment of obesity and reduction of cholesterol. Liposinol' sTM fibre complex, derived from an organic plant source, has a high affinity to bind fats in the body.
Unlike other weight management supplements which affect the central nervous system in our brain by suppressing our appetite or speeding up our metabolism, LiposinolTM binds dietary fat found in the stomach, stopping it from being absorbed by the body. Clinical studies have proven that LiposinolTM absorbs up to 28% of fats from a standard meal. The safety and efficacy of LiposinolTM has been rigorously tested and proven in various clinical studies by renowned research institutions and no side effects have been reported.
Ajattelin ottaa 3 kapselia päivässä, on just siinä suosituksen (2-4) välimaastossa. Mullakin paino on jäänyt junnaamaan, ei tipu enää vaikka miten söisi, ja liikunkin 3 kertaa viikossa.
Raportti seuraa sitten myöhemmin :)
terkuin 20
Esim. Kaks+:n keskustelupalstalla joku oli laihduttanut ihan hirveästi tämän avulla. Myös siskoni, jonka kanssa paketti puokkiin aluksi ostettiin, on laihtunut paljon, vaikka syö niin kuin ennenkin.
Tietenkään tämä ei varmasti kaikilla toimi, ainakaan jos ei kiinnitä ruokavalioon+liikuntaan mitään huomiota :)
AP