KiloStop toimii :)
Enpä olisi ikinä uskonut, mutta kohdallani se ainakin tehosi.
Kokeilumielessä pakkauksen ostin ja suhtauduin hyvin negatiivisesti alussa koko tuotteeseen. Ajattelin, että ei tämän avulla voi OIKEASTI pudottaa kiloja, mutta niin vain on pari viikkoa kulunut ja kiloja on tippunut jo runsaasti! Lisäksi huomaan, ettei tee enää niin makeaa mieli, ja jos syön tavallista ruokaa, niin tulen huomattavasti vähemmästä määrästä täyteen, kuin ennen. Ennen en muuta voinut ajatellakaan, kuin ruokaa ja herkkuja, mutta nyt en niitä juuri mieti :)
Ai niin, olen koittanut laihduttaa useasti, mutta aina on paino jäänyt junnaamaan johonkin tiettyyn kilomäärään, vaikka olen harrastanut hurjasti liikuntaa ja syönyt kevyesti, mutta nyt olen päässyt viimein sen painorajan alle, mihin ennen jämähdin :)
Suosittelen kokeilemaan :)
Kommentit (35)
aineosat ja hakekaa tietoa voiko imettää vai ei.
ja olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen!
Saas nähdä, miten nyt käy, kun loppuivat....palaako kilotkin sitten vähitellen takaisin vai eivät. Toivottavasti ei :)
Toinen puoli oli tosiaan siskolla :)
http: //sundqvist. blogspot. com/2007/02/ruokavalioiden-top78. html
Loppuvaiheessa otin jo kolmeakin pilleriä päivässä.
Mitenkäs sinulla (en muista numeroa) on Kilostopit tehonneet ja ootko kauankin syönyt? :)
vaikka liikuin enemmän kuin tavallisesti (punttisalilla) niin paino nousi (lihakset kasvoi!) oli hankala muistaa ottaa ne pillerit mukaan joka paikkaan ja napsia niitä aina ennen syömistä joten se jäi... nyt oon ollu hyvä karppaaja jonkin aikaa ilman kilostoppia ja olo keventynyt hieman. olen 172/65 ja haluaisin painaa 60. (lähinnä haluaisin että farkut ei puristaisi niin pirusti:)) täytyy aloittaa uudestaan, mulla on puoli pakettia jäljellä vielä...
terv. 42 (?)
Kannattaisko jutella NEUVOLASSA???
Ihan oikeesti. Hei, puhut laihduttamisesta ja imettämisestä samassa lauseessa ja se ei ole terveellistä. Lopeta HETI! Joko sää imetät tai laihdutat, et molempia!
Tosin: Jos olet ylipainoinen niin syömällä säännöllisesti päivän mittaan terveellistä pepuspöperöä ja liikkumalla 1 h kerran viikossa hikisesti, 2 kertaa 1 h/ kerta viikossa nostamalla sykettä ja joka päivä 30 minsaa väh. hyötyliikuntaa niin laihdut ihan terveellisesti. Eka vuosi synnytyksestä on ihan normaalia raskaudesta johtuvaa lihomista, kilot jokka jää vuoden jälkeen synnytyksestä on johtunu liikasyömisestä.
Imetyksen aikana pitää juoda riittävästi, syödä terveellisesti ja monipuolisesti ja riittävästi. Lapsi ottaa ekana kaikki tarvitsemansa maidosta ja sinä saat itsellesi mainion puutostilan.
Myydäänkö noita apteekeissa, vai luontaiskaupoissa?
Itse ostin päivittäistavarakaupasta, luontaistuotehyllyltä.
Myydään kyllä varmasti apteekissakin ja luontaistuote-kaupoissa :)
AP
Ja mitä muuta olet tehnyt laihtuaksesi tuon KiloStopin syömisen lisäksi?
-syö jo valmiiksi terveellisesti (herkkuja ei melkein ikinä)
-liikkuu joka päivä työmatkat ja polkee kotona sellaisella laitteella tunnin
jos siis toimii, niin ostan ystävälleni oikopäätä. Sivusta seuranneena voin melkein väittää, että tämä henkilö on kyllä melkein kaikkensa laihduttamisen suhteen tehnyt, tuloksia saavuttamatta.
Eli kaksi viikkoa olen niitä nyt syönyt ja laihtunut olen viitisen kiloa. Lähtömitat oli 169/72, ja nyt siis 169/67.
Tosiaan, paino jämähti aikaisemmin aina 68.5 kiloon, eikä mihinkään siitä, vaikka teki mitä, mutta nyt on tippunut mukavan tasaisesti.
En juurikaan ole lisännyt liikuntaa, mutta en myöskään hotki samaan malliin, kuin ennen. Karkkia ei tee enää juuri edes mieli.
Annostus oli muistaakseni 2-4 tabl/pv, mutta itse pärjään loistavasti kahdellakin. Mitään haittavaikutuksia en ole huomannut.
Ja ovat Tohtori Tolosen pillereitä.
Olet kyllä ap laihtunut tosi hyvin! Toivottavasti toimisi minuunkin yhtä hyvin.
Mulla on kertynyt viime kesästä jotain 7kg lisää painoa, ja meinasin nyt laihdutella sitä pois. Taidanpa käydä tänään muiden ostosten yhteydessä kurkkaamassa luontaistuotekaupasta, joskos sieltä löytyisi KiloStoppia :) Tuun kyllä sitten raportoimaan tuloksista. Oon aiemmin syöny Tonalinia, salilla kun vielä sillon kävin, ja tuli kyllä mainioita tuloksia sillä.
Katsotaan :)
Hermostuin ja ärsytti joten kävin liiikkumaan ja syömään säännöllisesti ja terveellisesti ja kas! -15kg 1,5kk. Kiinteämpi vartalo ja ennen kaikkea tunen eläväni! En ole väsynyt ja jaksan tehdä asioita, saan ostaa ihania vaatteita joista enenn vain haaveilin kun ne eivät sopineet mitenkään päälle. Ja nyt nautin kuntoilusta! Kilostopille näytän punaista merkkiä!!!
kyllä minä ainakin yritän tuota kokeilla, jos se antaisi sen sysäyksen laihdutukselle. Mä en tajua miksi noi kilot ei lähde?? t. 8
Mielenkiintoinen aihe!