Miksi olet yhdessä huonon puolison kanssa?
Eikö sellaisen kanssa oleminen ole elämän tuhlaamista?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa erota. Taas eilen illalla maksoin laskuja ja mietin mitä maksaisin ja mitä jätän maksamatta. Oli rahaa 320€, vaihtoehtoina olivat tänään ulosottoon menevä autovero, puhelinlasku josta oli tullut muistutus ettei maksua ole suoritettu huomautuksesta huolimatta, robon lähettämä sähkön siirto maksu jossa eilen eräpäivä, maksamaton sähkölasku, maksamaton jäte lasku. Maksoin autoveron ja puhelinlaskut. Tilille jäi 4€ ja luotolle 17€. Seuraava tili tulee ens perjantaina. Mihin tästä lähtee? Iskä
Täytyy olla jotain menoja, joista voi supistaa. Pitäisi olla puskuri rahaa sen verran, että voi maksaa jos tulee jotain yllättäviä menoja.
Maksuille saa maksuaikaa kun soittaa ennen eräpäivää, useita kertoja voi siirtää jos on välttämätöntä. Ne on kuitenkin maksettava.
Luottokortilla ei pitäisi olla maksettavaa. Siitä menee korot jos lyhennyksiä ei maksa.
Ensimmäisenä tulee mieleen auto. Eikö teiltä kulje julkista liikennettä?
Puhelimella kannattaa soittaa harkiten. Kotiin tulevia lehtiä? Jotain maksullisia palveluita? Kirjastossa voi lukea ja siellä on paljon muitakin palveluita. Liikaa vaatteita? Kirppareilta saa vaatteita. Harrastusmaksuja? Maksuttomia harrastuksia löytyy paljon.
Ruokaostokset voi suunnitella laatimalla ruokalistat etukäteen ja tekemällä isompia annoksia, joista riittää pakastettavaksi.
Puolisolle kuuluu puolet menoista.
.
Ei kulje julkisia, ei ole mitään mitä voisi supistaa, olen jo vaihtanut kaikki omat ja lasten puhelinliittymät halvimpiin mahdollisiin, soitamme vain Whatsapp, en tilaa lehtiä, en maksa mistään suoratoistopalveluista, ei ole maksullisia harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa erota. Taas eilen illalla maksoin laskuja ja mietin mitä maksaisin ja mitä jätän maksamatta. Oli rahaa 320€, vaihtoehtoina olivat tänään ulosottoon menevä autovero, puhelinlasku josta oli tullut muistutus ettei maksua ole suoritettu huomautuksesta huolimatta, robon lähettämä sähkön siirto maksu jossa eilen eräpäivä, maksamaton sähkölasku, maksamaton jäte lasku. Maksoin autoveron ja puhelinlaskut. Tilille jäi 4€ ja luotolle 17€. Seuraava tili tulee ens perjantaina. Mihin tästä lähtee? Iskä
Käyttääkö sun nainen kaikki rahat vai mikä homma?
Nehän menevät laskuihin ja lainaan. Olen käynyt töissä monta kymmentä vuotta taukoamatta, mutta eihän nykypäivänä jää rahaa laskujen jälkeen niin että voisi vielä lähteä vaikka kauppaan. Asuntolaina, laskut, autoon bensaa että pääsee töihin. Viivan alle jää 4€
Muista ketä äänestät. Sdp ja vihervasemmisto jakaa rahaa muualta tulleille mieluummin kuin oman kansan hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö sun nainen kaikki rahat vai mikä homma?
Nehän menevät laskuihin ja lainaan. Olen käynyt töissä monta kymmentä vuotta taukoamatta, mutta eihän nykypäivänä jää rahaa laskujen jälkeen niin että voisi vielä lähteä vaikka kauppaan. Asuntolaina, laskut, autoon bensaa että pääsee töihin. Viivan alle jää 4€
Muista ketä äänestät. Sdp ja vihervasemmisto jakaa rahaa muualta tulleille mieluummin kuin oman kansan hyvinvointiin.
Työntekijöiden asemaa ja työn tekemisen kannattavuus oli ainakin huomattavasti vahvempaa edellisen hallituksen aikana. Tämä hallitus ei ole pystynyt tekemään mitään muuta velan hyväksi kuin siirtämään sitä meidän työssäkäyvien maksettavaksi, eli kansalaisvelaksi. Tämän johdosta ostovoimaa ei enää ole kun kaikki menee laskuihin ja tili on tyhjä
Erosin kyllä lopulta mutta sitkistelin tosi pitkään (vuosia) siinä huonossa suhteessa. Miksi? Pelosta. Pelkäsin, että mies tekee minulle tai itselleen jotain, jos edes avaan erokeskustelun. No ei tehnyt mutta vihjaili. Erosta tulee 4 vuotta. Minulla on edelleen PTSD-oireita siitä suhteesta ja erosta.
Vierailija kirjoitti:
Erosin kyllä lopulta mutta sitkistelin tosi pitkään (vuosia) siinä huonossa suhteessa. Miksi? Pelosta. Pelkäsin, että mies tekee minulle tai itselleen jotain, jos edes avaan erokeskustelun. No ei tehnyt mutta vihjaili. Erosta tulee 4 vuotta. Minulla on edelleen PTSD-oireita siitä suhteesta ja erosta.
Mulla täysin samanlainen kokemus. Oot vahva<3
On elämän tuhlaamista.
Siksi heitinkin sen hittoon, kun sen kiukuttelu, tappelu ja kaikkien perheenjäsenten kiusaaminen meni ihan överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkää yksin olemista.
Ei tää yksinolokaan herkkua ole.
En ole. Erosin. Alussa oli hyvä, sitten juoppoontui.