Parhaat sipsit?
Eli kertokaa mielestänne parhaat sipsit? Leffailta ja lonkeroa on mutta sipsit puuttuu. Mitä suosittelette? 👍
Kommentit (44)
Taffel Herrgårds (Kartanon) -perunalastut. Parasta.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa ideoita omatekoisen dipin valmistamiseen (perunalastuille)?
Kermaviiliin valkosipulia, tabascoa tai vastaavaa vähän suolaa ja sokeria. Vähän sinappia. Liraus sitruunaa.
Maistele.
Estrelan Herkulle toinen ääni täältä. Ihanan ohuita, sulavat suussa.
Vierailija kirjoitti:
Zweifel
Zweifel paprika👍🏻
Estrella maalaissipsi merisuola.
Muut lempparit on Estrellan herkku ja Manhattan. Niitä saa onneks kivoissa 40g snack-pusseissa, niin ei tuu syötyä liikaa kerralla.
Taffelin pussit jää Kartanon perunalastuja lukuun ottamatta hyllyyn random maista tulevan EU-perunan vuoksi.
Pirkka Original maalaisperunalastu ja valkosipulidippi
Mun suosikki on ollu jo about 30 vuotta hot rod ja lasi jääkylmää maitoa. Ei mitään muuta sipsipussia voi vetää ykkösellä alas.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa ideoita omatekoisen dipin valmistamiseen (perunalastuille)?
Korianteritahnaa, chiliä, HP kastiketta ja suolaa sekoitat kermaviiliin. Suola on pakollinen, muuten tulee sellaista vetelää mautonta. Tujauksen valkoviinietikkaa voi laittaa jos tykkää enemmän etikkaisesta.
Taffelin juustonaksut tai Estrellan merisuola + ranch-dippi.
Xtra juusto nachot. Keltainen pussi.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on ollu jo about 30 vuotta hot rod ja lasi jääkylmää maitoa. Ei mitään muuta sipsipussia voi vetää ykkösellä alas.
Älä hyvä ystävä syö sitä sipsipussia...
Estrella maalaissipsi merisuolalle ääni täältäkin. Aika lailla ainoa mitä ostan. Itse en kaipaa perunalastuille muita makuja kuin sen perunan ja suolan ja tuossa on kategoriansa paras maku ja ehdottomasti paras rakenne, ei todellakaan mitään pahvista höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zweifel
Zweifel paprika👍🏻
Ei taida saada noita muualla kuin Sveitsissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zweifel
Zweifel paprika👍🏻
Ei taida saada noita muualla kuin Sveitsissä?
Onhan noita verkkokauppoja. Tosin tulee sipsipussille aika kova hinta!
https://swissfood.store/brand/zweifel/page/2/
Hyviä nuo toki ovat, mutta Estellan paprika käy kyllä korvikkeesta.
Oikian sipsit!
Mä olen koko elämäni ollut oikea sipsimonsteri. Mutta kaikki entiset lempparisipsit on viime vuosina muuttuneet jotenkin tukkoisiksi ja väljähtyneiksi maultaan (esim. Manhattanit, juustonaksut), tai sitten ne on jotenkin ällön rasvaisen makuisia, ei maistu. Vaikka siis aiemmin on voinut vaikka vetää pussillisen yhdeltä istumalta. Mutta enää ei pysty, ja mahakin tulee kipeäksi entisistä herkuista. Uutuuksissa on jotain vähän parempia, esim. Estrellan ruskistettu voi& valkosipuli ja Taffel Cheddar & Sourcream on syötäviä, paitsi että niistä saa tosiaan mahansa kipeäksi ja on nekin vähän sellaisia ihmeen "teollisen" makuisia. Mutta nuo Oikian sipsit, ne maistuu ihan.. no, oikeilta sipseiltä. Siis maistaa sen perunan ja mausteet, ilman jotain ihme äklöä rasvaista kuorrutusta, tai että ne olisi jotenkin väljähtyneitä. Vähän kaipaisi vahvempia mausteita joihinkin, mutta ehdottomasti parhaimpia, mitä nykyisin on.
Osta pikkupusseja eri makuja.