Hain ruoka-apua ja järkytyin!
2 kg vehnäjauhoja
2 kg sämpyläjauhoja
1 kg kaurahiutaleita
2 pss perunasosejauhetta
2 prk nötköttiä
Mitä ihmettä noilla teen? Inhoan leipomista eikä mulla ole siihen aikaakaan, kun olen töissäkäyvä yh. Eikö ruoka-apua voisi koostaa yhtään järkevämmin?
Kommentit (89)
Käteistä, lahjakortteja ja kaukomatkoja.
Vaikuttaa siltä että et tarvitse ruoka-apua. Jauhoista voi tehdä vaikka lettuja, jos ei leivo. Ennen muinoin tehtiin jauhokeittoa.
Tän takia olen kiitollinen äidistäni, joka kyllä ostaa tarvittaessa mulle ruokakassin. Kiitokseksi käyn sen luona silloin siivoilemassa tai tekemässä pihatöitä. Vaikkei tietenkään mitään kaviaaria ja sisäfileetä, niin kuitenkin naudanlihaa, kasviksia ja täysjyvätuotteita.
Eipä noita kasseja enää edes jaella.
Ruoka-apu on maatalouspolitiikka, ei avustusta. Siihen laitetaan ylijäämätuotteita. Tuo nötkötti on kyllä erikoista, kun sitä ei yleensä ole ollut.
Nälkävuosina olisivat tuostakin olleet äärettömän kiitollisia.
Mutta missä ovat tryffeli, punaviini tai hanhenmaksa? Köyhäkin on ihminen, jolla on tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Keitä puurua
Ja mukaan maitua.
Se on merkillistä miten ruokajonoista ilmaista ruokaa itselleen hakevat eivät ikinä osoita minkäänlaista kiitollisuutta. Aina pelkästään rutinaa joko siitä että ruoka on vääränlaista tai se jaettiin väärin.
HOMMAA APUA
Järkyttyminen on paha juttu. Siihen kannattaa hakea heti apua. Oletko jo tehnyt tarvittavat toimet. Tukihenkilö voi olla kans paikallaan
Voisi joskus edes olla tuoreita hedelmiä niissä säkeissä 🙄
Kiireinen työssäkäyvä ruoka-avun tarvitsija? 🤔
tänään kävin ruoka avussa mutta ei mitään gluteenitonta. sisältö joutaa roskiin :(
Vierailija kirjoitti:
Se on merkillistä miten ruokajonoista ilmaista ruokaa itselleen hakevat eivät ikinä osoita minkäänlaista kiitollisuutta. Aina pelkästään rutinaa joko siitä että ruoka on vääränlaista tai se jaettiin väärin.
Olen kerran joutunut leipäjonoon itse ja voin sanoa, ettei siellä mitään sellaista ollut, mistä olisi vesi herahtanut kielelle.
Ei edes mitään lohta tai nautaa tai kanan sisäfilettä tullut...
ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä ovat tryffeli, punaviini tai hanhenmaksa? Köyhäkin on ihminen, jolla on tarpeita.
No niinpä! Kyllä meilläkin on makuaisti, ei kaikkea p*skaa syödä :D
Vierailija kirjoitti:
Kiireinen työssäkäyvä ruoka-avun tarvitsija? 🤔
Unohdit mm. tatuointi-, olut-, siideri- ja tupakkakulut.
Asennekysymys.
Ei kannata varmaan enää sitten hakea, jos siitä jälkikäteen pitää vänistä.
Ostaa kaupasta sillä rahalla, mitä palkastaan tienaa.