Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt naisia ei saisi enää edes katsoa vai?

Vierailija
18.04.2026 |

Ihan vaan siis katsella ja ihastella? Ilman, että kommentoi mitään. Entinen sanonta on "katsoa saa muttei koskea" ja tuo on täysin ymmärrettävää, mutta ei edes enää saisi katsoakkaan? Vaikeaksi menee, myös naisten elämä. Miehille laput silmille ulos? Ymmärrän, että varattuna miehenä en katselisi muita naisia, mutta että lainkaan, vaikka olisin sinkku? 

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiani naisille. Sain itse tuntea joskus miltä tuollainen ei-toivottu huomio tuntui. Olin baarissa ja olen siis mies 30 vuotias ja hetero. Vanhempi mies tuijotti minua koko illan ja lopuksi tuli iholle. Tuntui erittäin kiusalliselta ja ahdistavalta. Ja tämä tapahtui vain kerran elämässä tähän mennessä ja, kun mietin, että naiset kokevat tälläistä jatkuvasti niin pahalta tuntuu.

Miksi ajattelet kuten naiset että hetero -> hetero = homo -> hetero?

Jos olisi ollut ikäisesi ja komea mies niin ilmeisesti olisit lähtenyt harrastamaan seksiä kun se on kerran sama asia.

Hihi, täällä taas tällainen limanuljaska loukkaantumassa, kun joku mies puolustaakin naista eikä nuljaskan häiriökäyttäytymistä :D

Vierailija
22/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, miehen elämän suola ja pippuri, chili ja tilli, vesi ja viini. Ei niitä mies voi katsoa sekoamatta, sekaantumatta. Olen viisi kertaa tehnyt saman alokas maisen virheen. Katse naisessa sadasosasekunnissa liian kauan on johtanut avioliittoon kolmesti ja avoliittoon kahdesti.  Varokaa pojat, ihaileva katse voi olla kohtalonne giljotiini. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, taas miehet kiukuttelemassa kuin pikkukakarat kielloista. Tuijottaminen on ällöä ja ahdistavaa. Oma esimerkki:" About ikäiseni mies käveli minua vastaan, katsoi minua hetken ja hymyili", tämä tuntui positiiviselta, ei siinä mitään. Eräässä raflassa sitten taas isäni ikäinen ukko tuijotti minua intensiivisesti nurkasta melkein silmiään räpäyttämättä koko ajan, piti vaihtaa paikkaa, koska tuo oli todella ällöttävää.

Olin mieheni kanssa ravintolassa syömässä. Ei mikää juottola vaan ihan kunnon ravintola. Siellä noin 60v mies tuijotteli toiseen pöytään naista kuolaten. Tällä miehellä oli oma vaimo mukana ja ruokailivat siinä. Ukko oli ottanut vähän viiniä ja pari gin toniccia liikaa. Sitten hän lataa. Olisi mukavaa päästä vähän tuonne tissies väliin ja sellainen rasvainen nauru. Raflan pari työntekijää tuli siihen ja ohjasi tämän miehen pois. Hänen vaimo oli naama punaisena häpeästä. Joku mies sanoi sille naiselle, että miksi katsot tuollaista miestä. Onko hän tämän kaiken arvoinen. Mun mies sanoi mulle, että toi on just sellainen vaimo, että jos tekee väärän liikkeen, niin silmät mustuu. JA kun noi nyt sitten laitettiin ulos, niin kotona on naisella erittäin veemäistä. 

Vierailija
24/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit taas vahvistaa mun miesvihaa

Vierailija
25/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun panee aurinkolasit päähän, vastapuoli ei tiedä, katsellaanko häntä ja millä silmällä. Vai ihan peräti persesilmällä.

Seinähullu maa on Suomi nykyään!

Vierailija
26/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, taas miehet kiukuttelemassa kuin pikkukakarat kielloista. Tuijottaminen on ällöä ja ahdistavaa. Oma esimerkki:" About ikäiseni mies käveli minua vastaan, katsoi minua hetken ja hymyili", tämä tuntui positiiviselta, ei siinä mitään. Eräässä raflassa sitten taas isäni ikäinen ukko tuijotti minua intensiivisesti nurkasta melkein silmiään räpäyttämättä koko ajan, piti vaihtaa paikkaa, koska tuo oli todella ällöttävää.

No voivoi pikkuista, vai että vain sinun kelpuuttamat miehet saa katsoa.

Vierailija
27/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiani naisille. Sain itse tuntea joskus miltä tuollainen ei-toivottu huomio tuntui. Olin baarissa ja olen siis mies 30 vuotias ja hetero. Vanhempi mies tuijotti minua koko illan ja lopuksi tuli iholle. Tuntui erittäin kiusalliselta ja ahdistavalta. Ja tämä tapahtui vain kerran elämässä tähän mennessä ja, kun mietin, että naiset kokevat tälläistä jatkuvasti niin pahalta tuntuu.

Ei ihme tuli iskemään jos koko illan vilkuilit miestä 😅 

Vierailija
28/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsominen on eri asia kuin tuijotus niin että vielä seuraa perässä ja tuijottaa puhumatta mitään 

Vierailija
29/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin mieheni kanssa ravintolassa syömässä. Ei mikää juottola vaan ihan kunnon ravintola. Siellä noin 60v mies tuijotteli toiseen pöytään naista kuolaten. Tällä miehellä oli oma vaimo mukana ja ruokailivat siinä. Ukko oli ottanut vähän viiniä ja pari gin toniccia liikaa. Sitten hän lataa. Olisi mukavaa päästä vähän tuonne tissies väliin ja sellainen rasvainen nauru. Raflan pari työntekijää tuli siihen ja ohjasi tämän miehen pois. Hänen vaimo oli naama punaisena häpeästä. Joku mies sanoi sille naiselle, että miksi katsot tuollaista miestä. Onko hän tämän kaiken arvoinen. Mun mies sanoi mulle, että toi on just sellainen vaimo, että jos tekee väärän liikkeen, niin silmät mustuu. JA kun noi nyt sitten laitettiin ulos, niin kotona on naisella erittäin veemäistä. 

Hyi helkkari mikä ukon kuvatus

Vierailija
30/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi naiset valittaa kun kukaan ei katso heitä. Ihmiset on nykyään niin yliherkkiä, varsinkin naiset. Sit on vielä ne tapaukset että luulevat että heitä katsotaan, mutta se kohde onkin heidän takana tai vieressä ja luulevat itsestään liikoja.

Vierailija
31/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi höpiset iästä kun oikeasti on kyse ulkonäöstä, varallisuudesta ja tasoteoriasta.

Ei 55 v Sean Conneryn tuijottelu ketään olisi haitannut.

Kun tämä ei teille mene jakeluun, että naisilla  ei yleisesti ole mitään fesissiä vanhempiin miehiin...

Vierailija
32/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan alinta kastia olevat jämämiehet kommenteissa kiukkuamassa, kyllä se siitä!

Vierailija
33/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä miehillä elämä vaikeaa, kun ei millään opita sosiaalisen kanssakäymisen perusteita. Ja sitten riennetään vauva-palstalle itkemään, kun ei MITÄÄN saa enää tehdä. Voi jestas.

Vierailija
34/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan jos haluan. Sitä ei kukaan pysty estämään. Jos joku ei sitä kestä niin pysykööt kotona.

Vierailija
35/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö burka toimisi tähän ongelmaan?

Vierailija
36/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama myös toisinpäin.

Vierailija
37/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sero ei halua nähdä näitä tilanteita enää. Hän on alkanut ajaa muutosta omissa tapahtumissaan.

”Pitkä biisi päälle ja sitten vaan puhumaan.”

Ainakin kerran illassa hän lähestyy tuijottelijaa ystävällisesti keskustellen kysymällä ensin, onko hänellä tanssilattialla kavereita tai yrittääkö hän vaikka kerätä rohkeutta kysyä jotain kanssajuhlijaa drinkeille.

Vastaus on aina ollut kieltävä, minkä jälkeen Sero selittää mykän tuijottamisen tuntuvan muista ahdistavalta sekä pyytää henkilöä poistumaan lattialta ja jättämään tanssitilan tanssijoille.

Sero uskoo kunnioittavan lähestymistavan auttavan. Aggressiivisella suhtautumisella saa aikaan vain puolustusreaktion, joka ei tilanteessa auta lopulta ketään, hän sanoo.

Keskustelevalla tyylillä hän on välttänyt vihaiset reaktiot ja riitelyn. Tuijottelijat ovat poistuneet.

Tuijotteluun puuttuminen ei tarkoita, että esimerkiksi naisten lähestyminen seuranhakumielessä olisi kiellettyä. Miehet saavat tulla iltoihin ja seuraakin saa hakea, mutta mieluummin niin, että asian sanoo toiveen kohteelle ääneen.

Tanssilattian reunalla saa olla myös ujo ja oma itsensä, Sero painottaa.

Fyysisestä häirinnästä seuraa ulosheitto ilman kyselyitä.

Toisinaan tuijottelijat eivät ymmärrä käytöksensä voivan häiritä muita. Siksi tilanteet on aloitettava nimenomaan keskusteluna, ei syyttelynä, Sero uskoo.

”Jos kohtaat ihmiset ihmisinä, he yleensä antavat vähän enemmän kuin syyttelemällä.”"

Mutta eiväthän öyhöttäjät tietenkään ole lukeneet koko juttua.

Vierailija
38/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burka päälle tai pysy kotona jos et kestä että sinua katsotaan ulkona.

Vierailija
39/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet kuten naiset että hetero -> hetero = homo -> hetero?

Jos olisi ollut ikäisesi ja komea mies niin ilmeisesti olisit lähtenyt harrastamaan seksiä kun se on kerran sama asia.

Hihi, täällä taas tällainen limanuljaska loukkaantumassa, kun joku mies puolustaakin naista eikä nuljaskan häiriökäyttäytymistä :D

En loukkaantunut vaan ihmettelin feminiiniä "mies" kirjoittajaa. Ja ettehän teidän mukaanne tarvitse miehiä puolustamaan itseänne. 

Vierailija
40/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te osaatte, jos vain haluatte. Onneksi suurin osa osaa ja he voivat rauhassa ihastella naisia ilman, että se aiheuttaa mitään ongelmia. Varattunakin saa katsella, kunhan se tekee kaikkia kunnioittavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä