Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt naisia ei saisi enää edes katsoa vai?

Vierailija
18.04.2026 |

Ihan vaan siis katsella ja ihastella? Ilman, että kommentoi mitään. Entinen sanonta on "katsoa saa muttei koskea" ja tuo on täysin ymmärrettävää, mutta ei edes enää saisi katsoakkaan? Vaikeaksi menee, myös naisten elämä. Miehille laput silmille ulos? Ymmärrän, että varattuna miehenä en katselisi muita naisia, mutta että lainkaan, vaikka olisin sinkku? 

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoat johonkin vanhaan sanontaan joka ei edes liity tuohon tilanteeseen, mutta et ole muka koskaan kuullut käytöstapasäännöstä että TUIJOTTAMINEN ON HUONOA KÄYTÖSTÄ.

Vierailija
42/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana pukeutua näkymättömäksi, jos en halua tulla nähdyksi. Jotkut epäkiinnostavat kledjut päälle, eikä meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te osaatte, jos vain haluatte. Onneksi suurin osa osaa ja he voivat rauhassa ihastella naisia ilman, että se aiheuttaa mitään ongelmia. Varattunakin saa katsella, kunhan se tekee kaikkia kunnioittavasti.

Aina voi pysyä sinkkuna jos kiinnostaa muut.

Vierailija
44/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intensiivisen tuijottamisen ja luontevan katsomisen välillä on ero. Jotkut eivät ymmärrä eroa. Tekevät sitten aloituksen kaltaisia ulostuoja.

Vierailija
45/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänne kirjoittanut lukemattomia kertoja että naiset ovat säälittäviä reppanoita. Taas se tuli todistettua. En usko että edes homomiestä ahdistaa jos nainen tuijottaa.

Vierailija
46/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, taas miehet kiukuttelemassa kuin pikkukakarat kielloista. Tuijottaminen on ällöä ja ahdistavaa. Oma esimerkki:" About ikäiseni mies käveli minua vastaan, katsoi minua hetken ja hymyili", tämä tuntui positiiviselta, ei siinä mitään. Eräässä raflassa sitten taas isäni ikäinen ukko tuijotti minua intensiivisesti nurkasta melkein silmiään räpäyttämättä koko ajan, piti vaihtaa paikkaa, koska tuo oli todella ällöttävää.

No voivoi pikkuista, vai että vain sinun kelpuuttamat miehet saa katsoa.

Sua ei sitten varmaan itseäsi haittaa, jos vasavuoroisesti sua saa tuijottaa kuka tahansa? Se vanhalta viinalta haiseva bupiruusu mummeli tai nurkkapöydässä kieltä lipova vanha homotimppa? 

Vierailija
47/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te osaatte, jos vain haluatte. Onneksi suurin osa osaa ja he voivat rauhassa ihastella naisia ilman, että se aiheuttaa mitään ongelmia. Varattunakin saa katsella, kunhan se tekee kaikkia kunnioittavasti.

Täällä varatutkin naiset ovat kirjoittaneet runsaiden yläpeukkujen saattamana että heidän tekee jatkuvasti mieli vierasta kullia monilta miehiltä.

Vierailija
48/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa ja kiinnostaa. Olen itsekin joskus varattuna ajatellut, että tossapa komea mies ja jatkanut sen jälkeen matkaani. En näe tässä mitään väärää. Joskus voi jopa tulla ihastumisia. Tärkeintä on se miten toimii siinä tilanteessa.

Vierailija
49/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä miehillä elämä vaikeaa, kun ei millään opita sosiaalisen kanssakäymisen perusteita. Ja sitten riennetään vauva-palstalle itkemään, kun ei MITÄÄN saa enää tehdä. Voi jestas.

Mies tulee mitä haluaa vaikka naaraat kuinka kiukuttelisi. 

Vierailija
50/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiani naisille. Sain itse tuntea joskus miltä tuollainen ei-toivottu huomio tuntui. Olin baarissa ja olen siis mies 30 vuotias ja hetero. Vanhempi mies tuijotti minua koko illan ja lopuksi tuli iholle. Tuntui erittäin kiusalliselta ja ahdistavalta. Ja tämä tapahtui vain kerran elämässä tähän mennessä ja, kun mietin, että naiset kokevat tälläistä jatkuvasti niin pahalta tuntuu.

Miksi ajattelet kuten naiset että hetero -> hetero = homo -> hetero?

Jos olisi ollut ikäisesi ja komea mies niin ilmeisesti olisit lähtenyt harrastamaan seksiä kun se on kerran sama asia.

Hihi, täällä taas tällainen limanuljaska loukkaantumassa, kun joku mies puolustaakin naista eikä nuljaskan häiriökäyttäytymistä :D

En loukkaantunut vaan ihmettelin feminiiniä "mies" kirjoittajaa. Ja ettehän teidän mukaanne tarvitse miehiä puolustamaan itseänne. 

Kyllä se siitä helpottaa! Tuo sinun feminiiniseksi herjaama kommentoija mies antoi minulle naisena sellaisen kuvan, että voisin lähteä hänen kanssaan ulos, jos vain tietäisin hänen henkilöllisyytensä. Sinuun päin en edes hengittäisi, olet m*lkku kirjoitustesi perusteella.

Vierailija
51/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä miehillä elämä vaikeaa, kun ei millään opita sosiaalisen kanssakäymisen perusteita. Ja sitten riennetään vauva-palstalle itkemään, kun ei MITÄÄN saa enää tehdä. Voi jestas.

Mies tulee mitä haluaa vaikka naaraat kuinka kiukuttelisi. 

Ja naiset pysyy jatkossakin kaukana teistä miehistä, vaikka kuinka kiukuttelisitte.

Vierailija
52/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi naiset valittaa kun kukaan ei katso heitä. Ihmiset on nykyään niin yliherkkiä, varsinkin naiset. Sit on vielä ne tapaukset että luulevat että heitä katsotaan, mutta se kohde onkin heidän takana tai vieressä ja luulevat itsestään liikoja.

Nyt jo valittavat kun miehet eivät lähesty heitä vaikka ensin ovat vuosia paasanneet ettei saa lähestyä.

Vierailija
53/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuna toisten katseleminen on kumppania kohtaan kaikkea muuta kuin kunnioittavaa.

-M

Vierailija
54/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa ja kiinnostaa. Olen itsekin joskus varattuna ajatellut, että tossapa komea mies ja jatkanut sen jälkeen matkaani. En näe tässä mitään väärää. Joskus voi jopa tulla ihastumisia. Tärkeintä on se miten toimii siinä tilanteessa.

Tuo on eri asia kuin tarkoituksenmukainen "katselu". Vastaan tulevan vilkaisu ja ohimenevö ajatus on eriasia kuin tahallinen muiden kyylääminen

Vierailija
55/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia saa katsoa edes kaupan kassalla.

Vierailija
56/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tää juttu oikein on?

Mulla on duunissa mies, joka kirjaimellisesti seuraa perässä ja tuijottaa niinkuin ei olis naista nähnyt, puhua se ei ilmeisesti uskalla. Välillä iskenyt jostain ihan liki selän taakse tai viereen.

Järkyttävän ahdistavaa.

Joskus oli huono päivä ja matkalla kauppaan joku ilmeisesti pienessä hönössä oleva mies katsoi aidon ilahtuneesti ja totesi että "ootpas kaunis". Se oli ihan piristävää.

Duunissa on kans mies, joka heittää läppää ja ottaa katsekontaktin ja sekin on oikein on. (Ja ei, ei ole mikään kirurgilaatikkoleukalentäjämalli vaan ihan tavallinen hieman ylipainoinen mies) joka kohtelee kaikkia kunnioituksella ja normaalisti. Oon huomannut että hakeudun itse hänen seuraan jos ahdistaa.

Tuolle ensimmäiselle tapaukselle pomo piti parikin kertaa puhuttelun, ei tajunnut kun jatkoi vaan. 

Ihan mukavalta musta on tuntunut joku satunnainen katse ja hymy, ahdistava tuijotus on ihan eri asia.

Vierailija
57/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit ovat ratkaisu tuijottamisongelmaan. Toimii molemmilla sukupuolilla.

Vierailija
58/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, taas miehet kiukuttelemassa kuin pikkukakarat kielloista. Tuijottaminen on ällöä ja ahdistavaa. Oma esimerkki:" About ikäiseni mies käveli minua vastaan, katsoi minua hetken ja hymyili", tämä tuntui positiiviselta, ei siinä mitään. Eräässä raflassa sitten taas isäni ikäinen ukko tuijotti minua intensiivisesti nurkasta melkein silmiään räpäyttämättä koko ajan, piti vaihtaa paikkaa, koska tuo oli todella ällöttävää.

No voivoi pikkuista, vai että vain sinun kelpuuttamat miehet saa katsoa.

Sua ei sitten varmaan itseäsi haittaa, jos vasavuoroisesti sua saa tuijottaa kuka tahansa? Se vanhalta viinalta haiseva bupiruusu mummeli tai nurkkapöydässä kieltä lipova vanha homotimppa? 

Minua ei ainakaan häiritse. Saa tuijottaa ihan vapaasti. En edes tietäisi että joku tuijottaa ellen olisi itsekin tuijottajasta kiinnostunut. Ei ole mielenkiintoa vilkuilla tuijottaako joko merkityksetön tyyppi minua.

Eri

Vierailija
59/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen itse syntynyt autistina joka on käytännössä sosiaalinen vamma, vaikeuttaa muiden ihmisten lukemista ja kommunikointia. Ja silti en ole koskaan joutunut vaikeuksiin, saati saanut syytettä seksuaalisesta häirinnästä tms.! Eikä ole koskaan tullut olo että mitään ei saa tehdä. Mitään ikävää ei tietenkään saa muille tehdä ja ymmärrän hyvin miksi, eihän se tunnu kivalta itsestänikään. En myöskään mene omine lupineni halimaan ketään vaikka itsestäni olisi kiva jos minua halittaisiin, vaan osaan ajatella asiaa sen toisen kannalta: haluaako hän että häntä halataan juuri nyt tai että juuri minä halaan. Tuskin, joten en lääpi.

En millään jaksa uskoa että kaikki nämä miehet olisivat vain huonosti sosialisoituneita autisteja. Välillä tulee mieleen että onko miehuus itsessään jokin kehityshäiriö, kun tuollainen sosiaalinen sokeus on noin yleistä, eikä siihen vaikuta kulttuuri tai ilmapiiri jossa poika kasvaa. Ne miehet jotka nämä asiat hiffaa, ovat aina niitä älykkäimpiä miesyksilöitä. Ei vain kirjaviisaita vaan myös sosiaalisesti älykkäitä harvinaisuuksia.

Vierailija
60/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katsoa. Mutta se kuola-tuijottaminen kuten leijona tuijottaa gasellin juuri ennen kuin kuin käy kiinni, ei ei ole sopivaa. Eikä ole koskaan ollutkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi