Mitä tekisit jos olisit nyt 34v vanha nainen?
Kommentit (55)
Olisin silloin kuukauden kai nuorempi. Tätä samaa oletettavasti tekisin.
Eli etsisin vakitöitä, viimeistelisin tätä tämän hetken tilaustyötä, suunnittelisin seuraavaa koiranpentua ja kasvatussuunnitelmia, raivaisin pihaa, treenaisin, auttelisin miehen vanhaa sukulaista.
Jos on ikäkriisi nyt niin 54v sitten vasta ahdistaakin. Entä 74 jos saa vanhaksi elää. Sitten on jo vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Olisin silloin kuukauden kai nuorempi. Tätä samaa oletettavasti tekisin.
Eli etsisin vakitöitä, viimeistelisin tätä tämän hetken tilaustyötä, suunnittelisin seuraavaa koiranpentua ja kasvatussuunnitelmia, raivaisin pihaa, treenaisin, auttelisin miehen vanhaa sukulaista.
Jos on ikäkriisi nyt niin 54v sitten vasta ahdistaakin. Entä 74 jos saa vanhaksi elää. Sitten on jo vanhus.
Meidän suvussa on vanhuksillakin sen verran eloisaa elämää ja hauskanpitoa, että minua ei ahdista ollenkaan ajatus siitä, että joskus olen esim. 80-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mjuuttaisin johonkin mahan missä sossut eivät saa sijaa hallituksessa. Puola.
Tämä olisi itsellänikin.
No siinähän lähtis iästä 14 vuotta. Jos nyt yhtäkkiä olisin taas 34-vuotias, alkaisin aktiivisemmin sijoittaa rahastoihin. Olis tuossa 14 vuodessakin potti kasvanut kivasti pienelläkin panoksella.
Seuraavaksi haluan alkaa taas ratsastamaan. Ja kehittää taitojani joissain intohimoissani lisää, säästää rahaa joihinkin unelmiin ja talvella lautailla taas enemmän.
En tajua, miten jotkut eivät keksi tekemistä? Elämähän on täynnä tekemistä, ja jos on terve kroppa niin se kannattaa hyödyntää.
- loppuvuodesta 34v täyttävä
Mitä tekisin? En ainakaan kuuntelisi ihmisiä, jotka sanovat että 34-vuotias nainen on "vanha" tai "vanhus". Tuollaiset puheet paljstavat sen, että puhuja motiivi on saada minut tuntemaan itseni "liian vanhaksi tekemään mitään kivaa tai tärkeää". Siis työura, uuden ammatin opiskelu, uusi parisuhde, lasten hankinta, matkustelu, uudet harrastukset.
Alle 40-vuotias on biologisesti nuori. Mutta incelmiesten sairaassa ajatusmaailmassa nainen on "vanha" heti kun täyttää 30. Huvittavaa kyllä, incelmiehet eivät tajua sitä, että miehen pitäisi olla menestyvä (miljoonääri) 30 vuoden ikään mennessä. Nuoret naiset haluavat löytää elättäjämiehen joka on myös riittävän nuori siittäjäksi. Yli 40v mieste spermaa ei hyväksytä edes spermapankkiin.
Minulla oli iäkäs tuttava (80v nainen) joka kerran sanoi näin: "Mitä kaikkea tekisinkään, jos olisin nuori ja kaunis niin kuin sinä." Hän sanoi tämän kannustavasti, positiivisesti, vanha naisen viisaudella ja myös haikeudella. Hän ikävöi omaa nuoruuttaan. Minä olin tuohon aikaan hyvin nuori (20v täyttänyt) ja kärsinyt loppuunpalamisen (opinnot, työ). Kesti monta vuotta ennen kuin osasin "vaihtaa vapaalle" eli lopettaa ylisuorittamisen ja nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli iäkäs tuttava (80v nainen) joka kerran sanoi näin: "Mitä kaikkea tekisinkään, jos olisin nuori ja kaunis niin kuin sinä." Hän sanoi tämän kannustavasti, positiivisesti, vanha naisen viisaudella ja myös haikeudella. Hän ikävöi omaa nuoruuttaan. Minä olin tuohon aikaan hyvin nuori (20v täyttänyt) ja kärsinyt loppuunpalamisen (opinnot, työ). Kesti monta vuotta ennen kuin osasin "vaihtaa vapaalle" eli lopettaa ylisuorittamisen ja nauttia elämästä.
Hyvä kommentti. Mutta musta on tärkeää, ettei ainakaan lähde syyllistämään itseään siitä, että miksi ei parikymppisenä tajunnut sitä tai tätä. Se oma kasvu on tapahduttava itsessään eikä joidenkin asioiden ymmärtämistä voi kiirehtiä x määrää enempää. X-määrä siksi, että tokihan kaikki elämänkokemus ja eläminen itsessään laajentaa perspektiiviä. Jos viettää koko elämänsä yksin neljän seinän sisällä niin se oma maailmankuvan kehitys voi olla hyvin toisenlaista. N34
Vanhemmilta naisilta saa juuri sitä elämänviisautta, suhteellisuudentajua ja laajempaa perspektiiviä mitä itselläni ei ollut 20v ikäisenä. Täytyy vain osata kuunnella oikeita ihmisiä eli niitä jotka kannustavat sinua elämään AJATUKSELLA. Itse olen aina ollut "haahuilija" eli menen liikaa fiilisten mukaan. Minulta olisi jäänyt monta virhettä tekemättä, jos joku vanhempi nainen olisi sanonut "Tää on paska idea. Käytä aikasi paremmin ettei vanhana kaduta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti. Mutta musta on tärkeää, ettei ainakaan lähde syyllistämään itseään siitä, että miksi ei parikymppisenä tajunnut sitä tai tätä. Se oma kasvu on tapahduttava itsessään eikä joidenkin asioiden ymmärtämistä voi kiirehtiä x määrää enempää. X-määrä siksi, että tokihan kaikki elämänkokemus ja eläminen itsessään laajentaa perspektiiviä. Jos viettää koko elämänsä yksin neljän seinän sisällä niin se oma maailmankuvan kehitys voi olla hyvin toisenlaista. N34
Joo tai ettei nuorena tehnyt niitä asioita niin, kuten tajusi että kannattaisi tehdä.
Nimim. tajusin teorian tasolla parikymppisenä kyllä varsin hyvin "kaiken", mutta hetkessä eläminen ja impulsiivisuus hellitti vasta kolmekymppisenä, ja joidenkin asioiden toteuttaminen ja toteutussuunnitelmassa pitkäjänteisesti pysyminen helpottui huomattavasti
Nuorena tiesi kyllä, mitä ja miten kannattaisi tehdä ja mikä olisi ns. järkevää, mutta ei vaan kiinnostanut olla järkevä :D
Eli viisi vuotta nuorempi. En mitään eri tavalla. En halunnut elää silloin, en halua edelleenkään. Odotan vain kuolemaa.
34v ikäisenä pitäisi vaihdella vaippoja seitsemännelle muksulle eikä roikkua vauva palstalla.
Tuossa tilanteessa kannattaa hakeutua minulle kotirouvaksi. M62