Mitä tekisit jos olisit nyt 34v vanha nainen?
Kommentit (51)
No jos muuttuisin 43v miehestä 34v naiseksi niin seksin saanti helpottuisi huomattavasti.
Liikuttelisin dildoa anuksessani ja ihailisin näkyä peilin kautta.
Vierailija kirjoitti:
No jos muuttuisin 43v miehestä 34v naiseksi niin seksin saanti helpottuisi huomattavasti.
jos olisit nainen niin et haluais seksiä random miesten kanssa
Olisin iloinen, kun iästä lähti 11 vuotta. Olisin iloinen kun olen nuori taas ja hankkisin lapset nuorempana kuin oikeasti päädyin hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin iloinen, kun iästä lähti 11 vuotta. Olisin iloinen kun olen nuori taas ja hankkisin lapset nuorempana kuin oikeasti päädyin hankkimaan.
Ei 34 v ole nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos olisit nainen niin et haluais seksiä random miesten kanssa
No kertoo olevansa lesbo ja etsii naisseuraa, problem solved.
Elämä olisi aika kamalaa, jos pitäisi ahdistua iästä ja vanhentumisesta. Ei käy kateeksi sinua. Lähentelen 40v ja olen tyytyväisempi itseeni kuin koskaan nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 34 v ole nuori.
On aika nuori. Itse hankkisin kanssa lapsen.
Minä haluaisin olla 34v vieraissa juokseva perheen äiti
Mjuuttaisin johonkin mahan missä sossut eivät saa sijaa hallituksessa. Puola.
Oon yli 40, enkä koe itseäni vanhaksi. Aivan sama, mitä muut on mieltä. En tee täyttä työaikaa, jää enemmän vapaa-aikaa. Vapaa-ajalla teen vain asioita joista tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin olla 34v vieraissa juokseva perheen äiti
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 34 v ole nuori.
Sinällään totta. 34 on jo keski-iän kynnyksellä.
Mutta riippuu myös täysin siitä, minkä ikäisenä asiaa arvioi. Esim. 80 vuotiaana 50 vuotias tuntuu nuorelta.
Et ole vanha. Lähestyt keski-ikää.
Menisin illalla Mummoon. Kova vienti.
I am :) En koe itseäni vanhaksi tosin juuri pari sekuntia sitten mietin, että en koe myöskään löytäneeni paikkaani tässä maailmassa, enkä tiedä löydänkö koskaan ja se sai minut vähän surulliseksi. Olen päässyt kokemaan mahtavia ja ainutkertaisia juttuja mutta kun se rakkaus puuttuu niin tuntuu että puuttuu jotain tosi olennaista. Tai vaikka sitäkin on elämässä (siis romanttista rakkautta) jonkin verran ollut niin tuntuu että kaikki alkaa vähän alusta jos suhde tms päättyy. Haluaisin, että olisi joku joka tuntisi mut pitkältä ajalta päästä varpaisiin. Optimistina en silti luovu toivosta. N34
Älä huoli liikoja Ap, sinulla on tavanomainen ikäkriisi. Kaikki käyvät nuo läpi.
Tee se mitä haluat ja edistä omia unelmiasi.
Itselläni oli tuon ikäisenä kolme lasta ja ero päällä.
Ite oon 36 ja mikäs tässä ollessa