Mitä tekisit jos olisit nyt 34v vanha nainen?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin iloinen, kun iästä lähti 11 vuotta. Olisin iloinen kun olen nuori taas ja hankkisin lapset nuorempana kuin oikeasti päädyin hankkimaan.
Ei 34 v ole nuori.
Tää jonkun katkeran vaihdevuosi-ikäisen suusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos muuttuisin 43v miehestä 34v naiseksi niin seksin saanti helpottuisi huomattavasti.
jos olisit nainen niin et haluais seksiä random miesten kanssa
Eikä varsinkaan sellaisen hyypiön kanssa joka ei osaa anonyymillä keskustelupalstallakaan muuta tehdä kuin vinkua seksin saannistaan
Vierailija kirjoitti:
Ajattele mieluummin, että olet elänyt nyt 34 vuotta, kuin että olisit 34 vuotta vanha, jos se "vanha" sana ahdistaa.
Vai oletko elänyt?
Elämätön elämä ahdistaa nettiluusereita usein.
Hyvin sanottu. Vaikka ikää olisi vain 20 vuotta niin ikä voi ahdistaa jos ei elä. Samaten elämäiloa täynnä olevalla 65-vuotiaalla voi olla hyvää elämää edessä vaikkapa 30 vuotta. Aktiivista elämääkin voi olla kasikymppisenä. Vrt joku Marion Rung, joka lähtee kiertueelle yli kahdeksankymppisenä :D Upeaa!
Jos olisin taas 34v. niin silloin oli juuri 2.lapsi syntynyt ja elämä oli ihanaa. Ei ole vieläkään mitään ikäkriisiä ja olen nyt 57v ja elämä on yhä ihanaa. Kunhan vaan terveys säilyy niin kaikki on enemmän kuin ok. Nyt lähden terassille kuoharille ja aurinkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin taas 34v. niin silloin oli juuri 2.lapsi syntynyt ja elämä oli ihanaa. Ei ole vieläkään mitään ikäkriisiä ja olen nyt 57v ja elämä on yhä ihanaa. Kunhan vaan terveys säilyy niin kaikki on enemmän kuin ok. Nyt lähden terassille kuoharille ja aurinkoon.
Kuulostaa ihanalta! :)
Alkaisin huolehtimaan terveydestä tulevien vuosikymmenien elämänlaadun parantamiseksi. Ja pohtisin kuinka onnekas olen kun olen 3-kymppinen enkä vaikkapa 70v lonkkaleikkausta odottava.
Tee pieniä muutoksia.
Oikeasti 34v ei ole vanha. Some toki tällaista antaa ymmärtää ja toki 15v kokevat sinut vanhaksi.
Mutta oikeastaan on aika erikoista, että tässä elämässä ainoastaan elämä 2-kymppisenä tuntuu merkitsevän. Tätä yhteiskuntaa pyörittää useampi sukupolvi, miksi 30-100v ihmisellä ei olisi enää mitään virkaa? Ei saisi olla enää hyvännäköinen, ei perustaa perhettä, tms.? Miksi meidän yhteiskunta nostaa 2-kymppisyyden jalustalle, kun aika moni ei siinä iässä edes tiedä kuka on?
Nauttisin siitä nuorena olemisesta ja kaikista sen mahdollisuuksista. Terveisin 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele mieluummin, että olet elänyt nyt 34 vuotta, kuin että olisit 34 vuotta vanha, jos se "vanha" sana ahdistaa.
Vai oletko elänyt?
Hyvin sanottu. Vaikka ikää olisi vain 20 vuotta niin ikä voi ahdistaa jos ei elä. Samaten elämäiloa täynnä olevalla 65-vuotiaalla voi olla hyvää elämää edessä vaikkapa 30 vuotta. Aktiivista elämääkin voi olla kasikymppisenä. Vrt joku Marion Rung, joka lähtee kiertueelle yli kahdeksankymppisenä :D Upeaa!
Tuo on niin totta! Minä olen voivotellut nimenomaan 20-vuotiaana ja vähän päälle, ettei "näin vanhana" löydä enää uusia kavereita, ja koin olevani vankilassa silloisessa sosiaalisessa elämässä joka ahdisti kovasti. Olin masentunut ja muutenkin jotenkin sokea, en ajatellut järkevästi.
Nyt 30+ taas ei tulisi mieleenkään ajatella, etten voisi saada enää uusia kavereita tai ihan uusia kuvioita elämään.
Olen 42 ja elän elämäni parasta aikaa. Toisaalta, ajattelin lapsena että huippuaikani on noin 65-vuotiaana, sitä kohti.
Pitäisin huolen, ettei etureppu ja takapuoli kasva vuoren kokoiseksi. Myös pimpsajumppaa harrastaisin vähän väliä.
Tekisin lapsen, koska kello tikittää uhkaavasti.
Varmaan damaa mitä teen nyt 35-vuotiaanakin . Syön hyvin, nautin elämästä, teen kaikkea mistä pidän, jne.
Miksi miettisin ikääni. Sairaalloista pakkoajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin iloinen, kun iästä lähti 11 vuotta. Olisin iloinen kun olen nuori taas ja hankkisin lapset nuorempana kuin oikeasti päädyin hankkimaan.
Ei 34 v ole nuori.
Kokisin olevani nuori, kun olen nyt tuota vanhempi. Lapset päädyin hankkimaan 40+, joten 34v olisi siihen verrattuna nuori.
olisin vielä tyttö koska olen impi nytkin vielä 8 v tuota vanhempana poikana
Vierailija kirjoitti:
Olen 42 ja elän elämäni parasta aikaa. Toisaalta, ajattelin lapsena että huippuaikani on noin 65-vuotiaana, sitä kohti.
Mielenkiintoista, miksi juuri 65-vuotiaana? Koska eläke? :D
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin huolen, ettei etureppu ja takapuoli kasva vuoren kokoiseksi. Myös pimpsajumppaa harrastaisin vähän väliä.
Pimpsa pysyy timminä kun ei käytä sitä mihinkään mihin sitä ei ole tarkoitettu, esim s eksiorjuuteen. Elopaino muodostuu sen mukaan mitä tykkää laittaa vatsaansa eikä sekään ketään haittaa.
Tulee varmaan teille miehille yllätyksenä, että naista ei kiinnosta 35-vuotiaana tippaakaan miesten mielipide hänestä.
Eikä hän todennäköisesti myöskään haaveile miehen parasiittisiemenen r aiskaamaksi tulemisesta, joten silläkään ei voi naista oikein kiristää enää. Heh
Vierailija kirjoitti:
No jos muuttuisin 43v miehestä 34v naiseksi niin seksin saanti helpottuisi huomattavasti.
Eli haluaisit harrastaa miesten kanssa seksiä? Voit tulla jo sieltä kaapista ulos
34-vuotias on NUORI. 20-vuotias on lapsi ja omaa lapsen mielen.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas keskittyisin ensisijaisesti aivan muihin asioihin kuin johonkin mahaan, peppuun ja pilluun. Oikeasti xD
Itse olen saanut 30v täytettyäni ensinnäkin uusia ystäviä, uuden ammatin, tehnyt mielenkiintoisia töitä, käynyt uuden ystävän kanssa kivalla matkalla (ja menen kohta taas), ollut todella monissa todella hyvissä juhlissa joissa olen myös tutustunut uusiin ihmisiin, ihastunut, käynyt niin teatterissa oopperassa ja baletissa kuin teknoklubeillakin bilettämässä aamuun asti... ja myös paremmassa kunnossa kuin alle 30v.
Enempää en nyt jaksa tähän miettiä, pointtina vaan et ap:lla on joku oma lukko nyt päässä. Ja se lukko päässä tulee varmasti kasvamaan, mitä enemmän viettää aikaa ruuduilla ja miettimässä omaa "etureppua", "takapuolta", "pimpsaa" ja jotain tyyliin skincare routineja...
Vai oletko elänyt?