Yrittäkää saada minut kiukkuiseksi tai ahdistuneeksi?
Ihmettelen tätä oloa, että edes tämä palsta ei tee nyt onnettomaksi. Olenko aivan turta? Liian onnellinen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
ka minkä taotta haluvaisit ärriintyä
Ka sen taotta kun oon tottunna jotta tiällä ahistus aena leviävää. Tunttuu ouvolta tämä onni.
Vierailija kirjoitti:
Tein just kakan. Vaippaan.
Hienoa, että mahasi toimii!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle ja onnelliselle elämällesi.tuota ei kestä kuin huomisiltaan saakka.
Jännittävää, nyt odotan mielenkiinnolla, mitä sitten tapahtuu. Elämässä on tärkeätä saada vaihtelua.
Kuuntele jonkin aikaa Greta Thunbergin höpötyksiä, vähemmästäkin ahdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele jonkin aikaa Greta Thunbergin höpötyksiä, vähemmästäkin ahdistuu.
Minä tulen aina onnelliseksi nuorista ihmisistä, joilla on voimaa, älyä ja uskoa parempaan.
Ihana 80 luvun v8 kaksitahti-perämoottori rääkymässä ja sylkemässä palamatonta bensaa yhdessä lyijyn ja hapen oksidien kanssa pisaroina pitkin peilityyntä järven pintaa, missä ne leviävät pitkäksi sateenkaaren väreissä kimaltelevaksi vanaksi.
Ja se ihana ääni...!
Juo olutta niin huolet ja murheet unohtuu.
Miks tekisin? Et oo sen arvoinen, köyhä.
No...tämä ei ole edes provo.
Hyvin todennäköisesti olet ei-uskova eli matkalla hel-vettiin, joka on ikuinen.
Hyvä uutinen on se, että siltä on mahdollista välttyä antamalla elämänsä Jeesukselle.
Nimim.sieluntuskista iloon ja rauhaan :)
Ketä sä kuvittelet huijaavasi, onneton sä olet kuitenkin, ainakin alitajuisesti!
Tampereella liikaa outoa porukkaa kulkee alueellasi, roskaa maassa, osa sylkee ja haluat vain olla rauhassa. Kaukaa paukkuu rekat ja muut vehkeet.
Olethan täyttänyt velvollisuutesi ja hankkinut ainakin pari mukulaa? Lapsettomat ihmiset kun ovat itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
No miten olis minun ohjeet oikeanlaiseen keittiöön? Jotkut on kiukustuneet niin että kaikki aloitukset poistettu!
Oikeanlainen keittiö: kauniin väriset ovet vetimillä mattana, ei korkeakiiltoisena, puunvärisenä eikä mustana. Ei maitolasisia kaappeja. Välitila kauniisti kaakeloitu, ei jättikokoisilla laatoilla eikä välitilaa peitettynä kiiltävällä pleksillä. Tasot kaunista puuta. Näistä itse tykkäisin.
Kaikkea hyvää sinulle ja onnelliselle elämällesi.tuota ei kestä kuin huomisiltaan saakka.