Miksi joillakin tavisihmisillä on tarve esitellä elämäänsä eri lehdissä?
Tiedän muutamia jotka ovat olleet esillä eri teemojen osalta eri lehdissä. On paikallislehteä ja valtakunnallista lehteä. Sen kummemmin erittelemättä sisältöä niin tosiaan eri elämänsä asioista elimei mikään sisustusjuttu pelkästään esim. Sitten on ihmisiä joille on tapahtunut vaikka ja mitä eivätkä ole missään esillä, edes somessa.
Kommentit (6)
Osaa varmaan tuttu toimittaja pyytänyt.
Miksipä ei. Vaihtelua ammattijulkkiksiin.
Mua ihmetyttää nää jutut, missä puhutaan vaikka että minttumaaria otti valokuvan kun hirvi oli kotipihalla syömässä omenoita. Sitten jutussa on yksi pieni kuva siitä hirvestä ja kolme kuvaa missä minttumaaria poseeraa huulet töröllä.
Pienemmillä paikkakunnilla varsinkin pääsee paikallislehteen aika helposti. Ei tarvitse olla kuin joku vähän erikoisempi harrastus tai vastaava, niin joku toimittaja haluaa jo tehdä sinusta jutun.
Mua ihmetyttää ylipäätään, että miksi ihmisillä on tarve esitellä elämäänsä netissä muille juurta jaksain. Olin lapsi, kun netti yleistyi kotikäyttöön. Sanottiin että älä kerro kuka olet, missä asut äläkä missään nimessä laita kuvaasi nettiin. Anonyymisti, yleisellä tasolla voit kertoa asioita mutta pidä huoli ettet kerro liikaa.
Olen näitä neuvoja noudattanut elämässäni tarkasti, minulla on jäljellä jotain sellaista mitä monella ei enää ole.
Yksityisyys.
Isi ei huomioinut tarpeeksi lapsuudessa