Omituisempia sääntöjä joita asuinkumppanisi (puoliso,kämppis,vanhempi) on vaatinut noudattamaan?
Eksä ei antanut huuhtoa lasten vesivärien pensseleitä keittiön lavuaarissa eikä suostunut kissanruokien säilytykseen ihmisten ruokien kanssa samassa kaapissa,hirveä huuto tuli kerran kun kissanraksut olivat murojen vieressä!
Elämäni viisain päätös oli ottaa kissa,lapset ja lähteä..
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juusto pitää aina kääntää leikatessa tai muuten siitä tulee lopulta litteä.
Ihan käypä tapahan tuo on. Ei käy niin, että reunoilla on viiden sentin hyppyrit ja keskeltä menee kohta läpi.
Tässä ei ollut kyse hyppyrireunoista, vaan siitä, että lopulta olisi jäljellä litteä neliö kapean suikaleen sijasta. Minusta se melkein yks ja sama.
Lisäksi juusto on epähygieeninen joka puolelta, kun sitä kokoajan käännellään. Itse tykkään pitää juuston siinä suojamuovissa, että kukaan ei koske siihen enempää kuin on pakko. En luota siihen että jokainen pesee kädet riittävän hyvin ennen juuston leikkaamista.
Jos on vaara, että juusto alkaa homehtua, ei kannata ostaa isoa juustoa. Ja mulle ainakin riittää, että höylään sen valkoista homeenalkua sisältävän kohdan lopulta pois. Ei sitä juustoa tarvitse sen takia koko ajan käännellä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi, että eläimen ruuat on ihmisten ruokien lähellä. Nehän lemuaa, ja mitä lie pöpöjä pölisee sieltä.
Mutta siitä avoimesta ruokakupista keittiön lattialla ei pölise mitään?
Yhden miehen kanssa tapailu päättyi siihen että hänen sääntöjään olivat EI kissaa sohvalle, Ei kissaa sänkyyn,EI kissaa keittiön pöydälle.. ja minulla on kolme kissaa.
muna piti pestä saippualla aamui illoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tämä on mun asunto, jossa vain minä määrään. Joille ei tämä kelpaa, moido. Olen lempannut viimeisen kymmenen vuoden aikana kolme äijää.
Huh, mikä akka...
Avovaimo keksi mitä hullumpia sääntöjä. Ei saanu harrastaa seksiä kuin hänen kanssaan, ei saanu tuoda vieraita naisia kotiin, ...
Kotiavaimet eivät saaneet olla näkyvillä.
Mulla on ADHD ja unohtelen mm avaimia vähän väliä. Kävin ryhmätoimintaterapiassa ja siellä sain aivan loistavia vinkkejä tiettyihin arjen pulmiin, kuten avainten unohteluun: Avaimille oma naulakko tms oma paikka ihan kotioven viereen jossa niitä ei voi olla näkemättä kun poistuu kotoa. Exälle naulakko oli ihan ehdoton ei, joten ratkaisin asian laittamalla sievän mariskoolin oven vieressä olevalle pöydälle. Avaimet siihen aina suoraan sisään tullessa ja uloslähtiessä ne ovat niin nenän edessä että ne eivät enää unohdu siksi että ovat just sen toisen takin tai laukun taskussa. Vähän aikaa sain toteuttaa tätä rauhassa enkä unohtanut avaimia kertaakaan ensimmäistä kertaa vuosiin. Sitten exällä meni kuppi nurin, häntä ärsytti tavattomasti näkyvillä olevat avaimet ja alkoi systemaattisesti siirtämään ne mariskoolista lipaston laatikkoon. No enhän mä niitä sieltä muistanut ikinä ottaa ja avainten unohteluongelma paheni koska mun aivot oli jo adaptoituneet siihen että katse osuu avaimiin poistuessa ja ne tulee siinä vaiheessa mukaan.
Ex tietenkin syytti, että unohtelen avaimia tahallani ja alkoi kieltäytymään avaamasta mulle ovea jos avaimet oli unohtuneet ja hän oli sisällä. Nyt olen asunut 7v yksin ja mulla on silmien tasalla naulakko oven vieressä avaimille, enkä ole unohtanut niitä kertaakaan (kaiken varalta silti piti hankkia vara-avaimet yhdelle naapurille ja kahdelle lähellä asuvalle kaverille, koska oon saanut niin tarpeekseni ovenavausmaksuista ja siitä tunteesta kun ovi paukahtaa kiinni ja sillä sekunnilla tajuat että avaimet jäi sisälle.)
En minäkään haluaisi kissaa sänkyyn tai ruokapöydälle. Vaikka olisi pelkkä sisäkissa, niin tuntuisi tosi epähygiseltä, että käy tarpeillaan laatikollaan ja sitten tassuttelisi ruokapöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Avovaimo keksi mitä hullumpia sääntöjä. Ei saanu harrastaa seksiä kuin hänen kanssaan, ei saanu tuoda vieraita naisia kotiin, ...
Meillä vähän samantapaista. Ketään muuta kuin häntä en saanut nussia paljaalla, vaikka minulle on jo vuosia sitten tehty vasektomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juusto pitää aina kääntää leikatessa tai muuten siitä tulee lopulta litteä.
Isoa juustoa kannattaa leikata eri suunnilta, ettei vanetessaan homehdu niin helposti.
Ne homeitiöt on jo siinä juustossa, jos on. Ei se, että höylää pintaa, tätä asiaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi kissaa sänkyyn tai ruokapöydälle. Vaikka olisi pelkkä sisäkissa, niin tuntuisi tosi epähygiseltä, että käy tarpeillaan laatikollaan ja sitten tassuttelisi ruokapöydällä.
Olet siis kotona koko ajan ja myös valvot kaikki yöt,jotta voit karjua kissaa pöydältä alas?
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ihanampaa,kuin nukahtaa toinen kissa kainalossa ja toinen vatsan päällä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kotona koko ajan ja myös valvot kaikki yöt,jotta voit karjua kissaa pöydältä alas?
Ratkaisu: ei kissaa.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mikä nipo
Pöllö
Pölö hullut pölisee typeriä. Poliskää vaan
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen kanssa tapailu päättyi siihen että hänen sääntöjään olivat EI kissaa sohvalle, Ei kissaa sänkyyn,EI kissaa keittiön pöydälle.. ja minulla on kolme kissaa.
Kissahulluilla on vähän järjen valo ja ymmärrys siitä, mikä on normaalia, sammunut. Kissahullun mielestä kissa suorastaan kuuluu keittiön pöydälle, hyi helvetti sentään.
Vierailija kirjoitti:
Annat kissan tulla ruokapöydälle, onko sulla mitään kotona? Kissa kuuluu ruokapöydälle yhtä vähän kuin jalat varpaiden leikkuuta varten tai persereikä pil*un sheivausta varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ihanampaa,kuin nukahtaa toinen kissa kainalossa ja toinen vatsan päällä<3
Tai toinen kainalossa ja toinen jalkoja lämmittämässä
Vierailija kirjoitti:
Mä näen sieluni silmin miten yksi kissa katsoo kyseistä miestä tonnin seteli-ilmeellä, toinen kissa virnuilee viiksiensä takaa ja kolmas kissa hyppää pöydälle ja venyttelee tuijottaen intensiivisesti kyseistä miestä silmiin. Ja sitten kaikki kolme kissaa asettuu limppu-asentoon ja katsovat tyytyväisinä kuinka emäntä saattelee urpon ovesta ulos.
Mus ta laisia tuo tarkoittaa, pöhkö. Etkä sinä Lindgreniä Halla-ahosta muka erota?