Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisempia sääntöjä joita asuinkumppanisi (puoliso,kämppis,vanhempi) on vaatinut noudattamaan?

Vierailija
17.04.2026 |

Eksä ei antanut huuhtoa lasten vesivärien pensseleitä keittiön lavuaarissa eikä suostunut kissanruokien säilytykseen ihmisten ruokien kanssa samassa kaapissa,hirveä huuto tuli kerran kun kissanraksut olivat murojen vieressä!

Elämäni viisain päätös oli ottaa kissa,lapset ja lähteä..

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huutoa ainakin. jos ei turpiin. 

Vierailija
22/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tämä on mun asunto, jossa vain minä määrään. Joille ei tämä kelpaa, moido. Olen lempannut viimeisen kymmenen vuoden aikana kolme äijää.

No ei tuollaisella kompromissihaluttomuudella voi mikään parisuhde kestääkään. Ei kukaan mies jaksa katsella ratakiskoa petikaverina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verhot oltava kiinni, kun valot, sitten vimmastuin, kun oli työmatkalla, reväytin ne auki.  Tästä tuli palautetta hänen lähipiiriltään, hän tuli keskellä viikkoa yhdeksi yöksi kotiin tarkistamaan.

Ehdotan sinulle selkeän kirjoittamisen kurssia.

Vierailija
24/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juusto pitää aina kääntää leikatessa tai muuten siitä tulee lopulta litteä. 

Isoa juustoa kannattaa leikata eri suunnilta, ettei vanetessaan homehdu niin helposti.

Vierailija
25/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeiiaan on käytävä aina juhlapäivinä vessassa. Ja pestävä hampaat. Molennat.

Tosi outo tapa. Meillä käydään juhlapäivinä tarpeille ulkohuussissa niin kuin yleisenä tapana onkin.

Vierailija
26/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käypä tapahan tuo on. Ei käy niin, että reunoilla on viiden sentin hyppyrit ja keskeltä menee kohta läpi.

Vierailija
27/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon mielestä sunnuntaiaamupäivinä ei ole sopivaa kiroilla tai vongata seksiä koska " ihimiset on kirkos !".  ? Aika kohtuutonta, mielestäni. Sama kuin vaatisi tipattomat Vapun tai Johanneksen. Tai vegaanijoulun :(

Vierailija
28/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tämä on mun asunto, jossa vain minä määrään. Joille ei tämä kelpaa, moido. Olen lempannut viimeisen kymmenen vuoden aikana kolme äijää.

Älä leiki miehillä!

Vierailija
29/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat asuntoosi muita ihmisiä asumaan, kun selvästi haluat hallinnoida sitä yksin?

Etkö havaitse tässä mitään loogista ristiriitaa?

Vierailija
30/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verhot oltava kiinni, kun valot, sitten vimmastuin, kun oli työmatkalla, reväytin ne auki.  Tästä tuli palautetta hänen lähipiiriltään, hän tuli keskellä viikkoa yhdeksi yöksi kotiin tarkistamaan.

Ai, sinä tykkäät olla näyteikkunassa?

Ehkä tässä oli tuo kyttäysaspekti. Ovatkothan jotain vähemmistöjä, kun lähipiiri tarkkailee?

Perussuomalaisia?

Vierailija
31/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käypä tapahan tuo on. Ei käy niin, että reunoilla on viiden sentin hyppyrit ja keskeltä menee kohta läpi.

Tässä ei ollut kyse hyppyrireunoista, vaan siitä, että lopulta olisi jäljellä litteä neliö kapean suikaleen sijasta. Minusta se melkein yks ja sama. 

Vierailija
32/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi, että eläimen ruuat on ihmisten ruokien lähellä. Nehän lemuaa, ja mitä lie pöpöjä pölisee sieltä.

Vierailija
33/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat asuntoosi muita ihmisiä asumaan, kun selvästi haluat hallinnoida sitä yksin?

Oikein unelmien kontrollihullu kumppani tuo aiempi :)

Täytyi olla huumoria, tai sitten hänen täytyy olla jollakin tasolla vajaavaltainen.

Vierailija
34/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä lemppaan sinut ennen tapaamista näillä puheilla, moido

Vierailija
35/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näit uskoo 🥱

Vierailija
36/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein unelmien kontrollihullu kumppani tuo aiempi :)

Täytyi olla huumoria, tai sitten hänen täytyy olla jollakin tasolla vajaavaltainen.

Mitähän reppanoita noi 3 miestä on mahtaneet olla, jos ovat tuollaisen jyrän kanssa suostuneet samaa kotia asumaan?

Jotain metsien miehiä joilla ei ole mitään vaihtoehtoja?

Vierailija
37/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään haluaisi, että eläimen ruuat on ihmisten ruokien lähellä. Nehän lemuaa, ja mitä lie pöpöjä pölisee sieltä.

Juu, pölisee pöpöjä :) Kuten esim. avaamattomat kerta-annospusseihin pakatut ruoat tai avaamattomat tölkit.

Vierailija
38/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pöpöjä? Meidän kissa saa uutta laadukasta uutta kissanruokaa ruokaa neljä kertaa päivässä ja kissanruoka-astia pestään aina aterioiden välissä. 

Vierailija
39/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan sinulle selkeän kirjoittamisen kurssia.

Eikö tuo ollut aika selkeästi kirjoitettu.

Vierailija
40/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, sinä tykkäät olla näyteikkunassa?

Ehkä tässä oli tuo kyttäysaspekti. Ovatkothan jotain vähemmistöjä, kun lähipiiri tarkkailee?

Kirjoitustaito ainakin viittaa erääseen hameiseen vähemmistöön. Toisaalta puolison työssäkäynti puhuu sitä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän