Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaskiven poisto oli sitten julkisella 70 euroa...

Vierailija
17.04.2026 |

Eikä lopputulos edes ollut niin hyvä kuin monesti aiemmin. Näköjään yksityiset tarjoaa alle satasella palvelua, johon sisältyy myös soodapuhdistus. Jatkossa ei näemmä tarvitse veronmaksajan enää tätäkään julkista palvelua käyttää.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo nyt paljon vai vähän mielestäsi?

Törkeän paljon. Suomen julkista terveydenhuoltoa mainostetaan kuitenkin edelleen maailmaa myöten ilmaisena..Tuokin valhetta kuten kaikki muukin ns. onnellisuus tässä pakanamaassa.

Suomen ilmainen terveydenhuolto on vitsi. Ranskassa myös lääkkeet ovat aidosti ilmaisia, ei pelkkä lääkärissä käynti tai sairaalareissu.

Vierailija
22/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylän yksityisellä hammaslääkäri asemalla 89€ hammaskiven poisto ja ajan sai seuraavalle viikolle.

Hammas tarkastus 89€ sisälsi 2 röntgen kuvaa

Hampaan paikkaus 190€ sisälsi röntgen kuvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun rahat menee kroonisesti- ja vakavasti sairaisiin. Mitään hyötyä ei terveydestään huolta pitävillä ole nykysysteemistä. Hyödyttäisi huomattavasti useampaa, kun terveydenhoito olisi sitä vähän käyttäville maksutonta ja paljon käyttävät maksaisivat kustannusten mukaisen hinnan.

Vierailija
24/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kylän yksityisellä hammaslääkäri asemalla 89€ hammaskiven poisto ja ajan sai seuraavalle viikolle.

Hammas tarkastus 89€ sisälsi 2 röntgen kuvaa

Hampaan paikkaus 190€ sisälsi röntgen kuvan

Oliko tuo hammaskivenpoiston aika 30 min vai 60 min? 

Vierailija
25/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo nyt paljon vai vähän mielestäsi?

Törkeän paljon. Suomen julkista terveydenhuoltoa mainostetaan kuitenkin edelleen maailmaa myöten ilmaisena..Tuokin valhetta kuten kaikki muukin ns. onnellisuus tässä pakanamaassa.

Eikä mainosteta

Kyllä mainostetaan, aina on mainostettu. Toki muualta tullaan nim om siksi koska myös hampaat hoidatetaan verorahoilla tulijoille ilmaiseksi, mikä ei tietenkään omilla pidä paikkaansa. Tässä kohtaa pakanat vain esittää ulospäin hyveellistä laupiasta samarialaista.

Vierailija
26/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

45min siinä penkissä istuin, että mikä lienee

Vierailija
27/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeän paljon on 70e tunnin työstä. Asiakas näköjään maksaa jo julkisen työntekijän palkan suoraan ja välineet. Suuhygienistin tuntipalkka on n 18e.

Aika kesti 30 min, ei tunnin. Ap

Sillä menee valmisteluihin ja siivoamiseen se toinen 30 minuuttia. Hän perehtuu sinun tietoihisi etukäteen ennen kuin toimenpide alkaa.

No on se silti kallis. Alkaa olla julkisen puolen hinnat jo pienituloisille itse maksavaville  kohtuuttoman kallista. Olen itsekin julkisella terveydenhuollossa töissä ja pidän hintoja jo liian kalliina.

Vierailija
28/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaita hoitaa hygienistiä paljon paremmin usko Jeesukseen Kristukseen Jumalan poikana, syntien katumus ja kääntymys, seksuaalisten syntien lopettaminen, kiroilun ja Jeesuksen Kristuksen herjaamisen lopettaminen ja Isä meidän rukous JOKA ILTA, kaikki Herran kiittäminen ja ylistäminen.

Vierailija
29/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on kun rahat menee kroonisesti- ja vakavasti sairaisiin. Mitään hyötyä ei terveydestään huolta pitävillä ole nykysysteemistä. Hyödyttäisi huomattavasti useampaa, kun terveydenhoito olisi sitä vähän käyttäville maksutonta ja paljon käyttävät maksaisivat kustannusten mukaisen hinnan.

Toivottavasti sairastut syöpään mahdollisimman pian. Sairastuminen kun ei katso sitä, miten hyvää huolta pitää itsestään.

Vierailija
30/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeita veroja pakanamaassa kuitenkin edelleen perustellaan ilmaisella ja hyvällä terveydenhuollolla, mutta toki kaikki on valhetta kuten muukin mitä pakanat täällä julistaa. Valheen isä on itse Saatana.

Jeesus ei ollut suomalainen tai edes valkoinen, hän oli lähi-idästä kotoisin, kuten Muhammed Islamissa. Ihmetyttää miksi joku suomalainen uskoo noihin aavikkouskontoihin. 

Vierailija
31/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä vähintään tuplat... n. 160...180 €.

Mulla maksoi yksityisellä hammaslääkärillä tarkastus ja hammaskiven poisto 186 €. Eikä edes tehnyt yhtä tarkkaa työtä kuin suuhygienisti. Pelkkä toimistomaksu oli yli 30 €. 

Yksityisellä hammaslääkäri kysyi normaalin tarkastuskäynnin yhteydessä poistetaanko hammaskivet myös. Viisi minuuttia rapsutteli aiemmin varatun ajan puitteissa, ja loppulaskussa lisänä "suuhygienisti 30min" ja ekstrahintaa tuli jotain päälle satasen, vaikka hammaslääkäri jo valmiiksi laskutti samasta ajasta oman taksansa mukaisesti hygienistiä enemmän. Sen jälkeen vaihdoin julkiselle ja olen ollut oikein tyytyväinen. Tapauskohtaista varmasti kyllä, mutta itsellä kävi näin päin.

Vierailija
32/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Espanjassa, ja hinta tunnin kestävään hammaskiven poistoon yksityisellä on 50€.

Vierailija
33/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun Espanjassa, ja hinta tunnin kestävään hammaskiven poistoon yksityisellä on 50€.

Niin, ja Espanjassa tarkastus ja konsultaatio röntgen-kuvineen on lähes aina ilmainen. 

Vierailija
34/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä vähintään tuplat... n. 160...180 €.

Juuri kävin Oralilla suuhygienistillä, maksoi 120€ ja sisälsi myös soodapuhdistuksen. 50€ ero ja ei sitäkään jos huomioi soodapuhdistuksen ja S-bonukset.

Vierailija
35/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen palvelut maksetaan jo veroissa sillä perustellaan suomen korkea veroaste kun kaikki palvelut ovat ilmaisia nyt on otettu käyttöön tuplaverotus,apinaa_koijataan.

Vierailija
36/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla maksoi Helsingissä hammaskiven poisto, kaksi röntgenkuvaa ja niiden tarkastus 228 euroa. Eikä ole viety Kantaan edes koko käyntiä.

Vierailija
37/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Yllättävän kallis siihen nähden että hammaslääkärin tarkastus röntgenkuvineen maksoi vähemmän kuin hoitajan tekemä hammaskivenpoisto.

Vierailija
38/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeita veroja pakanamaassa kuitenkin edelleen perustellaan ilmaisella ja hyvällä terveydenhuollolla, mutta toki kaikki on valhetta kuten muukin mitä pakanat täällä julistaa. Valheen isä on itse Saatana.

Jeesus ei ollut suomalainen tai edes valkoinen, hän oli lähi-idästä kotoisin, kuten Muhammed Islamissa. Ihmetyttää miksi joku suomalainen uskoo noihin aavikkouskontoihin. 

Siinäpähän ihmettelet koska ei minulle enää tarvitse pakanoiden mitään todistella, olen omat todisteeni Herrastamme Jee#uksesta Kristuksestasaanut alkaen ihmeparantumisella vuosikymmeniä sitten, kasteen kautta Pyhän Hengen kasteeseen ja Herran ihmeellsiin tekoihin minussa ja ne pätevät nyt ja ikuisesti. Etkä ole lähetyskäskystäkään kuullut, etkä ymmärrä että on vain yksi Jumala joka luonut ihmisen eli Adamin, eli suomalaisen mukaan lukien ja että myös suomalaiset kääntyi yli tuhat vuotta sitten kristinuskoon ja koko maa oli kristillinen maa ennen nykyistä uskosta luopumisen luopioaikaa. Eli ei edes aitoja pakanoita olla, (eikä missään enää ole, post lähetystyö, radiot, tv, www) jotka eivät ole Evankeliumia kuulleet, vaan vielä pahempaa, eli luopiota. 

Vierailija
39/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän ihmettelet koska ei minulle enää tarvitse pakanoiden mitään todistella, olen omat todisteeni Herrastamme Jee#uksesta Kristuksestasaanut alkaen ihmeparantumisella vuosikymmeniä sitten, kasteen kautta Pyhän Hengen kasteeseen ja Herran ihmeellsiin tekoihin minussa ja ne pätevät nyt ja ikuisesti. Etkä ole lähetyskäskystäkään kuullut, etkä ymmärrä että on vain yksi Jumala joka luonut ihmisen eli Adamin, eli suomalaisen mukaan lukien ja että myös suomalaiset kääntyi yli tuhat vuotta sitten kristinuskoon ja koko maa oli kristillinen maa ennen nykyistä uskosta luopumisen luopioaikaa. Eli ei edes aitoja pakanoita olla, (eikä missään enää ole, post lähetystyö, radiot, tv, www) jotka eivät ole Evankeliumia kuulleet, vaan vielä pahempaa, eli luopiota. 

Jeesuksen Kristuksen nimi vielä kerran, koska tuli kirjoitusvirhe, nimi joka on Kaikkein Korkein ja kenen edessä jokainen kieli tulee tunnustamaan, vallat ja voimat, deemonit ja enkelit mukaan lukien, että Jeesus Kristus, Jumalan ainoa poika joka kuoli ristillä syntiemme puolesta, on Herra ja jokainen polvi polvistumaan kunnes kaikki on laitettu Jeesuksen jalan alle, Amen.

Vierailija
40/56 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten Jeesuksella on aina kaikissa kuvissa niin virheettömät hampaat? Oliko Galileassa nykymittakaavassakin ylivertainen hammashoito? Oliko siellä jo kauan ennen julkistamista koekäytössä Colgate Max White ja Braunb IO10 whitening toiminnolla? Vai vedettiinkö muovikuorilla tai peräti (pyhäinhäväistys) tekareilla? 

Vai säästettiinkö Vatikaanin määräyksestä se valkoisin maali kaikissa myöhemmissä kuvauksissa hampaisiin totuudesta riippumatta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän