Käytättekö vielä kosteusvoiteita? Itse olen siirtynyt pelkkiin seerumeihin
Imeytyvät paremmin ja tuntuvat mukavammalta kuin joku rasvakerros naamassa
Kommentit (32)
Minulla ei riitä pelkkä seerumi. T. Toisen seerumiketjun juuri tehnyt
Onko tänne pesiytynyt uusi hullu, seerumihullu?
Vierailija kirjoitti:
Onko tänne pesiytynyt uusi hullu, seerumihullu?
Ei.
Käytän kasvovettä, seerumia, kosteusvoidetta ja kasvoöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on huono rasva jos jää kerrokseksi naamaan.
On ollut monia, kalliitakin. Ohut seerumi vaan imeytyy paljon paremmin
Ap
Käytän aamulla seerumia ja kosteusvoidetta ja yöksi laitan seerumia ja yövoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aamulla seerumia ja kosteusvoidetta ja yöksi laitan seerumia ja yövoidetta.
Ei kasvovettä?
Minä käytän seerumia ja kasvoöljyä. Hyvin harvoin voiteita. No kesäisin aurinkosuojaa
Kesäisin pelkkä seerumi riittää mulle, mutta talvisin on seerumin päälle on laitettava kosteusvoide. Huoneilma on niin kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kasvovettä?
Puhdistuksen yhteydessä kasvovettäkin.
En ole koskaan kokeillut seerumia. Mulla ei vain riitä keskittymiskyky selvittää, millaista pitäisi hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kasvovettä?
Missä yhteydessä sitten käytät seerumia ja voidetta? Kasvovesi ei ole puhdistustuote.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut seerumia. Mulla ei vain riitä keskittymiskyky selvittää, millaista pitäisi hankkia.
Ota joku simppeli, eli vain kosteuttava.
Etananlimaseerumia, niasiinia ja retinolia. Nää on mun käyttämät
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä keskittymiskyky??
Sama. Iho on luonnostaan melko rasvainen, pelkkä seerumi riittää. En ole huomannut kosteusvoiteista olevan mitään hyötyä. Hetken aikaa jaksan käyttää ja sitten avattu purkki jää vanhenemaan. Turhaa rahan menoa.
Laitan seerumin päälle kevyttä kosteusvoidetta.
Lumenen kollageeniseerumi on yksi mun lemppareista.
En ymmärrä seerumeistä mitään. Antakaa joku konkreettinen nimi jonka voin ostaa Prismasta? Ikä 50+ ja kuiva iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kasvovettä?
Missä yhteydessä sitten käytät seerumia ja voidetta? Kasvovesi ei ole puhdistustuote.
Kasvovettä ei tarvitse mihinkään.
Sulla on huono rasva jos jää kerrokseksi naamaan.