Käytättekö vielä kosteusvoiteita? Itse olen siirtynyt pelkkiin seerumeihin
Imeytyvät paremmin ja tuntuvat mukavammalta kuin joku rasvakerros naamassa
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä seerumeistä mitään. Antakaa joku konkreettinen nimi jonka voin ostaa Prismasta? Ikä 50+ ja kuiva iho.
Prismasta? Itse ostan korealaista kosmetiikkaa netistä. 55+
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä seerumeistä mitään. Antakaa joku konkreettinen nimi jonka voin ostaa Prismasta? Ikä 50+ ja kuiva iho.
Pirkka Sensitive seerumi olisi varmaan ihan hyvä aloitus, eikä kallis investointi. Ei tosin prisma.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on huono rasva jos jää kerrokseksi naamaan.
Sulla on pintakuiva iho, jos voiteet jäävät lillumaan iholle eivätkä imeydy.
Yli 60 v. piti elää, ennen kuin opin äskettäin, mikä ero on pohjimmiltaan kuivalla ja pintakuivalla iholla. Kuiva iho tarvitsee rasvoja ja imaisee ne. Pintakuiva taas vaatii kosteutta eikä rasvoja. Itsellä on pintakuiva iho. Kuorinta vähintään kerran kuussa, aamuin illoin puhdistuksen jälkeen suihkutettava kasvovesi, päälle vuodenajasta riippuen seerumi tai ohut, imeytyvä kasvoöljy. 66 v., ihossa ei ryppyjä eikä juonteita. Voiteet on jääneet ihan kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut seerumia. Mulla ei vain riitä keskittymiskyky selvittää, millaista pitäisi hankkia.
Kävele apteekkiin. Apteekeissa on nykyään vaikka mitä kosmetiikkaa. ACO:lla (Apotekens Composita tms.) on yllättävän hyvä hinta-laatusuhde seerumeissa. Ainakin kolmea erilaista eri tarkoituksiin muistaakseni löytyy, hinta parikymppiä, jopa alle. Sain lahjaksi ja yllätyin positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsit hyviä seerumeita kuivalle iholle, suosittelisin The Ordinary -tuotemerkkiä, joka tarjoaa laadukkaita ja edullisia tuotteita, nuo ovat ihan alan asiantuntijoiden ja Hollywood-julkkistenkin suosiossa. Sulle hyvä vaihtoehto voisi olla The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5 -seerumi. Prismasta ei taida saada, mutta voit helposti tilata vaikka netistä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaikka tuota https://www.prisma.fi/tuotteet/110583053/lumene-klassikko-syvakosteutta…
Minulla on rasvainen iho, en käytä mitään. Lentokoneesta ostin ammoin jotain laadukasta, kallista seerumia silloin kun Finnair oli vielä asiakasystävällinen. Seerumi on vieläkin jossain laatikossa, taatusti eltaantuneena. En edes avannut.
Smuutin Peach serum maksaa jotain 12-14 euroa ja on toiminut ainakin minun viisikymppisen kuivalla iholla. Muut tuotteeni ovat Haruharulta. Erityisesti voin suositella tuoksutonta Wonder black rice probiotics barrier essencea. Välillä en laita pesun jälkeen mitään muuta. Iho tuntuu heti pehmeältä ja rauhoittuneelta.
Mää jätin kosteusvoiteen ja finnit loppui naamasta parin viikon kuluessa. Toisaalat jokaisen iho reagoi eri tavalla.
Kiitos vinkeistä! Alankin tästä seerumoimaan ihoani! T: se Prismasta osteleva 50+
Seerumin tarkoitus ei ole korvata kasvovoidetta, vaan se täydentää ihonhoitorutiinia tarjoamalla intensiivistä kosteutusta ja tehoaineita, jotka imeytyvät syvemmälle ihoon. Kasvovoide taas lukitsee kosteuden ihoon ja luo suojan ulkoisia tekijöitä vastaan.