Saatana! lekurillä käynti maksoi 73 e minulle!
luulisi että maksaa vain 20 e, mutta 73 euroa ja päättihän tuo pimperonpyllerö sitten onneksi että pääsen tyräleikkaukseen
Andy
eikä sossukelöa maksa mulle tätäkään kun ovat huijaneet pois toimeentulosta!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Niin? Suomalaista 'ilmaista' terveydenhoitoa. Tule meille Saksaan ja ylläty. Käynti erikoislääkärilläkään ei maksa mitään. Siitä vain suoraan itse varaamaan aikaa.
Kyllä teillä on kuukausimaksu, jota joudutte joka kuukausi maksamaan. Mutta pääsette kyllä heti lääkärille 😉
Miksi täällä aina jauhetaan suomalaisesta terveydenhoidosta joka on ilmainen? Kuka sellaista on luvannut?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos demarit ja kepulaiset, nämä ihanat sotebyrokraatit.
Poliklinalla käyntimaksuja korottivat 70%
Perskokkarit korottivat sen maksun 46 eurosta 73 euroon, mikä ylittää jo monen kipurajan. 46 euroa pystyi juuri ja juuri maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ilmainen terveydenhuolto. NOT!
Ei ilmainen mutta hyvin edullinen. Erikoissairaanhoidon lääkärikäynnit on kertakäynteinä aika kalliita mutta toisaalta se tyräleikkauksessa päiväkirurgisena toimenpiteenä maksaa potilaalle alle 200 euroa ja maksukatto kertyy koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ilmainen terveydenhuolto. NOT!
Ei ole enää varaa käydä lääkärissä niin hulppeita hintoja nykyään pyytävät. Kenellä on kattava työterveys on lottovoittaja. Silmälääkäritkin laskuttavat peruskäynnistä 200 €, gyne saman ellei enemmän. Saati mitä maksaa hammaslääkärikäynnit.
Surkeaa Suomi! Hävetkää päättäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Suomalaista 'ilmaista' terveydenhoitoa. Tule meille Saksaan ja ylläty. Käynti erikoislääkärilläkään ei maksa mitään. Siitä vain suoraan itse varaamaan aikaa.
Kyllä teillä on kuukausimaksu, jota joudutte joka kuukausi maksamaan. Mutta pääsette kyllä heti lääkärille 😉
verotusmuoto vain.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa osallistumaasn yhteiskunnan kustannuksiin
Rektiosta päätellen kerta taisi olla ensimmäinen
Maksan sote-veroja n. 10% palkastani eli noin 400€/kk ja lähes 5000€/v vaikka en ollenkaan käyttäisi palveluja. Sillä saisi jo melkoisesti palvelua ykityiseltä puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Mit sä sitä ilmaista hoet joka paikassa, ei niin ole väitetty että kaikki on ilmaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rektiosta päätellen kerta taisi olla ensimmäinenMaksan sote-veroja n. 10% palkastani eli noin 400€/kk ja lähes 5000€/v vaikka en ollenkaan käyttäisi palveluja. Sillä saisi jo melkoisesti palvelua ykityiseltä puolelta.
Toisaalta tuo hupenee aika äkkiä jos tarvitset kalliita syöpähoitoja. Ihan perus rintasyövän hoitokin maksaa noin 20 000 euroa puhumattakaan uusista kalliimmista syöpälääkkeistä.
Hauska nähdä, miten jengi tarttuu provoon. Persut ovatkin tyhmiä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
verotusmuoto vain.
Lakisääteinen sairausvakuutus maksaa Saksassa työntekijöille tyypillisesti 14,6 % heidän bruttopalkastaan (yleinen maksuprosentti) sekä työnantajan ja työntekijän kesken jaetun sairausvakuutuskassakohtaisen lisämaksun. Esimerkiksi 3 000 euron bruttopalkalla työntekijän sairausvakuutus maksaisi noin 262,50 euroa kuukaudessa (lisäksi pitkäaikaishoitovakuutuksen).
Vierailija kirjoitti:
Rektiosta päätellen kerta taisi olla ensimmäinen
Hyvä heitto :D
Olemme maailman onnellisin kansa. NOT!