Venäjällä tehty laki että voi lähettää sotilaita ulkomaille suojelemaan venäläisiä ja Suomi ei saa estää koska se on laki.
Puolustusvoimat ei saa pysäyttää heitä koska, koska laki sanoo niin.
NATOkaan ei tule avuksi koska ei ollut hyökkäys vaan laillinen suojelutoimenpide.
Kannattaisko Suomen harkita pakotteita, EU ja NATO jäsenyyttä, että Venäjän ei tarvitse lähettää sotilaita suojelemaan venäläisiä?
Niin siis vastaan itse, että kyllä pitää lopettaa kaikki nuo!
Kommentit (21)
Emme ole venäjällä. Joten venäläisten lait ovat merkityksettömiä.
Eihän se Suomen laki ole.
Iiivana on jo nyt kännissä 😄
Good Morning Vietnam.. eiku Moskova!
Sveta, ota Sergeiltä pullo pois!!!
Ootte te venäläiset kyllä niin hulvattomia hupiukkoja, ettei mitään rajaa. Ei huono strategia, yrittää saada meidät suomalaiset kuolemaan naurusta.
Suomessa pycccä on lannoitetta lain mukaan, tulkaa vaan tänne
Tutulle kaksoiskansalaiselle oli tullut kysely naapurimaasta että kiusataanko sinua jne. Kyllä ne urkkii.
Mielenkiintoista. Maa, joka itse ei noudata kansainvälisiä lakeja, asetuksia eikä säännöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Maa, joka itse ei noudata kansainvälisiä lakeja, asetuksia eikä säännöksiä.
Kremlin tiedottaja (lue: Puten puhuva pää) D. Paskov ilmoitti taannoin, että Venäjän presidentistä annettu kansainvälinen pidätysmääräys ei koske heitä.
Pitäähän Putinin kilpeä kiiloittaa, propagandaa kotimaahan taas kerran
Vierailija kirjoitti:
Luhistuva suurvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kremlin tiedottaja (lue: Puten puhuva pää) D. Paskov ilmoitti taannoin, että Venäjän presidentistä annettu kansainvälinen pidätysmääräys ei koske heitä.
Vaan eipä uskalla kansanmurhaajapressa matkustaa todellisiin länsivaltioihin. On siinäkin kovis!
Vierailija kirjoitti:
Radio JEREVAN:
Kuinka paljon Venäjän maanmiehiä asuu Suomessa?" kysyy kuulija "Riittävästi", radio vastaa, "jotta kansanäänestys voidaan järjestää".
Täällä Radio Jerevan, kuuntelijamme kysyy meiltä: "onko totta, että Putin on yhtä kyvykäs johtaja kuin Pietari Suuri?" Me vastaamme: "periaatteessa kyllä. Molemmat ovat johdattaneet Venäjän 1700-luvulle".
Tuossa linkki. Mutta miksi sitä ei voi aloittaja laittaa, alkaa vaan selittää sekavia.
Eli..voi yrittää tulla 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Radio JEREVAN:
Kuinka paljon Venäjän maanmiehiä asuu Suomessa?" kysyy kuulija "Riittävästi", radio vastaa, "jotta kansanäänestys voidaan järjestää".
Täällä Radio Jerevan, kuuntelijamme kysyy meiltä: "onko totta, että Putin on yhtä kyvykäs johtaja kuin Pietari Suuri?" Me vastaamme: "periaatteessa kyllä. Molemmat ovat johdattaneet Venäjän 1700-luvulle".
tämä, niin totta
Tällä kertaa R.Y.S.S.Ä unohti aloituksestaan emoijit. Vai joko se alkuperäinen putosi ikkunasta?
Harhainen mieli voi tosiaan kuvitella, että venäläiset sotilaat osaisivat suojella jotain. Todellisuudessa teurastavat, tuhoavat ja tappavat, eli terrorisoivat erottelematta vieraan valtion alueella eläviä ihmisiä. Eikä lain muutos tuo tähän mitään muutosta. Lait ovat Putlerin paskapaperia.
venäjän laki loppuu siihen, missä paskageysirit loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa linkki. Mutta miksi sitä ei voi aloittaja laittaa, alkaa vaan selittää sekavia.
Eli..voi yrittää tulla 😄
aloitushan on selvästi saman rysssssäntrollin tekemä kuin kaikki muutkin, joissa joku uutinen on olevinaan ja siitä jätetään oleellinen asia pois tai lisätään rysssssän tyyliin jotain täysin asiaan liittymätöntä.
Voivathan ne yrittää tänne tulla. Saadaan hyvää lannoitetta.